تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حكيم نيست آن كس كه مدارا نكند با كسى كه چاره اى جز مدارا كردن با او نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819466185




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شرط ایران برای توافق


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: شرط ایران برای توافق


لغو همه تحریم ها همزمان با امضای توافق یکی از اصول مهم ایران در مذاکرات هسته ای با ۵+۱ است. ظریف امروز اعلام کرده، احساس می کنیم اراده سیاسی کافی برای لغو تحریم ها هست، اما هنوز این اراده سیاسی به نظام اداری منتقل نشده است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، لغو همه تحریم ها همزمان با امضای توافق یکی از اصول  مهم ایران در مذاکرات هسته ای با 5+1 است. پیش از این نیز رهبر معظم انقلاب تصریح کرده بودند، تحریم های اقتصادی، مالی و بانکی چه آنچه به شورای امنیت و چه آنچه به کنگره و دولت آمریکا ارتباط پیدا می کند؛ همه باید فورا در هنگام امضای موافقتنامه لغو شود.
دانلود    
محمد جواد ظریف در حاشیه دیدار با رئیس جمهور اتریش تصریح کرد: پیشرفت های زیادی صورت گرفته است؛ اما موضوعات فنی و نگارشی مختلفی وجود دارد و همانطوری که من بارها گفته ام، کشورهای غربی باید تصمیم سیاسی خود را بگیرند که آیا به دنبال توافق هستند ، یا به دنبال تداوم فشار.
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، افزود: ما از نظر اصل اراده و یا ادعای وجود اراده، بارها شنیده ایم که گفته اند دنبال توافق هستند.
وی افزود: برخی موارد در نگارش مشکلاتی پیش می آید که شاید نشان می دهد بیشتر در دیوان سالاری ها گرایش به سمت حفظ تحریم ها است. باید از این مشکلات هم عبور کنیم.
ظریف تاکید کرد: احساس می کنیم اراده سیاسی کافی برای لغو تحریم ها هست، اما هنوز این اراده سیاسی به نظام اداری منتقل نشده است. وزیر امور خارجه کشورمان در گفتگو با پایگاه خبری المانیتور هم تاکید کرد: آمریکا بین تحریم و توافق هسته‌ای باید یکی را انتخاب کند.

***سید عباس عراقچی معاون حقوقی و بین الملل وزیر امورخارجه نیز صبح امروز در گفتگو با خبرنگاران "پی ام دی" را بحثی قدیمی و مزمن توصیف کرد و گفت: آن زمان ادعاهایی نسبت به برنامه هسته ای ایران مطرح شد که مبنای فشارها و تحریم ها قرار گرفت.      

لینک را کپی کنید


جمعه ۱۲ تیر ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 10]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن