تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):ایمان یک درجه بالاتر از اسلام است, و تقوا یک درجه بالاتر از ایمان است و به فـرزنـد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820129054




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تعيين تکليف براي حضور در يک مزايده غير قانوني است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۳ تير ۱۳۹۴ (۱۶:۱۵ب.ظ)
متقاضي خريد سهام مخابرات در گفت‌وگو با موج: تعيين تکليف براي حضور در يک مزايده غير قانوني است موج - متقاضي خريد سهام مخابرات بابيان اين‌که شرکت در يک مزايده قانوني حق هر متقاضي است گفت: هيچ فردي حق ندارد براي متقاضيان شرکت در مزايده تعيين تکليف کند.
عبدالحسين بيدآبادي، در گفت و گو با خبرنگا خبرگذاري موج؛ درباره نحوه اعلام شرکت در مزايده براي خريد سهام مخابرات اظهار کرد: يک روز پس از انتشار اسناد مزايده فروش سهام شرکت توسعه اعتماد مبين مبني بر فروش 50+1 درصد از سهام مخابرات؛ به همراه سه شرکت ديگر جلسه‌اي را تشکيل داديم تا تقاضاي خود را مبني بر خريد اين سهام اعلام کنيم که در آن جلسه مقرر شد سهام به‌صورت 25 درصد پخش شود، که بنا به شرايط روز ميزان سهام جابه‌جا خواهد شد.
بيدآبادي افزود: ازآنجايي‌که شرکت ما به‌صورت اف سي پي به فعاليت خواهد پرداخت و به دليل ملزم بودن از استفاده شبکه‌سازي شرايط مناسبي را در آينده بعد از خريد اين سهام پيش روي خود مي‌ديديم و اين پيشنهاد را ارائه کرديم.
وي با انتقاد به صحبت‌هايي که تعدادي کارشناس پيرامون مزايده‌هاي در حال انجام مي‌گويند گفت: تصميم و اراده‌اي پشت اين پيشنهاد است و زماني که اين اراده براي خريد به وجود مي‌آيد يقيناً جلسات متعددي هم گذاشته‌شده است و اين‌که فردي به‌عنوان کارشناس اين پيشنهاد را غيرحقوقي و غيرقانوني تلقي مي‌کند چيزي جز يک مزاح نيست.
متقاضي خريد سهام مخابرات تصريح کرد: همان‌طور که مسلم است در پيشنهاد هيچ اتفاقي نمي‌افتد و تنها يک پيشنهاد است و بحث‌هاي حقوقي بعد از قبول اين پيشنهاد به وجود مي‌آيد.
مدير شرکت ندا گستر همچنين بيان کرد: زماني که اعلام مزايده از طرف يک کانال معتبر مي‌شود طبيعي است شرکت‌هاي مختلف براي شرکت در اين مزايده اعلام حضور مي‌کنند و هيچ شخص يا هيچ شرکتي نمي‌تواند براي اين‌که خو نتوانسته در اين مزايده شرکت کند عليه شرکت‌کنندگان ديگر موضع‌گيري کند.
بيدآبادي در ارتباط با تأييد صلاحيت شرکت‌ها گفت: نمي‌توان در حال حاضر قضاوت زودهنگام را در ارتباط با احراز هويت کرد زيرا بحث ابراز هويت بحث پيچيده‌اي است که هرلحظه ممکن است فرد، گروه يا شرکتي را غافلگير کند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن