تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):انسان، با نيّت خوب و اخلاق خوب، به تمام آنچه در جستجوى آن است، از زندگى خوش و امني...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819099982




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رشد 25 درصدي خريد گندم نسبت به سال گذشته


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۴ تير ۱۳۹۴ (۲۳:۵۳ب.ظ)
معاون وزير جهادکشاورزي خبر داد؛ رشد 25 درصدي خريد گندم نسبت به سال گذشته موج- مديرعامل شرکت بازرگاني دولتي ايران گفت: از ابتداي فصل برداشت تاکنون در مجموع 4.7 ميليون تن گندم در قالب 720 هزار محموله از کشاورزان سراسر کشور با قيمت تضميني خريداري شده است.
به گزارش خبرگزاري موج از شرکت بازرگاني دولتي ايران، علي قنبري افزود: ميزان خريد تضميني گندم، امسال در مقايسه با سال قبل حدود800 هزار تن رشد داشته است.
وي با بيان آنکه مقايسه آماري جداول خريد سال قبل و امسال تا اين تاريخ، رشد 25 درصدي در تمام سرفصل ها را نشان مي دهد، تصريح کرد: در حال حاضر تعداد محموله ها، ميزان گندم خريداري شده، تعداد مراکز خريد و ارزش ريالي گندم هاي خريداري شده، هرکدام حدود 25 درصد رشد يافته اند.
وي اضافه کرد: به گونه اي که تعداد مراکز از 720 به 1000 مرکز، تعداد محموله ها از 600 هزار به 700 هزار محموله و ارزش گندم ريالي نيز از 4100 ميليارد به 5500 مليارد تومان افزايش يافته است.
معاون وزير جهادکشاورزي با اشاره به کيفيت بالاي گندم هاي خريداري شده در سالجاري نسبت به سالهاي قبل، گفت: ميانگين افت مفيد و غيرمفيد گندم ها حدود 2 درصد است که تصميمات و برنامه ريزي هاي کلان وزارت جهادکشاورزي در زمينه به زراعي، مبارزه با آفات و کاشت و توليد گندم هاي قوي و با کيفيت را مي توان از دلايل مهم ارتقاي کيفيت در حوزه ي توليد اين محصول برشمرد.
قنبري، تعامل دستگاه هاي تامين کننده پول خريد تضميني گندم را خوب توصيف کرد و اظهار داشت: در سالجاري تاکنون با مشکل پرداخت نقدي وجوه و يا عدم تامين نقدينگي بطور جدي روبرو نشده ايم که اين نشان از اهميت قائل شدن ساير دستگاهها به مباحث مربوط به توليد و ايجاد انگيزه در توليد کنندگان داخلي دارد و اميدواريم اين رويه تا پايان فصل خريد و پرداخت به روز تمامي بهاي گندم ها تداوم داشته باشد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 76]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن