تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):ما اهل بيت، وعده‏هاى خود را براى خودمان، بدهى و دِين حساب مى‏كنيم، چنانكه رسول اكر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819879085




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اعتماد به نقل رییس جمهوری: تصمیم به صلح


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: اعتماد به نقل رییس جمهوری: تصمیم به صلح تهران- ایرنا- روزنامه اعتماد در شماره روز شنبه سیزدهم تیر می نویسد: حسن روحانی رییس جمهوری بهره گیری از الگوی امام حسن(ع) در سیاست خارجی را تببین کرد؛ تصمیم به صلح سخت تر از تصمیم به جنگ است. وی گفت: «بی تردید تصمیم گیری برای صلح، سخت تر از تصمیم گیری برای جنگ است و آمادگی برای نثار آبرو مهم تر از نثار جان و خون در راه خداست.» این سخن حالا بیش از هر وقت دیگری به موضع گیری دو سال پیش روحانی درباره تلاش او برای دور کردن سایه جنگ و تهدید از سر کشور معنا می بخشد.


این روزنامه با اختصاص تیتر یک به عنوان تب توافق، به موضوع مذاکرات هسته ای ایران و ١+٥ پرداخت.
روزنامه اعتماد با انعکاس خبر واکنش سریع شعرای جوان به حوادث روز بسیار با ارزش است، نوشت: آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب در شب ولادت کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی (ع)، در دیدار جمعی از اهالی فرهنگ، اساتید شعر و ادب فارسی، شاعران جوان و پیشکسوت کشور خطاب به شاعران این سوال را مطرح کردند: یک انسان با شرف در مقابل چنین جبهه گیری و خباثتی چه باید بکند؟ ایشان واکنش سریع شاعران جوان به حوادث و تحولات را اتفاقی بسیار خوب و با ارزش دانستند و گفتند: امیدواریم شعر انقلاب که در واقع در خدمت اهداف و آرمان های انقلاب یعنی عدالت، انسانیت، وحدت، رفعت ملی، پیشرفت همه جانبه کشور و انسان سازی است روز به روز رتبه و رفعت بیشتری پیدا کند.
این روزنامه با انتشار عنوان خلیج فارس همچنان بغض دارد، نوشت: وقتی ٢٧ سال می گذرد یکشنبه به جمعه می رسد. دیروز جمعه ١٣ تیرماه ٣٨ دقیقه بعد از سالگرد محو شدن سیگنال های پرواز IR٦٥٥ از روی صفحه رادار در ٢٧ سال پیش، در ساعت ١١ صبح ١٣ تیرماه سال ١٣٩٤ مراسم یادبود شهدای فاجعه ایرباس ایرانی با حضور تعدادی از هنرمندان سینما و ادبیات و جمعی از خانواده های شهدا در فرودگاه بین المللی بندرعباس برگزار شد. دیروز نوه های شهدای ایرباس ایرانی نیز در این جمع حضور داشتند نوه هایی همسن کودکان و نوزادانی که در آن فاجعه پودر شده و به هوا رفتند. هنرمندان شرکت کننده در فرودگاه بندرعباس عبارت بودند از رخشان بنی اعتماد، مهتاب کرامتی، احمدرضا درویش، پرویز شیخ طادی، گلعلی بابایی و حبیب احمدزاده. هفت سال پیش نیز برای نخستین بار هنرمندان کشور راهی این سفر شده بودند تا در بزرگداشتی با نام پرواز ناتمام شرکت کنند. در طول این سال ها مستند های بسیاری پیرامون این فاجعه ساخته شد و هنرمندان هر یک بنا بر خلاقیت های خود درباره آن آثاری به وجود آوردند. هنوز رگه هایی سرخ از شن های به رنگ خون که نادعلیان با آنها بر پهنه قشم نگاره ای از ایرباس ما را کشیده بود بر بستر خلیج فارس نشسته است.
روزنامه اعتماد با بازتاب موضوع انتقاد رییس دانشگاه تهران از فروش پایان نامه و سرقت های علمی، نوشت: محمود نیلی احمدآبادی رییس دانشگاه تهران با انتقاد از فروش پایان نامه و سرقت های علمی در بیرون از دانشگاه این امر را نیز ناشی از عدم توجه کافی به آموزش دانست. وی با مثبت ارزیابی کردن تفویض اختیارات به دانشگاه ها گفت: در چند سال اخیر با گرفتن اختیارات دانشگاه و تمرکز آن در وزارت علوم، جامعه و کشور از این سرمایه بزرگ محروم شده بود و امیدواریم با این تفویض اختیارات، دانشگاه ها بیشتر وارد عرصه جامعه شده و به حل مسائل جامعه بپردازند. رییس دانشگاه تهران تاکید کرد: اگر دانشگاه ها اختیار داشته باشند قطعا مسوولیتش را هم می پذیرند و وزارت علوم می تواند به عنوان حامی و ناظر به سیاستگذاری کلان بپردازد.
این روزنامه همچنین در صفحه نخست عنوان های «ماه عسل سیما توبیخ شد»، «اینجا گواتر است اینجا وطن تمام می شود»، «من بدبینم» و «زبان تئاتر اعتراض است» را منتشر کرد.
*گروه اطلاع رسانی
پژوهشم**2059**2002**9131



13/04/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن