تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش روشنى بخش انديشه است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821133083




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

محیط خانه را این‌گونه لوکس و گران ‌قیمت کنید + تصاویر


واضح آرشیو وب فارسی:نیک صالحی: با به کار بستن این راهکارها می‌توانید فضای داخلی خانه خود را تا حد زیادی تغییر داده و آن را لوکس تر و خاص تر نشان دهید.

محیط خانه را این‌گونه لوکس و گران‌قیمت کنید
بسیاری از افراد علاقه‌مند به داشتن خانه‌هایی بزرگ و رؤیایی هستند که سقف‌های بلندی دارند و پنجره‌های بزرگ آن‌ها رو به رشته‌کوه های زیبا و یا جنگل و دریا باز می‌شوند.با این وجود امکان خرید و زندگی کردن در چنین خانه‌های خاص و رؤیایی برای همه امکان ندارد اما در مقابل راه حل‌هایی وجود دارد که می توان با به کار بستن آن‌ها رنگ و شکل تازه ای به فضای خانه داد و ظاهر آن را به خانه‌های گران قیمت و لوکس بیشتر شبیه کرد.بسیاری از این راه کارها ساده بوده و به راحتی می‌توانند تأثیر بسزایی در طراحی خانه داشته باشند.برخی دیگر از آن‌ها نیز به برنامه ریزی و تلاش بیشتری نیاز دارند.
محیط بیرون را به داخل بیاورید!
هیچ چیز مانند گل‌های طبیعی حس لوکس بودن را به خانه شما نمی‌آورد. دسته‌های گل طبیعی زا بر روی میز ناهار خوری، اتاق نشیمن، اتاق خواب و یا حتی سرویس بهداشتی قرار دهید. می تاوانید رنگ گل مورد نظر را با طرح رنگ اتاق مورد نظر هماهنگ کنید و یا حتی از رنگ سفید ساده که خود زیبایی خاص خود را دارد استفاده کنید. انتخاب نوع گل نیز کاملاً به علاقه و سلیقه شما بستگی دارد. تنها باید مراقب گل ها باشید. آب آن‌ها را عوض کنید و بخش‌های پژمرده را جدا کنید.اگر خانه شما خارج از شهر قرار دارد می تاونید باغچه کوچکی ایجاد کرده و گل ها را خودتان پرورش دهید و سپس در منزل استفاده کنید. برای گل‌های تازه یک گلدان زیبا انتخاب کنید. یکی از بهترین گزینه ها برای گل‌های تازه در منزل یاس بنفش است. که هم ظاهری زیبا داردو هم عطر آن بسیار مطبوع است.
 محیط خانه را این‌گونه لوکس و گران‌قیمت کنید

با میوه تزئین کنید
با رنگ میوه ای طبیعی فصل دکور خانه خود را زیباتر کنید. برای مقال یک ظرف بزرگ از گریپ فروت، لیمو و پرتغال می تاوند ترکیب رنگ بسیار زیبایی را ایجاد کند. ظرف میوه‌های تازه خود را به آشپزخانه محدود نکنید. می توانید ظرف میوه را مانند گلدان گل‌های طبیعی در اتاق نشیمن قرار دهید. علاوه بر زیبایی ظاهری میوه‌های طبیعی فصل، خوراکی‌های مفید و سالم نیز همیشه در دسترس شما خواهد بود.البته این نکته را نیز در ذهن داشته باشید که میوه‌هایی که تازه نیستند را ز ظرف جدا کنید.
 محیط خانه را این‌گونه لوکس و گران‌قیمت کنید

محیط را خلوت کنید
شاید تاکنون به این نکته توجه کرده باشید که خانه‌های لوکس و گران قیمت معمولاً ظاهری معمولاً طراحی داخلی شلوغ و به هم ریخته ای ندارند. به ویژه‌زمانی که فضای داخل کوچک‌تر باشد به هم ریختگی فضا خود را بیشتر نشان می‌دهد. سعی کنید تمام وسایل خود را به سه دسته تقسیم کنید. دسته اول لوازم و وسایلی که مهم و ارزشمند هستند و دوست دارید آن‌ها را در فضای خانه خود نگه‌دارید. دسته دوم لوازمی که همچنان کارایی دارند اما دلیلی برای نگه‌داری آن‌ها وجود ندارد. می تاونید این موارد را به‌عنوان هدیه به دیگران بدهید و دسته سوم لوازم و وسایلی که دیگر وقتش رسیده تا از شرشان خلاص شوید. با این دسته‌بندی می‌توانید فضای داخلی خانه خود را تا حد زیادی خلوت و مرتب کنید
 محیط خانه را این‌گونه لوکس و گران‌قیمت کنید

نورپردازی
نورپردازی یکی از مهم‌ترین فاکتورها در طراحی فضای داخلی خانه بوده و است. تغییر در نورپرازی در فضاهای مختلف می‌تواند به راحتی حال و هوا و تون اتاق را تغییر دهد. برای این کار به سراغ چند لامپ با کیفیت و نور مناسب بروید و آن‌ها را در نقاط کانونی اتاق مورد نظر قرار دهید. لوستر ها با طرح ها و قیمت‌های مختلف امروزه طرفداران زیادی دارند. می‌توانید از یک لوستر زیبا بر روی میز ناهارخوری خود استفاده کنید و فضای اتاق را کاملاً تغییر دهید.
توجه به پنجره ها میز بسیار حائز اهمیت است. اگر قصد دارید از پرده یا دراپه استفاده کنید، بهتر است آن‌ها را از سقف آویزان کنیدو. قرار دادن آن‌ها در بالای پنجره ها، باعث می‌شود که پنجره محبوس شود و سقف کوتاه‌تر به نظر برسد. خانه‌های لوکس و گرانقیمت سقف‌های بلندی دارند. بنابراین سعی کنید پرده را تا جای ممکن از بالا نصب کنید و تمام وسایلی را که مانع ورود نور از بیرون به داخل می‌شوند نیز حذف کنید.
 محیط خانه را این‌گونه لوکس و گران‌قیمت کنید

رنگ رنگ مورد نظر خود را برای دیوارها هوشمندانه انتخاب کنید. رنگ سفید برای ایجاد یک فضای لوکس بسیار مناسب است اما در مقابل می تواند تا حدود زیادی کسل کننده باشد. رنگ سفید آنتیک می‌تواند انتخاب مناسبی باشد اما باید این نکته را نیز در ذهن داشته باشید که در لوازم و وسایل خود از رنگ‌های عمیق تر استفاده کنید تا بالانس مناسبی ایجاد شود. برای مثال اگر از رنگ آبی تیره برای دیوارهای اتاق استفاده می‌کنید حتماً از مبلمان و لوازم با رنگی روشن برای ایجاد توازن رنگی استفاده کنید.رنگ طلایی می‌تواند حس لوکس بودن و خاص بودن را بیشتر القا کند اما در صورتی که به طور مناسب استفاده نشود می‌تواند بالعکس اثر سوء داشته باشد.
محیط خانه را این‌گونه لوکس و گران‌قیمت کنید
اخبار مرتبط:نرخ آپارتمان های لوکس در شمال تهرانخانه های باورنکردنی میلیاردرها در تهران! +عکسفروش قسطی خانه‌های لوكس در تهران+جدول


پنجشنبه 11 تیر 1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نیک صالحی]
[مشاهده در: www.niksalehi.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 92]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن