تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):كار خير و صدقه، فقر را مى‏بَرند، بر عمر مى‏افزايند و هفتاد مرگ بد را از صاحب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819654885




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تلاش دشمن برای ایجاد انشقاق و تفرقه در جامعه در سایه انتخابات اسفندماه


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: استاندار خراسان جنوبی هشدار داد: تلاش دشمن برای ایجاد انشقاق و تفرقه در جامعه در سایه انتخابات اسفندماه خبرگزاری پانا: استاندار خراسان جنوبی با اشاره به برگزاری انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در استانهمزمان با سراسر كشور گفت: مسئولین و دست اندركاران امر باید نهایت دقت و مراقبت را داشته باشند تا دشمن از انتخابات به عنوان یك حربه برای ایجاد انشقاق و تفرقه در جامعه استفاده نكند.
۱۳۹۴ يکشنبه ۱۴ تير ساعت 12:04

خبرگزاری پانا+

 به گزارش خبرگزاری  پانا و به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، وجه اله خدمتگزار امروز (14 تیر) در جلسه شورای پدافند غیر عامل استان با بیان اینكه امروزه تهدیدات دشمن از شكل سخت افزاری به نرم افزاری و جنگ نرم تغییر یافته است، اظهار داشت: مدیران و مسئولین مربوطه باید به گونه ای اقدام و برنامه ریزی كنند تا بتوان در هر لحظه و در هر مكان آمادگی كامل برای مقابله با تهدیدات دشمنان را داشت.  
وی با بیان اینكه دشمنان نظام و انقلاب اسلامی یك لحظه برای ضربه زدن به انقلاب دست از تلاش نمی كشند، گفت: حفظ هوشیاری در تمامی زمینه ها رمز مقابله با تهدیدات دشمنان است.
 
 
استاندار خراسان جنوبی با اشاره به اینكه دشمن تلاش می كند تا در زندگی فردی و اجتماعی مردم به اشكال گوناگون وارد شود، یادآورشد: در گذشته های نه چندان دور دشمن با استفاده از ابزار و جنگ افزارهایی كه قابل مشاهده بود در میدان جنگ وارد نبرد می شد، اما امروزه شكل این جنگ ها تغییر كرده و در حالیكه دشمن قابل مشاهده نیست، آثار و پیامدهای نابود كننده، مرگ بار و خسارت زای آن را می توان در قالب اقدامات مخرب در حوزه های مختلف لمس كرد.
 
 
وی با بیان اینكه اینگونه مبارزه بسیار خسارت بارتر از جنگ های گذشته است، ادامه داد: مسئولین امر باید در یك برنامه زمان بندی و در قالب اقدامات مشخص و كاملاً منطبق بر نیازها، اقتضائات و شرایط استان آثار این اقدامات را به حداقل كاهش دهند.
 
 
خدمتگزار هم پوشانی دستگاه های ذیربط در این زمینه را بسیار مهم و تاثیرگذار برشمرد و خاطرنشان ساخت: باید از دستاوردهای انقلاب اسلامی كه به بركت خون پاك شهدای عزیز حاصل شده است پایداری و محافظت كرد.
 
 
وی شناخت تهدیدات دشمن در حوزه های زیستی و سایبری را یكی از مهمترین راههای مقابله با این تهدیدات دانست و گفت: اخذ تصمیمات مناسب و به موقع كه دارای اثربخشی لازم باشد نیز از دیگر مواردی است كه در این زمینه بسیار مهم و كمك كننده است.
 
 
مقام عالی دولت در استان، به وظایف و ماموریت های شورای پدافند غیرعامل استان اشاره كرد و ادامه داد: این شورا دارای وظایف و ماموریت های بسیار متنوع و خطیری در حوزه های مختلف است كه دستگاههای ذی ربط باید با شناخت این وظایف به خوبی به آن عمل كنند.
 
 
خدمتگزار ادامه داد: اعضای این شورا در صورتی كه پیشنهادی كاربردی برای اجرای بهتر دستورالعمل های واصله از مركز دارند آن را به صورت مكتوب به دبیرخانه شورا ارائه کنند تا در جلسات بعدی مورد بحث و بررسی كارشناسی و تصمیم گیری نهایی قرار گیرد.
 
 
خدمتگزار، به تجهیز بیش از پیش مراكز مهم و حیاتی استان به تجهیزات روز به منظور مقابله بهتر با تهدیدات دشمن تاكید كرد و گفت: تصمیماتی كه در این شورا اخذ می شود باید دارای اثر بخشی و كارآمدی لازم برای پیشگیری و مقابله با تهدیدات نرم و سخت افزاری دشمن باشد در غیر این صورت نخواهیم توانست به اهداف مورد نظر خود دست یابیم.
 
 
وی به برگزاری انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و نیز پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در استان در سال جاری همزمان با سراسر كشور اشاره كرد و ادامه داد: مسئولین و دست اندركاران امر باید نهایت دقت و مراقبت را داشته باشند تا دشمن از انتخابات به عنوان یك حربه برای ایجاد انشقاق و تفرقه در جامعه استفاده نكند.
 
 
استاندار خراسان جنوبی ضمن تاكید بر ایجاد امنیت در انتخابات به عنوان یك امر اساسی و پایه ای، گفت: با وجود ایجاد امنیت، مردم نباید احساس كنند فضای امنیتی در جامعه حاكم شده است.
 
 
وی مردم را بزرگترین سرمایه نظام و انقلاب اسلامی برشمرد و خاطر نشان ساخت: در این زمینه نیز اعتماد و احساس آرامش و امنیتی كه در جامعه وجود دارد به هیچ وجه نباید خدشه دار شده و یا مورد كم توجهی قرار گیرد.
 
 
این گزارش حاكیست، در این جلسه هریك از اعضای شورای پدافند غیر عامل استان به ارائه نقطه نظرات، دیدگاه ها و پیشنهادات خود در حوزه های مختلف كاری پرداختند.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن