تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):چیزی با چیزی نیامیخته است که بهتر از حلم با علم باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798554390




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وجود متکدی در یزد، پایگاه اصلی گردشگری کشور زیبنده نیست


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


وجود متکدی در یزد، پایگاه اصلی گردشگری کشور زیبنده نیست استان‌ها > یزد - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد گفت: وجود و حضور متکدیان در سطح شهر چهره شهر یزد را نازیبا کرده و این وضعیت خوشایند استان دارالعباده یزد بعنوان پایگاه اصلی گردشگری کشور، نیست.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از یزد، اولين جلسه ستاد ساماندهي متكديان استان روز گذشته با حضور معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار، مديركل امور اجتماعي و فرهنگي استانداري و افراد عضو اين ستاد در سالن شهيد موحدين استانداري برگزار شد.
معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار در اين جلسه با تبريك ولادت كريم اهل بيت حضرت امام حسن مجتبي (ع) اظهار داشت: مسئولين ارشد استان در جمع آوري و ساماندهي متكديان در سطح استان و شهر يزد عزم جدي دارند و در رابطه با اجراي اين طرح بايد به طور شفاف از طريق صداوسيما و رسانه ها به مردم اطلاع رساني شود.
محمدعلي طالبي ادامه داد: طرح ساماندهي متكديان از سال 78 تاكنون در چند مقطع در استان اجرا شده و اين آئين نامه به دلايلي از جمله كاهش تعداد متكديان متوقف شده و امروز كار تجربه شده اي در اين رابطه داريم.
وي افزود: در اين طرح و آئين نامه مسئوليت اصلي و وظايف شاخص جمع آوري و ساماندهي متكديان بر عهده شهرداري است كه همه دستگاه هاي استان از جمله نيروي انتظامي، دادگستري، سازمان بهزيستي، كميته امداد حضرت امام خميني (ره)، اداره كل تعاون، كار و رفاه اجتماعي و ساير نهادهاي استان با مشاركت تشكلهاي غيردولتي داوطلب، بايد شهرداري را در اجراي وظايفش ياري دهند.
معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار عنوان كرد: استان يزد در زمينه هاي مختلف مشاركت با تشكل هاي غيردولتي داراي تجربه هاي موفقي است كه از آن جمله مي توان به وجود بهترين مراكز ترك اعتياد در استان اشاره كرد.
پديده تكدي گري از آسيب هاي پيچيده اجتماعي است
مديركل امور اجتماعي و فرهنگي استانداري يزد در ابتداي اين جلسه پديده تكدي گري را يك آسيب پيچيده اجتماعي دانست و گفت: سلسله اي از علتهاي اجتماعي دست به دست هم مي دهند و پديده تكدي گري را به عنوان يك موضوع چند بعدي اجتماعي، فرهنگي، اقتصادي و گاه امنيتي مطرح مي نمايند.
مجيد جواديان زاده ادامه داد: براي جمع آوري و ساماندهي متكديان و حل اين مسئله اجتماعي به همگرايي، همكاري و همفكري تمام دستگاههاي اجرايي استان نياز است و مبارزه با اين آسيب اجتماعي كار يك دستگاه و نهاد نيست.
جواديان زاده از آذربايجان شرقي و ساري به عنوان استان هايي نام برد كه در اجراي طرح جمع آوري و ساماندهي متكديان موفق بوده اند و افزود: خوشبختانه در استان يزد از بين 69 نفر افراد دستگير شده كه تكدي گري را شغل اصلي خود برگزيده اند تعداد بسيار كمي افراد بومي استان بوده اند و اكثريت قريب به اتفاق اين اشخاص جزء اتباع بيگانه و يا ساكنين استانهاي ديگر هستند كه به يزد آمده و چهره شهر را نازيبا كرده اند.
در ادامه اين جلسه، گزارش اقدامات انجام شده توسط اجرائيات شهرداري يزد درخصوص جمع آوري متكديان و تأسيس مجتمع نگهداري موقت متكديان ارائه شد و نمايندگان دستگاه هاي مختلف عضو اين ستاد پيرامون راهكارهاي اجرايي جمع آوري و ساماندهي متكديان استان پيشنهادات خود را مطرح كردند.

کلید واژه ها: استان یزد -




پنجشنبه 11 تیر 1394 - 14:43:39





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن