تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هیچ ثروتی چون عقل و هیچ فقری چون جهل و هیچ میراثی چون ادب و هیچ پشتیبانی چون مشورت نخ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798344269




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بودجه دهياري ها 37 درصد افزايش يافت


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۳ تير ۱۳۹۴ (۱۸:۷ب.ظ)
بودجه دهياري ها 37 درصد افزايش يافت موج - کرمانشاه - از سوي مدير کل دفتر روستايي استانداري اهم برنامه هاي نکوداشت روز دهياري که مصادف با چهاردهم تير مي باشد، تشريح شد.
به گزارش خبرگزاري موج کرمانشاه؛ جليل بالايي طي گفت و گويي اهم برنامه هاي نکوداشت روز دهياري در استان را تشريح کرد.
وي اعلام شروع عمليات اجرايي 767 پروژه عمراني در سطح روستاها، رونمايي از سايت دفتر امور روستايي و شوراهاي استانداري به آدرس www.roostaksh.ir، تجديد ميثاق دهياران استان با آرمان هاي حضرت امام خميني(ره) و حضور در گلزار شهدا و ملاقات با ائمه جمعه در تمام شهرستان ها، برگزاري 14 همايش در شهرستان ها با موضوع برجسته سازي جايگاه دهياري در روستاها و تجليل از دهياران نمونه و ايجاد فرصت گفت و شنود دهياران با مسوولان اجرايي، تبيين جايگاه دهياري و دهياران در شوراي اداري شهرستان ها به منظور تمرکز برنامه ريزان و سياست گزاران به فرصت ها و چالش هاي فراروي مديريت نوين روستايي، اطلاع رساني روز دهياري با هدف معرفي سيماي واقعي و جايگاه نهاد دهياري در مديريت جامعه روستايي و... را از اهم اين برنامه ها برشمرد.
وي در ادامه از اخذ مجوز 198 دهياري در سالجاري خبر داد و اظهار داشت: با اخذ مجوز اين 198 دهياري، تعداد دهياري هاي استان از هزار و 422 به هزار و 620 دهياري افزايش پيدا مي کند و براي امسال هشت ميليارد و 300 ميليون تومان به روستاهاي فاقد دهياري اختصاص خواهيم داد.
بالايي، آموزش و توانمندسازي دهياران را در زمينه آموزش عمومي و تخصصي، افتتاح و راه اندازي سايت دفتر امور روستايي و شوراهاي استانداري، برگزاري اردوهاي آموزشي و سياحتي استاني و ملي و انتشار ويژه نامه گزارش کرمانشاه عنوان کرد.
مديرکل دفتر روستايي استانداري بودجه مصوب دهياري ها در سالجاري را 61 ميليارد تومان عنوان کرد که اين رقم در مقايسه با سال قبل از 37 درصد پيشرفت برخوردار است.
وي ادامه داد: کل اعتبارات تخصيص يافته به دهياري هاي استان در سالجاري از محل بند ح تبصره 9 قانون بودجه، آلايندگي،ماده 123 قانون برنامه پنجم و ماده 23 جرايم رانندگي و قانون ارزش افزوده جمعاً حدود 30 ميليارد تومان مي باشد که تاکنون بيش از 8 ميليارد تومان آن در اختيار دهياري ها قرار گرفته است.
به گفته وي از محل اعتبارات استاني 9 ميليارد و 200 ميليون تومان به تهيه و اجرا طرح هاي هاي روستايي اختصاص يافته است.
بالايي بيان داشت: براي احداث و تکميل 16 مسجد روستايي با اعتبار 750 ميليون تومان از محل اعتبارات بنياد برکت وابسته به ستاد اجرايي فرمان حضرت امام (ره) اختصاص يافته است.
وي همچنين رويکردهاي دفتر روستايي و شوراهاي استانداري کرمانشاه در سال جاري را نهادسازي، مشارکت مردم در اجراي پروژه ها و واگذاري امور به دهياري ها با هدف کاهش تصدي گري دولت و ايجاد فرصت هاي برابر در نقاط روستايي برشمرد.
مدير کل دفتر امور روستايي و شوراهاي استانداري برنامه هاي در نظر گرفته شده براي اقتصاد روستايي را اهتمام مستمر در عملياتي نمودن طرح مشارکت مردم در تاسيس واحدهاي توليدي مستقر در روستاها، اجرا و تعميم طرح توانمندسازي جوامع روستايي با هدف تمرکز بر مشارکت مردم، گسترش و تقويت صنعت گردشگري با هدف اشتغالزايي و افزايش درآمد روستاييان، برگزاري نمايشگاه توانمندي هاي روستائيان در عرصه مقاومتي در استان و همچنين شرکت در نمايشگاه ملي به مناسبت روز روستا در ماه مهر و... برشمرد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن