تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 28 خرداد 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع): بهشتى‏ها چهار نشانه دارند: روى گشاده، زبان نرم، دل مهربان و دستِ دهنده.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801292796




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افزايش سهم ايران در بازار نفت با حضور در مناقصه‌هاي بين‌المللي


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۵ تير ۱۳۹۴ (۱۶:۶ب.ظ)
افزايش سهم ايران در بازار نفت با حضور در مناقصه‌هاي بين‌المللي موج - طي دو سال اخير ايجاد چشم‌اندازهاي مثبتي در عرصه بين‌المللي با مذاکره‌هاي ۱+۵ سبب شده تا شرکت‌هاي پيمانکاري با وجود محدوديت‌هاي ناشي از تحريم با حضور در مناقصه‌هاي بين‌المللي سهم خود را در بازار نفت افزايش دهند.
به گزارش خبرگزاري موج، شرکت تأسيسات دريايي در سال ۹۳ در پنج مناقصه بين‌المللي به ارزش يک ميليارد دلار شرکت کرد.
طي دو سال اخير ايجاد چشم‌اندازهاي مثبتي در عرصه بين‌المللي با مذاکره‌هاي ۱+۵ و تشديد نشدن تحريم‌ها در بخش نفت سبب شده تا شرکت‌هاي پيمانکاري با وجود محدوديت‌هاي ناشي از تحريم با حضور در مناقصه‌هاي بين‌المللي سهم خود را در بازار نفت افزايش دهند.
در اين ميان، شرکت مهندسي و ساخت تأسيسات دريايي در سال ۹۳ از بازارهاي هند، کويت و عراق دعوت‌نامه‌هايي براي حضور در مناقصه دريافت کرده و همچنين فرايند برآورد و ارائه پيشنهادهاي فني و مالي در چندين مناقصه خارجي را در دست اقدام دارد.
اين شرکت در حالي سال ۹۳ در پنج مناقصه به ارزش يک ميليارد دلار شرکت کرد که فعاليت‌هاي بازاريابي خارجي با وجود تحريم‌هاي بين‌المللي در سال‌هاي اخير و برحسب استراتژي روز شرکت، محدود به تأسيس دفاتر جديد در خارج ايران بوده و فاقد حضور در مناقصه خارجي بوده است. با اين حال شناسايي و حضور در صد درصد مناقصه‌ها و فرصت‌هاي کاري موجود و مرتبط با توانمندي‌هاي شرکت انجام شده است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن