تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):آگاه باشيد كه دانش آينده، اخبار گذشته و درمان دردهايتان و نظم ميان شما در قرآن است. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815337785




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خوشه اي عمل کردن دستاوردهاي مثبتي دارد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۳ تير ۱۳۹۴ (۱۸:۵۱ب.ظ)
استاندار کرمانشاه: خوشه اي عمل کردن دستاوردهاي مثبتي دارد موج - نوزدهمين شوراي گفت و گوي دولت و بخش خصوصي به رياست استاندار و با حضور معاون استاندار و مديران کل مرتبط با حوزه اقتصاد و نيز نمايندگان بخش خصوصي در سالن جلسات اتاق بازرگاني کرمانشاه برگزار شد.
به گزارش خبرگزاري موج کرمانشاه؛ رضايي بابادي در اين نشست با اعلام حمايت دولت از بخش خصوصي و ايجاد اشتغال، اظهار داشت: تمامي دستگاه هاي استان کرمانشاه ملزم هستند طي يک زمانبندي مشخص يافته، برنامه ها و طرح هاي اشتغالزايي خود را اعلام کنند و يکي از مشکلات ما اينست که کسي به ايجاد شغل هاي جديد فکر نمي کند در حاليکه صاحبان صنايع بايد تحولات روز را در حوزه کاري خود رصد کنند و فرصت هاي جديد شغلي را به استان تزريق کنند.
وي تصريح کرد: بايد از ظرفيت ها و معافيت هاي قانوني ايجاد شده در رفع موانع توليد و همچنين تداوم آرامش حاکم بر استان کرمانشاه استفاده کرد و با همکاري بانک ها در راستاي رفع مشکلات واحدهاي توليدي و صنعتي اقدام کرد و اين قوانين را در اختيار صاحبان صنايع و بخش خصوصي بگذاريم که بتوانند از آنها استفاده کنند.
استاندار بر پيگيري پروژه هاي نيمه کاره در استان تأکيد کرد و گفت: در کشور ما پول، منابع و امکانات بسياري وجود دارد و با اصرار، پافشاري و پيگيري جدي مي توان امتيازات لازم و قوانين و مقررات را به سمت استان سوق داد و از اين موقعيت ها براي توسعه استان بهره برد.
مقام عالي استان از کاهش متوسط نرخ بيکاري در استان کرمانشاه خبر داد و گفت: بر اساس آمار اعلام شده، اين استان از جايگاه نخست کشوري در زمينه بيکاري به جايگاه ششم رسيده است که اين امر با تلاش همه مديران استان حاصل شده است و معتقدم که هر چه بيشتر وقت بگذاريم و کار کنيم قطعاً نتيجه مثبت مي گيريم و اين مسأله نيز مستلزم يک فضاي آرام و توام با همدلي و همزباني است.
استاندار کرمانشاه افزود: متوسط نرخ بيکاري استان کرمانشاه در بهار گذشته، 7/14 بوده که با يک درصد کاهش در بهار ۹۴ به 13.7 رسيده است و نرخ مشارکت نيز 1.3 رشد يافته است.
رضايي به واحدهاي زيرپله اي که بدون مجوز فعاليت مي کنند اشاره کرد و افزود: مسأله واحدهاي زيرپله اي و روپله اي مربوط به اين زمان نيست و از گذشته وجود داشته است و نياز به ساماندهي دارد و تعطيلي آنها کار صحيحي نيست چون موجب از بين رفتن شغل هاي بسياري مي شود و بر اين باورم که ساماندهي کردن آنها باعث اشتغالزايي بيشتري مي شود.
استاندار کرمانشاه خوشه اي کردن در صنعت را مهم ارزيابي کرد و تصريح کرد: دولت نيازمند درآمد شهرک هاي صنعتي نيست و اگر برنامه و يا قانوني را براي آنها وضع مي کند به جهت افزايش درآمدزايي خود آنهاست لذا بايد طي حرکتي بصورت خوشه اي شکل گيرند و تاکيد ما هم بر اينست که خوشه اي عمل کردن، دستاوردهاي مثبتي به همراه خواهد داشت.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن