تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):باعلما همنشینی کن تا سعادتمند شوی
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819505019




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرماندار انزلی: مبارزه با مواد مخدر یک وظیفه همگانی است


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


فرماندار انزلی: مبارزه با مواد مخدر یک وظیفه همگانی است استان‌ها > گیلان - فرماندار شهرستان انزلی مواد مخدر را یک تهدید اجتماعی و مبارزه با آن را وظیفه ای همگانی خواند.

عبدالصمد صفرنژاد در همايش مبارزه با مواد مخدر در مجتمع ارشاد انزلي با بيان اين که اکنون همه کشورهاي دنيا به نوعي درگير اين معضل هستند افزود: کشور ما نيز از اين آسيب و بحران مصون نيست .
وي ياداور شد: بر اساس آمار سازمان ملل بيش از 250 ميليون نفر به نوعي ، مبتلا به مصرف سوء مواد مخدر هستند و مافياي 10 ميليون نفري نيز به تجارت اين مواد در جهان مشغول است .
وي اضافه کرد : امريکا و برخي ديگر از کشورها داعيه حقوق بشر دارند اما مشاهده مي کنيم وقتي به بهانه ايجاد امنيت وارد افغانستان مي شوند سطح زير کشت خشخاش چندين برابر افزايش مي يابد.
فرماندار انزلي تصريح کرد: امريکا از روش هاي مختلف مانند ايجاد ناامني ، نارضايتي اجتماعي ، متلاشي کردن کانون خانواده و افزايش اعتياد جوانان مي کوشد به ايران لطمه بزند.
صفرنژاد افزود: با وجود تقديم سه هزار و 700 شهيد در راه مبارزه با مواد مخدر، همچنان در معرض اين تهديد قرار داريم و همگي بايد براي مقابله با آن بسيج شويم .
وي ياداور شد: يک ميليون و 335 هزار نفر زنداني مواد مخدر در کشور داريم که با احتساب خانواده ها بيش از پنج ميليون نفر را در معرض اسيب قرار مي دهد.
وي با اشاره به اين که 70 درصد از زندانيان ، مجرمان مواد مخدر هستند گفت : نيروي انتظامي ، سپاه ، بسيج ، اطلاعات در کنار بهزيستي و دانشگاه علوم پزشکي در زمينه مقابله با اين تهديد تلاش مي کنند اما مبارزه با اين معضل ، بسيج همگاني را مي طلبد.
فرماندار انزلي متذکرشد: خيلي از افراد نام آور بدليل کم توجهي به خانواده شاهد رسوخ مواد بين اعضاي خانواده بوده اند بنابر اين نبايد از اين خطر غافل بود .
وي افزود: رسانه ها به ويژه صدا و سيما، روحانيون، هنرمندان، معلمان و همه بايد به سهم خود براي پيشگيري از اعتياد افراد جامعه تلاش کنند.
صفرنژاد متذکر شد: آغوش اجتماع نيز بايد براي افرادي که مصرف مواد را ترک مي کنند، باز باشد و بستر اشتغال آنها فراهم شود .
فرماندار انزلي در خاتمه از افراد صاحب نظر خواست طرح ها و پيشنهادات خود را براي کاهش آسيب هاي اجتماعي به ويژه اعتياد ارائه دهند.

کلید واژه ها: استان گیلان - مواد مخدر -




شنبه 13 تیر 1394 - 17:29:30





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن