تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):روزه و حج آرام‏بخش دل‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821208672




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نماینده ساوه برافزایش بسته های حمایتی به بیماران سخت درمان تاکید کرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: نماینده ساوه برافزایش بسته های حمایتی به بیماران سخت درمان تاکید کرد ساوه- ایرنا- نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی بر ارائه بسته های حمایتی بیشتر به بیماران سخت درمان از سوی دولت تاکید کرد.


به گزارش روز شنبه دفتر نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی شهلا میرگلو بیات افزود: وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی یارانه هایی را برای حمایت از بیماران سخت درمان در نظر گرفته و 90 درصد از هزینه داروهای این بیماران از سوی دولت به آنان پرداخت می شود.
وی ادامه داد: با توجه به بالا بودن هزینه درمان این بیماران پرداخت این میزان یارانه از سوی دولت کفایت داروهای درمانی را نمی کند و بیماران در پرداخت بقیه این هزینه ها با مشکل مواجه می شوند.
نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: امروزه اگر بیمار سرطانی در یک خانواده متوسط جامعه وجود داشته باشد قیمت بالای تزریق داروهای شیمی درمانی این قشر از بیماران را دچار مشکل کرده و هزینه های درمانی این خانواده را به زیر خط فقر می کشاند.
وی هزینه تزریق داروهای شیمی درمانی برای بیماران سرطانی در مراکز را دولتی ناچیز عنوان کرد و گفت: این مشکلات خود را در بخش های خصوصی نشان می دهد زیرا در بخش های دولتی به دلیل ازدحام جمعیت گاه بیمار مجبور است مدت های طولانی در نوبت باشد و در برخی مواقع نیز به بخش خصوصی مراجعه کند که در این صورت هزینه تزریق داروی شیمی درمانی برای آنان به حدود ده میلیون ریال هم می رسد.
نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی گفت: بسته های حمایتی از بیماران سخت درمان باید به گونه ای برنامه ریزی شود تا بیمار مدت زمان طولانی برای انجام عمل های جراحی در نوبت نباشد.
میرگلوبیات تصریح کرد: گاهی انجام برخی از عمل های جراحی برای بیماران ضروری نیست ولی برخی پزشکان به دلایل مختلف انجام این عمل را برای بیمار لازم می دانند و هزینه های بسیاری برای بیماران به وجود می آورند و بخش زیادی از فشار مالی از این طریق بر بیماران تحمیل می شود.
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی، گفت: لازم است وزارت بهداشت بر این مسایل نظارت بیشتری داشته باشد زیرا بسیاری از بیماران به دلیل راهنمایی های اشتباه برخی پزشکان متحمل هزینه های درمان زیادی می شوند که مشکلات آنها را دوچندان می کند.ک/1
1955/6012



13/04/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن