تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 13 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):يك درهم صدقه دادن از يك روز روزه مستحبى برتر و والاتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

پراپ فرم رابین سود

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799290493




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معاون اداره کل امور روستایی و شوراهای استانداری آذربایجان‌شرقی: پوشش 93 درصد جمعیت روستایی آذربایجان‌شرقی زیر نظر دهیاری‌ها


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: معاون اداره کل امور روستایی و شوراهای استانداری آذربایجان‌شرقی:
پوشش 93 درصد جمعیت روستایی آذربایجان‌شرقی زیر نظر دهیاری‌ها
معاون اداره کل امور روستایی و شوراهای استانداری آذربایجان‌شرقی گفت: 93 درصد جمعیت روستایی استان تحت پوشش نهاد دهیاری‌ها هستند.

خبرگزاری فارس: پوشش 93 درصد جمعیت روستایی آذربایجان‌شرقی زیر نظر دهیاری‌ها



به گزارش خبرگزاری فارس از عجب‌شیر، مرضیه شمالی ظهر امروز در جمع دهیاران روستاهای عجب‌شیر که به مناسبت روز دهیاران برگزار شد، اظهار داشت: در سال 1381 در سطح استان 43 دهیاری تاسیس شده که این رقم در سال جاری به یک هزار و 708 دهیاری در استان رسیده است. معاون اداره کل امور روستایی و شوراهای استانداری آذربایجان‌شرقی از تاسیس 663 دهیاری توسط دولت تدبیر و امید در ‌این استان خبر داد و گفت: در حال حاضر تعداد دهیاری‌های استان یک هزار و 726 عدد است.
وی در ادامه افزود: برای ارزیابی عملکرد دهیاران اقدام به احداث 223 ساختمان دهیاری در روستاها کرده‌ایم و طی بازدیدهای متعدد وضعیت ‌دهیاری‌ها را در ابعاد مختلف اقتصادی، عمرانی، معیشتی، فرهنگی، آموزشی مورد بررسی قرار می‌دهیم.
معاون اداره کل امور روستایی و شوراهای استانداری آذربایجان‌شرقی یادآور شد: با همکاری‌های بنیاد برکت 41 پروژه عمرانی در رابطه با تاسیس مدارس و مساجد در مناطق زلزله‌زده استان را اجرایی کرده‌ایم.
وی با اشاره به برنامه‌ریزی و حضور دبیر کمیسیون تبصره 2 بند 3 ماده 99 قانون شهرداری‌ها در مراکز شهرستان‌ها و بخش‌های استان و بازدید از ساخت و سازهای غیرمجاز در روستاها، گفت: برگزاری آزمون‌های مکاتبی 919 نفر از دهیاران، دوره آموزشی برای یک هزار و 244 نفر از دهیاران و روسای شوراها، نظارت و گزینش دهیاران جدید، دهیار و روسای شورا، بازدید از طرح‌های هادی اجرا شده، تلاش برای ارائه طرح‌های پژوهشی مناسب در خصوص توسعه روستاها و بهبود عملکرد دهیاری‌های استان را از جمله اقدامات اداره کل امور روستایی استانداری آذربایجان‌شرقی عنوان کرد.
شمالی گفت: تاکنون 268 میلیارد تومان اعتبار بین دهیاری‌های استان در زمینه‌های عمرانی، جاری و ویژه نظیر احداث و تجهیز ساختمان دهیاری‌ها، تجهیزات ایمنی راه‌ها توزیع شده است.
وی افزود: با پلیس راه استان برای اجرای طرح آموزشی راهبر و صدا و سیما در رابطه با معرفی 10 دهیار نمونه استان در برنامه فصل تازه همکاری‌های مطلوبی داشته‌ایم.
وی تهیه و ابلاغ الگوی تعرفه عوارض پیشنهادی برای سال‌های 93 و 94 به دهیاری‌ها از طریق فرمانداری‌های تابع و پیگیری ایجاد صندوق تامین مالی خرد روستایی و موضوع تفاهم‌نامه منعقد شده بین مرکز توسعه روستایی و مناطق محروم کشور و پست بانک ایران را از دیگر اقدامات اداره کل امور روستایی استانداری آذربایجان‌شرقی برشمرد.
معاون اداره کل امور روستایی و شوراهای استانداری آذربایجان‌شرقی اظهار کرد: تاکنون اعتباری به مبلغ 178 میلیارد تومان برای اجرای پروژه‌ راه‌های روستاهای مرزی از طریق اداره کل راه و شهرسازی استان و فرمانداری‌ها و مبلغ 36 میلیارد ریال برای اجرای مجتمع‌ها و پروژه‌های آبرسانی در روستاهای فاقد آب آشامیدنی جذب کرده‌ایم.
گزارش فارس حاکی است، در پایان از 6 دهیار نمونه و موفق بخش مرکزی و قلعه‌چای شهرستان عجبشیر تجلیل به ‌عمل آمد. انتهای پیام/60002/ع30

94/04/14 - 15:23





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 59]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن