تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):داناترين مردم كسى است كه دانش ديگران را به دانش خود بيفزايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798618546




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نقش تاثير گذار قوه قضائيه براي کمک به سلامت نظام اسلامي


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۵ تير ۱۳۹۴ (۱۳:۵۸ب.ظ)
معاون اول قوه قضائيه تاکيد کرد: نقش تاثير گذار قوه قضائيه براي کمک به سلامت نظام اسلامي موج -معاون اول قوه قضائيه گفت: مردم به حق از اين قوه انتظار دارند که نسبت به وظايفش با اقتدار و صلابت، سرعت و دقت و اقدام به موقع و عدالت رفتار کند.
به گزارش خبرگزاري موج، حجت الاسلام والمسلمين غلامحسين محسني اژه اي به مناسبت هفته قوه قضائيه در سخنان پيش از خطبه هاي نماز جمعه تهران با اشاره به فضائل ماه مبارک رمضان و لزوم بهره گيري معنوي بيشتر از اين ماه مبارک افزود: در آستانه سالگرد شهادت شهداي هفتم تير قرار داريم و ياد و خاطره اين شهيدان بويژه شهيد بزرگوار آيت الله بهشتي را گرامي مي داريم.
وي افزود: اين فاجعه که به دست عوامل مزدور جهاني رخ داد زماني بود که شعله آتش جنگ بالا گرفته بود و صدام با حمايت غرب و شرق جنگ سنگيني را عليه انقلاب نوپاي ما به راه انداخت.
معاون اول قوه قضائيه گفت: در شرايطي که ستون پنجم دشمن افترا افکني مي کرد و گروهک ها با نام و اسم هاي مختلف و شعارهاي به ظاهر انقلابي و خلقي در جاي جاي کشور کارشکني و مقابله با انقلاب مي کردند.
محسني اژه اي ادامه داد: در شرايطي که دشمنان تلاش مي کردند تا نفاق و شقاق بين امت و امام ايجاد کنند و دست شيطان بزرگ آمريکا از اين جريانها در انقلاب پيدا شد و گروهکي دست به اين فاجعه زد که اين گروهک با رنگ و لعاب اسلامي و انقلابي در قبل و در آستانه و در اوائل انقلاب جوانان را جذب کرده بود.
معاون اول قوه قضائيه گفت: گروهک ها در بسياري از خانه هاي متدينان نفوذ کرده و جوانان متدين و مسئول را به خود جذب کرده بود و آنچنان چهره نفاق خود را پوشانده بود که در مراکز حساس نظام مانند رياست جمهوري، نخست وزيري و حزب جمهوري اسلامي و مراکز حساس ديگر نفوذ کرده بود.
وي گفت: اگر کسي مي خواست ماهيت و محتواي اين گروهک منافق ترورسيتي را براي ملت و دنيا بيان کند راهي جزء پرداخت بهاي سنگيني چون خون عزيزان شهيد در هفتم تير نبود.
سخنگوي قوه قضائيه ادامه داد: در هفتم تير سال 60 عزيزان و فرهيختگان و عالي ترين مقام قضايي کشور را از دست داديم و ملت از آنها بي بهره ماند اما با نثار خون اين عزيزان نه تنها ماهيت پليد و وابسته گروهک و کينه آنها نسبت به اسلام ناب و کينه غرب نسبت به انقلاب اسلامي روشن شد بلکه ماهيت ساير گروهکهاي وابسته به شرق و غرب هم برملا شد و از اين جهت انقلاب را بيمه کرد.
محسني اژه اي گفت: مهمتر اينکه در آن شرايط وحدت و انسجامي مثال زدني و بي مانند در همه جريان هاي راستين انقلاب ايجاد شد که با اين وحدت، انسجام و هوشياري در امت، از آن پس هيچيک از ترفندهاي شيطان بزرگ و شيطان هاي کوچک ديگر نتوانست در مقابل انقلاب بايستد و انقلاب را متوقف کند.
وي با اشاره به هفته قوه قضائيه گفت: عالي ترين مقام قضايي يعني آيت الله شهيد بهشتي در سال 60 در جهت تحقق اهداف نظام به خيل شهيدان پيوست و به همين مناسبت از اول تا هفتم تير هفته قوه قضائيه نامگذاري شد که فرصتي است تا مردم با عملکرد قوه قضائيه و نقاط قوت و ضعف آن آشنا شويم.
وي با اشاره به جايگاه قوه قضائيه از منظر اسلام و قانون اساسي گفت: منسب قضا در نظام اسلامي منسب الهي است .
معاون اول قوه قضائيه گفت: قوه قضائيه طبق اصل 156 قانون اساسي قوه اي مستقل است که حمايت از حقوق فرد و اجتماع و گسترش عدالت در نظام را بر عهده دارد که در بند 5 اين اصل ؛ وظايف آن برشمرده شده است.
محسني اژه اي افزود: قوه قضائيه براي کمک به سلامت نظام اسلامي و براي جلوگيري از انحراف ها مي تواند نقش بسزايي داشته باشد و اگر قوه قضائيه مستقل مقتدر ، سالم و عادل داشته باشيم مي توانيم جلوي کجي ها و انحراف ها و ناهنجاري ها را در سطح کلان و ريز بگيريم.
وي گفت: از قوه قضائيه توقعاتي از جمله پاسداشت عدالت است و قانون اساسي مي خواهد به همه تظلمات و شکايات رسيدگي و خصومات را حل و فصل و جرائم را کشف، مجرمان را تعقيب و مجازات و حدود الهي را اجرا کند.
معاون اول قوه قضائيه افزود: قانون اساسي از قوه قضائيه مي خواهد در پيشگيري وقوع جرم اقدامات مناسب داشته باشد و براي اصلاح امور گام بردارد و از حقوق عامه دفاع کند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 96]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن