تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن مجتبی (ع):خردمند به کسى که از او نصیحت مى خواهد، خیانت نمى کند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804274987




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سرپرست استانداری فارس:مسوولان استانی بدون بررسی کارشناسی تصمیم گیری نکنند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: سرپرست استانداری فارس:مسوولان استانی بدون بررسی کارشناسی تصمیم گیری نکنند شیراز- ایرنا- سرپرست استانداری فارس گفت:مدیران و مسوولان استانی، بدون مطالعه قبلی و بررسی کارشناسی در مورد مسائل جامعه اظهار نظر و تصمیم گیری نکنند.


به گزارش ایرنا خلیل رضاییان، دوشنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان فارس در شیراز افزود:تصمیم هایی که در نهادهای حاکمیتی گرفته می شود بایدمبتنی بر بررسی های کارشناسی باشد و برای جامعه پذیر کردن مصوبات، جامعه هدف باید در طرح ها مورد توجه قرار گیرد و حرف های آنها نیز شنیده شود.
وی ادامه داد:مسوولان استانی قبل از اتخاذ تصمیم راجع به هر موضوعی باید بررسی کنند که آیا تصمیم گیری ها قابلیت اجرا دارند یا نه زیرا بسیاری از مشکلات ما به دلیل عدم توجه به بعد اجرایی تصمیم هاست و همین امر مشکل آفرین می شود.
رضاییان اضافه کرد: برای تاثیرگذاری و عملی شدن یک تصمیم باید جامعه هدف جدی گرفته شود زیرا آگاهی یافتن جامعه هدف از اهمیت طرح و اهداف آن و جدی بودن نظارت ها، موفقیت یک طرح را در پی دارد در حالی که اگر در هر یک از این بخش ها دچار صغف اجرایی شویم، فعالیت ها ناقص و مقطعی خواهد بود.
معاون امور عمرانی استانداری فارس بیان داشت: عمده آسیب ما در اجرای طرح های مختلف در کشور و استان فارس در بخش نظارت است و ضروری است در این زمینه برنامه ریزی عملیاتی انجام شود.

** اصلاح مسوولان به اصلاح جامعه منتهی خواهد شد
سرپرست استانداری فارس در بخش دیگری از مطالب خود، مدیران و کارکنان نهادهای دولتی و حاکمیتی را الگوی جامعه دانست و گفت: از آنجا که مردم به منش مدیران خود روی می آورند، در صورت اصلاح مسوولان، جامعه نیز به سمت اصلاح حرکت خواهد کرد.
رضاییان بیان کرد: یک مدیر برای تاثیرگذاری به ویژه در حوزه فرهنگی، باید خود مقید به رعایت اصول از جمله نظم، مسوولیت پذیری و رعاتی شئون اسلامی باشد تا از سوی مخاطبان و زیر مجموعه خود گفتار و رفتار او مورد پذیرش واقع شود.
سرپرست استانداری فارس ادامه داد:اگر مدیر خود عامل به انجام یک عمل باشد کارمند نیز مقید خواهد بود و اگر هر یک از ما عامل به اصول اساسی جامعه در بخش فردی و اجتماعی باشیم بی شک وضعیت بهتر و متفاوت تری خواهیم داشت و باید بررسی کنیم تا کنون در باره کدام یک از این موارد کار فرهنگی موثر انجام داده ایم؟
رضاییان اظهار کرد:مشکلات امروز جامعه ما در برخی از مسائل به این دلیل است که نمودهای عینی و الگوها، خود مقید به رعایت اصول نبوده و نسبت به مسائل درست برخورد نکرده اند.
وی، با اشاره به انجام پژوهش هایی که وزارت کشور با هدف شناخت مسائل و معضلات فرهنگی و اجتماعی جامعه انجام داده است گفت:درتنظیم دستورکارشورای فرهنگ عمومی بایدبه نتایج این پژوهش ها توجه ویژه ای شود و با تکیه بر حوزه استانی نتایج پژوهش یاد شده، آسیب شناسی دقیقی از معضلات فرهنگی فارس صورت گیرد.
رضاییان، خواستار اتخاذ تصمیم های دقیق در جلسه شورای فرهنگ عمومی فارس شد و افزود: دستور جلسات این شورا باید در شان این شورا باشد و بررسی های لازم در باره آنها انجام شود تا به تصمیمات دقیق و کاربردی منتهی شود.ک/2
6122 / 3002 /6118



15/04/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن