تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آنگاه که روزه مى ‏گیرى باید چشم و گوش و مو و پوست تو هم روزه ‏دار باشند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798509920




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آخرين وضعيت پياده راه 17 شهريور/ امکان باز شدن مجدد برخي از محورها


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۴ تير ۱۳۹۴ (۹:۰ق.ظ)
آخرين وضعيت پياده راه 17 شهريور/ امکان باز شدن مجدد برخي از محورها موج - عضو هيأت‌ رئيسه شوراي اسلامي شهر تهران در رابطه با آخرين وضعيت پياده راه 17 شهريور توضيحاتي را ارائه کرد.
ابوالفضل قناعتي در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاري موج بابيان اين مطلب تصريح کرد: نارضايتي‌هاي شهرونداني که خانه‌ها و محل کسب‌وکارشان در محدوده پياده راه 17 شهريور بوده همچنان ادامه دارد.
وي افزود: با ساخته‌ شدن اين پياده راه اشتغال حدود 450 نفر به‌ صورت مستقيم و 300 نفر نيز به‌ صورت غيرمستقيم به خطر افتاده و يا بي‌کار شده‌اند که اين موضوع تبعات منفي بسيار زيادي را به دنبال خواهد داشت.
عضو هيأت‌ رئيسه شوراي اسلامي شهر تهران با اشاره به اقدامات صورت گرفته‌شده از سوي کميسيون‌هاي تخصصي شورا در رابطه با حل مشکلات پياده راه 17 شهريور خاطرنشان کرد: براي حل مشکلات شهروندان ساکن در محدوده پياده راه 17 شهريور، کميسيون هاي فرهنگي و اجتماعي، شهرسازي و معماري و عمران شوراي شهر تهران موظف شده بودند که بررسي‌هاي لازم را انجام داده و پاسخ نهايي را در صحن شورا ارائه دهند.
وي ادامه داد: مسووليت اين کار نيز به محمد سالاري، رئيس کميسيون معماري و شهرسازي شوراي شهر، واگذارشده بود اما متأسفانه ايشان در اين رابطه توضيحاتي را به اعضاي شورا ارائه نکرده و خروجي فعاليت هاي اين کميسيون ها به اعضا اعلام نشد.
قناعتي در خصوص پيشنهاد‌هاي مختلف ارائه‌ شده به‌ منظور حل مشکل ساکنين محدوده خيابان 17 شهريور اظهار کرد: پيشنهاد‌هاي مختلفي در رابطه با حل معضل مردم اين محدوده مطرح شد که از آن جمله مي‌توان به تغيير مشاغل کسبه حاضر در آن منطقه اشاره کرد اما اين پيشنهاد‌ها نيز چندان کاربردي نبود.
عضو هيأت‌ رئيسه شوراي اسلامي شهر تهران از احتمال باز شدن برخي از محورها در محدوده پياده راه 17 شهريور خبر داد و اذعان کرد: با توجه به شرايطي که مردم و کسبه محدوده 17 شهريور دارند اين امکان وجود دارد که برخي از معابر اين محدوده در آينده نزديک بازشده و مردم بتوانند با خودروهاي شخصي خود از اين محدوده‌ها تردد کنند.
وي تأکيد کرد: پيش‌ازاين براي ساخت پارکينگ در خانه‌هاي مسکوني اين محل مبالغ زيادي از شهروندان دريافت شده اما از زماني که پياده راه 17 شهريور ساخته‌ شده مردم نتوانسته‌اند که از پارکينگ‌هاي خود استفاده کنند و اين تضييع حقوق شهروندان است.
قناعتي با اشاره به لزوم ارائه طرح‌هاي کارشناسي شده از سوي شهرداري تهران براي اجرا در مناطق گفت: انتظار ما از مسوولان شهرداري تهران اين است که قبل از ارائه هرگونه طرح به شوراي شهر و دريافت مصوبه براي آن، طرح‌ها در کميسيون‌هاي تخصصي شورا مطرح‌ شده تا تمام زواياي يک طرح مدنظر قرار گرفته و از تبعات بعدي آن کاسته شود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن