تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):روزه براى من است و من پاداش آن را مى‏دهم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819194016




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرماندار ملایر: استاندار تصمیم گیرنده نهایی در جابجایی من است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: فرماندار ملایر: استاندار تصمیم گیرنده نهایی در جابجایی من است ملایر- ایرنا- معاون استاندار همدان و فرماندار ویژه ملایر گفت: در رفتن یا ماندن من به عنوان فرماندار ملایر استاندار همدان تصمیم گیرنده نهایی است و هنوز ماندن یا رفتن من مشخص نیست.


به گزارش ایرنا مصطفی آزادبخت روز دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: اگر استاندار همدان بگوید بمان، با همان جدیت قبلی به کارم ادامه می دهم و تا روزی که هستم با اعتقاد خودم را کوچک و خدمتگزار مردم می دانم و قاطع کارم را انجام می دهم.
وی با اشاره به جابجایی برخی فرمانداران استان همدان و انتشار برخی اخبار در این باره در یکی از نشریات استانی اظهار کرد: رفتن من بر اساس درخواست خودم بوده و از زمانی که درخواستم را به استاندار همدان داده ام، هنوز مشخص نیست درخواست من را قبول کنند یا نه.
وی با بیان اینکه این نشریه استانی عملکرد فرماندار ویژه ملایر و برخی انتصابات شهرستان را زیر سوال برده است، خاطرنشان کرد: برخی نشریات فرصت طلبند و می خواهند از موقعیت ها سوء استفاده کنند و حالا که می دانند من خودم متقاضی رفتن هستم مطالبی را عنوان و نشر می کنند که بگویند این رفتن کار آنها بوده است.
آزادبخت افزود: شان و جایگاه معاون استاندار و فرماندار ویژه یک شهرستان بالاتر از این است که با یک نشریه درگیر شود.
وی بیان کرد: به صراحت عنوان می کنم که اگر من بخواهم در ملایر بمانم، استاندار همدان از این خواسته من استقبال می کند، در حالیکه آقای نیکبخت بارها اعلام کرده که با ماندن من بعنوان فرماندار ملایر مخالفتی ندارد و این آب پاکی روی دست افرادی است که فرصت طلبند.
فرماندار ویژه ملایر با تاکید بر اینکه یک خبرنگار درباره نشر اخبار باید حرفه ای، صادقانه و واقع بینانه قضاوت کند، گفت: من به دنبال سرمنشاء هستم و اگر افرادی با من زاویه دارند شایسته نیست عملکرد دیگران را زیر سوال ببرند و همه چیز را سیاه و تاریک جلوه دهند.
آزادبخت ادامه داد: اگر انتقادی از مجموعه فرمانداری ملایر، بخشداران و مدیران این شهرستان در این نشریه استانی بوده، این انتقاد مبنای منطقی نداشته و اقدامی سیاسی بوده است.
وی تصریح کرد: من فرد انتقاد پذیری هستم و هیچگاه سیاسی نبوده و فرا جناحی عمل کرده ام، انتقاد از آزادبخت مانعی ندارد اما این افراد باید بدانند که من اهل باج دادن نیستم.

**من به خواص بی خاصیت هیچ بهایی نمی دهم
معاون استاندار همدان اظهار کرد: من مردم و شهدا را صاحبان اصلی انقلاب می دانم و به خواص بی خاصیت هیچ بهایی نمی دهم و نخواهم داد و محکم طرفدار مستضعفان هستم.
آزادبخت ادامه داد: در بحث انتصاب مدیران فراجناحی عمل کرده و توانمندی فرد را مد نظر قرار دادیم و امروز این ادعا را دارم که سیستم اداری شهرستان ملایر از انسجام بسیار بالایی برخوردار است و اولویت ما نیز رضایتمندی مردم بوده است.
وی ابراز کرد: من از مردم ملایر انتظار دارم تحت تاثیر افراد مغرض قرار نگیرند و اگر کسی به دنبال انتقاد از فرمانداری و مجموعه مدیران است، این انتقاد شفاف باشد و کلی گویی نباشد و این ظلمی بزرگ است که بگویند عملکرد مدیران ملایر ضعیف است.

**من از مدافعان دکتر روحانی در ملایر بودم
فرماندار ویژه ملایر در ادامه با اشاره به ضد و نقیض بودن برخی حرفها و سخنان بعد از به روی کار آمدن دولت تدبیر و امید گفت: من یکی از مدافعان دکتر روحانی در شهرستان بودم و به عنوان یک اصل از حقوق فرد دفاع کردم.
وی بیان کرد: من در انتخابات دور یازدهم ریاست جمهوری استقلال خود را نشان دادم و از حق همه از جمله دولت دکتر روحانی نیز دفاع کردم و بدون اینکه دیدگاه سیاسی داشته باشم، با دید فراجناحی ماندم و از حقوق دولت یازدهم دفاع کردم.
وی اظهار کرد: دولت تدبیر و امید با وجود محاصره اقتصادی، موانع و مشکلات، تدبیرش برای استفاده از بودجه بسیار بالا است، نمونه عینی آن هم پروژه هایی است که در سطح شهرستان ملایر اجرا شده و یا در حال اجرا است.
آزادبخت گفت: در دولت دکتر روحانی این ادعا را دارم که با عقلانیت، سعه صدر و اعتدال کارها را پیش بردیم و در سطح شهرستان سعی کردیم وحدت و هماهنگی در تمام سطوح برقرار باشد.
با توجه به وجود برخی سخنان و تحلیلها از جابجایی فرماندار ملایر، آزادبخت در این نشست بار دیگر درخواست کناره گیری خود از سمت فرماندار را بیان و از عملکرد بخشداران و مدیران خود دفاع کرد.
شهرستان ملایر با دارا بودن جمعیتی بالغ بر 300 هزار نفر در جنوب شرقی استان همدان واقع شده است.
7528/6993



15/04/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 78]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن