تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):اين (امام جواد(علیه الاسلام))مولودى است كه پر بركت ‏تر از او براى شيعه ما به دنيا ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819830551




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برخی مسوولان جایگاه حکومت و مدیریت در نظام اسلامی را درک نکرده اند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: امام جمعه کاشان: برخی مسوولان جایگاه حکومت و مدیریت در نظام اسلامی را درک نکرده اند کاشان - ایرنا - نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان گفت: علت بسیاری از مشکلات نظام مدیریتی کشور این است که برخی مسوولان هنوز جایگاه حکومت، حاکم و مدیریت در نظام اسلامی را درک نکرده اند و روابط بر ضوابط حاکم است.


به گزارش ایرنا، آیت الله عبدالنبی نمازی شامگاه دوشنبه در دیدار با شهردار و معاونان شهرداری کاشان به مناسب روز شهرداری ها و دهیاری ها، با تسلیت ایام شهادت حضرت علی (ع) اظهار داشت: امیرمومنان الگویی برای چگونه بودن، فکرکردن، سخن گفتن، عمل کردن و مدیریت و تعاملات فردی و خانوادگی و اجتماعی است.
وی تاکید کرد: در جامعه توحیدی مدیران و مسوولان باید مولای متقیان امام علی (ع) و یا به عبارتی جامع تر ولایت و امامت را الگوی خود قرار دهند.
وی منشا برخی آسیب های مدیریتی کشور مانند اختلاس، منازعات و اختلافات را مشکلات در سیستم نظام مدیریتی بیان کرد و افزود: مدیران و مسوولان با موضوع بسیار مهم امامت و ولایت که الگوسازی و الگوپذیری است، فاصله دارند.
عضو ارشد جامعه مدرسین حوزه علمیه قم خاطر نشان کرد: دارا بودن تحصیلات دانشگاهی برای مدیریت کافی نیست و مدیران باید در کاری که بر عهده می گیرند دارای تخصص، تجربه و دانش لازم باید باشند.
وی حکومت داری را عرصه ای پیچیده و دشوار خواند و افزود: در جامعه توحیدی مدیران، مسوولان و اولیای امور باید با آشنایی با ویژگی های حضرت علی(ع)، در مسوولیت های خود این امام همام را الگو قرار دهند.
وی داشتن تدبیرکاری و تخصص را از جمله شرایط مدیریت بیان کرد و اظهار داشت: مدیران در جامعه اسلامی باید همچنین دارای صعه صدر باشد.
عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به آیاتی از قرآن کریم گفت: آستانه تحمل مدیران و مسوولان در نظام توحیدی در مقابل نامهربانی ها و بی عدالتی ها باید بسیار بالا باشد.
وی شایعه پراکنی را یکی از آفات مدیریت در کشور بیان کرد و افزود: این اقدام، کار کردن برای مدیران و مسوولان کشور را بسیار سخت کرده است.
وی همچنین تخریب مدیران و مسوولان در برخی رسانه ها و سایتها را کاری ناپسند دانست و یادآور شد: کار کردن به فضای امن و آرام نیاز دارد و اقدام ناشایست سایت ها موجی از بدبینی بین مردم ایجاد می کند.
نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان تاکید کرد: فضای مدیریتی کشور باید آرام و امن باشد تا مسوولان بتوانند با اتحاد و منسجم کارها را بخوبی پیش ببرند.
وی با تقدیر از شهردار کاشان گفت: شهردار کاشان با تدبیر و تلاش و مدیریت جهادی در دوران مدیریتی، فعالیت های قابل توجهی در این شهر انجام داده است.
شهردار کاشان نیز در این دیدار با ارائه گزارش از فعالیتهای انجام شده از تاسیس موزه شهدا در این شهرستان خبر داد.
سید محمد ناظم رضوی گفت: کار جمع آوری آثار شهدای این شهرستان آغاز شده و سعی می کنیم با انتقال شهرداری به ساختمان جدید از محل فعلی شهرداری بصورت موقت برای موزه شهدا استفاده شود.
وی تلاش برای افتتاح فرودگاه کاشان، افزایش پنج برابری بودجه شهرداری در سالجاری، تسریع در اجرای آسفالت معابر، ارتقا سطح کیفی جمع آوری زباله و پیگیری طرح تفصیلی شهر کاشان را از جمله عملکرد شهرداری در دوره جدید برشمرد.
روز چهاردهم تیر به عنوان روز شهرداری ها و دهداریها نامگذاری شده است.
6136/ 6508



16/04/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن