تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 11 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):زراعت در زمين هموار مى رويد، نه بر سنگ سخت و چنين است كه حكمت، در دل هاى متواضع...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798991189




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رستوران ها و واحدهای پذیرایی بین راهی استان کرمانشاه ساماندهی می شوند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: رستوران ها و واحدهای پذیرایی بین راهی استان کرمانشاه ساماندهی می شوند کرمانشاه - ایرنا - طرح ساماندهی رستوران ها و واحدهای پذیرایی بین راهی غیرمجاز در سطح کرمانشاه و همچنین طرح گردشگری پاوه رود در دومین جلسه کارگروه گردشگری استان مورد بررسی قرار گرفت.


به گزارش ایرنا روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی روز دوشنبه به نقل از معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری کرمانشاه گفت: برنامه ها باید به صورت کوتاه مدت، میان مدت و با رویکرد اجرایی در دستور کار قرار گیرند.
هدایت حاتمی افزود: متاسفانه سیستم مدیریتی در کشور ما استمرار برنامه های گذشته نیست و با تغییر مدیران فرآیند تصمیم گیری کاملاً تغییر می کند به همین دلیل در کنار برنامه های بلندمدت باید راه کارهای اجرایی و محسوس در کوتاه مدت نیز لحاظ شود.
وی در باره واحدهای غیرمجاز بین راهی بر لزوم ساماندهی این واحد ها با رعایت اصول ایمنی و چهارچوب های قانونی تاکید کرد و گفت: دستگاه های متولی امر با در نظر گرفتن حداقل های قانونی در صورت امکان شرایط استاندارد سازی واحد های موجود را فراهم نمایند.
وی همچنین تاکید کرد: دستگاه های نظارتی از توسعه واحدهای غیرمجاز جلوگیری به عمل آورند و با هرگونه ساخت و ساز غیرمجاز در حریم راه ها جلوگیری نمایند.
معاون استاندار کرمانشاه در ادامه در باره طرح گردشگری پاوه رود اظهار داشت: با توجه به ظرفیت های بی نظیر استان در مناطقی همچون اورامانات مقوله توسعه اکوتوریسم باید به صورت جدی مدنظر مسوولان گردشگری استان قرار گیرد.
وی افزود: اقتصاد گردشگری از اهمیت بسزایی در آینده توسعه استان برخوردار است و باید با توسعه این بخش در راستای توانمند سازی اقتصادی مردم محلی اقدامات اساسی شکل بگیرد.

** به دنبال حاکم کردن یک سیستم جامع در حوزه گردشگری هستیم

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه نیز در این نشست با بیان اینکه برنامه ریزی های پنج ساله برای توسعه گردشگری استان تدوین شده است تصریح کرد: به دنبال حاکم کردن یک سیستم جامع در حوزه توسعه گردشگری استان در قالب برنامه های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت هستیم.
علی فعله گری افزود: از نتایج این برنامه ریزی سیستمی افزایش درآمدهای استان در حوزه گردشگری بوده است به نحوی که ما در سال گذشته به لحاظ درآمد زایی از محل بلیط فروشی سایت های گردشگری و تاریخی از رتبه 15 کشور بعد از استان های فارس، اصفهان و خراسان رضوی به رتبه چهارم کشور ارتقا پیدا کردیم.
وی ادامه داد: طبق آمارهای موجود در صد روز ابتدایی سال جاری بیش از شش میلیارد ریال از درآمدهای این اداره کل به خزانه دولت واریز شده است.
وی در باره ساماندهی واحدهای غیرمجاز بین راهی نیز گفت: تعداد قابل توجهی از این واحد ها با توجه به بازدیدهای به عمل آمده امکان استانداردسازی و اعطای مجوز را دارند که البته اداره راه و ترابری و سازمان پایانه ها باید در خصوص در اختیار قرار دادن راه دسترسی مجوزهای مورد نیاز را صادر کنند.
فعله گری همچنین در خصوص طرح گردشگری پاوه رود اظهار داشت: منطقه اورامانات به لحاظ بافت روستایی و منظر طبیعی در استان از اهمیت ویژه ای برخوردار است که می توان با یک برنامه ریزی مناسب به توسعه گردشگری در این حوزه توجه کرد.
وی در ادامه از برنامه سازمان میراث فرهنگی کشور برای ثبت جهانی حریم منظری و طبیعی اورامانات خبر داد و گفت: این منطقه بین استان های کرمانشاه، کردستان و کشور عراق تقسیم شده است که با یک همکاری مشترک به دنبال ثبت جهانی آن هستیم.

** از برنامه های توسعه ای حمایت می کنیم

در ادامه طهمورث الیاسی رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمانشاه نیز بر لزوم برنامه محوری در حوزه های توسعه ای استان تاکید کرد و اظهار داشت: از برنامه های توسعه ای در حوزه های مختلف استقبال و حمایت می کنیم.
وی توجه به مقوله برنامه ریزی را بسیار ارزشمند دانست و گفت: باید از کوچکترین ظرفیت های استان برای پیشبرد اهداف توسعه ای به بهترین شکل استفاده کرد.
الیاسی تصریح کرد: در استان کرمانشاه دیگر فرصت آزمون و خطا نداریم و باید از تجربیات گذشته بیشترین بهره ممکن را برد.
وی ظهار داشت: انتظار می رود در کارگروه های مختلف بیشترین بهره برداری برای طرح مسائل در شورای برنامه ریزی استان صورت گیرد.
گفتنی است در خاتمه این نشست مقرر شد طرح جامع گردشگری پاوه رود برای انجام مطالعات بیشتر در شورای برنامه ریزی استان مطرح شود.
استان کرمانشاه دارای بیش از چهار هزار اثر تاریخی شناسایی شده است که تاکنون دو هزار و 200 اثر آن ثبت ملی شده است.
8066



15/04/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 58]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن