تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بركت در مال كسى است كه زكات بپردازد، به مؤمنان مدد و يارى رساند و به خويشاوندان كمك نما...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820701164




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رسالت/رهبرمعظم انقلاب:شعر شرافتمندانه در دعوای حق و باطل بی طرف نیست


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: رسالت/رهبرمعظم انقلاب:شعر شرافتمندانه در دعوای حق و باطل بی طرف نیست تهران - ایرنا - روزنامه رسالت امروز شنبه خبر « رهبر معظم انقلاب در دیدار شاعران و اهالی فرهنگ و ادب: شعر شرافتمندانه در دعوای حق و باطل بی طرف نیست» را به عنوان تیتر نخست خود برگزید.


به گزارش ایرنا در بخشی از این مطلب آمده است: در شب ولادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) جمعی از اهالی فرهنگ و ادب و شاعران جوان و پیشکسوت و تعدادی از شاعران هند و پاکستان، تاجیکستان ، افغانستان و آذربایجان با رهبر معظم انقلاب دیدار کردند.
حضرت آیت الله خامنه ای در این دیدار با تبریک ولادت با سعادت امام حسن مجتبی علیه السلام، اثرگذاری کم نظیر شعر را زمینه ساز ایجاد مسئولیت های سنگین برای شاعر خواندند و با تأکید بر ضرورت دفاع صریح شعر شرافتمندانه از جبهه حق در مقابل جبهه باطل و سلطه دستگاه های تبلیغاتی آن در دنیا، خاطرنشان کردند: شعر انقلاب، شعری است که در همین جهت و در خدمت اهداف انقلاب یعنی عدالت، انسانیت، وحدت، رفعت ملی، پیشرفت همه جانبه کشور و انسان سازی باشد.
«اوباما همچنان درصدد خرید زمان است/تشدید اختلاف داخلی در ساعت صفر مذاکرات هسته ای"» دیگر خبر مهم این روزنامه در صفحه نخست است.
در این خبر می خوانیم: مذاکرات هسته ای ایران و اعضای 1+5 همچنان در ساعت صفر (ساعات پس از پایان ضرب الاجل دهم تیرماه) درحال پیگیری است. اگر چه برخی منابع از پیشرفتهایی در مذاکرات خبر می دهند اما هنوز بر سر برخی محورهای اختلافی و تعیین کننده توافقی میان طرفین حاصل نشده است.
لوران فابیوس وزیر امور خارجه فرانسه دیروز در جمع خبرنگاران در مقابل هتل کو بورگ حاضر شد و از باقی ماندن برخی اختلافات در مسیر رسیدن به توافق نهایی خبر داد.
«رئیس جمهوری در دیدار آمانو: آژانس بدون ملاحظه قدرت ها به وظایف خود عمل کند.» خبر مهم دیگری است که رسالت به آن پرداخته است.
در بخشی از این مطلب آمده است: حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی در دیدار یوکیو آمانو مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی افزود که همکاری شفاف ایران با آژانس یکی از نمونه های طولانی بوده و برای آژانس ثابت شده که اتهامات واهی در خصوص انحراف فعالیت های هسته ای ایران بی اساس بوده است.
خبر «ظریف: آمریکا باید بین توافق و تحریم یکی را انتخاب کند» نیز تیتر مهم دیگر روزنامه رسالت در روز شنبه است.
شبد ** 1095 ** 2023



13/04/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 95]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن