تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ياران مهدى جوان‏اند و ميان‏سالى در ميان آنان نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821003386




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فعال شدن شش پایگاه تابستانی ویژه دانش آموزان استثنایی ایلام


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: رییس اداره آموزش و پرورش استثنایی ایلام فعال شدن شش پایگاه تابستانی ویژه دانش آموزان استثنایی ایلام خبرگزاری پانا: رییس اداره آموزش و پرورش استثنایی ایلام گفت: شش پایگاه آموزشی ویژه دانش آموزان استثنایی این استان برای غنی سازی اوقات فراغت در تابستان امسال دایر شده است واین پایگاه ها اواخر تیرماه فعالیت های خود را با ارایه آموزش های هنری، ورزشی، فرهنگی، توانبخشی و آموزشی آغاز می کنند .
۱۳۹۴ شنبه ۱۳ تير ساعت 09:31

خبرگزاری پانا+

 به گزارش خبرگزاری پانا؛موسوی رئیس آموزش وپرورش استثنایی گفت:این پایگاه ها اواخر تیرماه فعالیت های خود را با ارایه آموزش های هنری، ورزشی، فرهنگی، توانبخشی و آموزشی آغاز می کنند.
وی افزود: آموزش ها با هدف ایجاد و تقویت روحیه نشاط و شادابی بین دانش آموزان استثنایی و غنی سازی اوقات فراغت آنها ارایه می شود.موسوی همچنین با اشاره به برگزاری جشنواره ورزشی ویژه دانش آموزان استثنایی در ماه گذشته از اعزام دانش آموزان منتخب آن به اردوی سیاحتی و زیارتی به مشهد مقدس خبر داد. رییس آموزش و پرورش استثنایی ایلام با بیان اینکه این اداره سعی و اهتمام جدی در ارایه خدمات به دانش آموزان استثنایی دارد بیان کرد: ارایه آموزش های اوقات فراغت این دانش آموزان بصورت رایگان انجام خواهد شد. وی همچنین از توزیع کتب درسی دانش آموزان استثنایی بین مدارس استان خبر داد و گفت: از مجموع سه هزار و 800 جلد کتب تاکنون بیش از سه هزار جلد برای توزیع بین دانش آموزان استثنایی در اختیار مدیران مدارس قرار گرفته و مابقی نیز در آینده توزیع می شود. موسوی یادآور شد: علاوه بر کتب آموزشی نرم افزارهای آموزشی نیز بین دانش آموزان استثنایی استان توزیع خواهد شد. گفتنی است در سال تحصیلی 93-94 از مجموع 95 هزار دانش آموز استان ایلام، 700 دانش آموز در مقاطع پیش دبستان، ابتدایی، پیش حرفه ای و متوسطه حرفه ای تحصیل کرده اند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 88]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن