تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 16 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام کاظم (ع):از شوخی (بی مورد) بپرهیز، زیرا که شوخی نور ایمان تو را می برد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

ترازوی آزمایشگاهی

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

پراپ فرم رابین سود

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799619768




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شبکه هاي اجتماعي ريشه اي اسرائيلي دارند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۱ تير ۱۳۹۴ (۱۳:۴۶ب.ظ)
معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي استان قم: شبکه هاي اجتماعي ريشه اي اسرائيلي دارند موج -قم-معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي استان قم گفت: شبکه هاي اجتماعي ريشه اي اسرائيلي داشته و به دنبال هدف واحده اي براي تغييرات اجتماعي به سبک غرب هستند.
به گزارش خبرگزاري موج از قم، معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي استان قم در همايش تخصصي پيشگيري از آسيب هاي اجتماعي و جرائم در محل اتاق اصناف که حجت الاسلام يزدي معاون اجتماعي و فرهنگي دادگستري قم، کاوياني رئيس اداره وضعي- امنيتي اين اداره کل و احمدلو رئيس اتاق اصناف نيز حضور داشتند در خصوص صنف آرايشگري زنانه و با حضور اعضاء صنف، ابتدا به تشريح برخي از آسيب هاي متوجه اين شغل پرداخت.
وي با اشاره به موضوع سرقت به عنوان يکي از آسيب هاي اجتماعي در حوزه ورودي اين آرايشگاه ها تاکيد کرد و افزود: حساسيت اين شغل به دليل تردد افراد غريبه به آن بوده که خود مي تواند مترصد آسيب هايي باشد و نيازمند هوشياري و مراقبت بيشتري در اين زمينه است.
سرهنگ احمد صادقي در ادامه به نسل گوشي هاي هوشمند و خطراتي که استفاده نامطلوب از اين گوشي ها جوانان را با تهديدي جدي مواجه مي کند اشاره و تصريح کرد: يکي از اولويت هايي که بايد به آن تاکيد کرد نظم و نظام حاکم بر اين شغل است که گاهي غلفت از آن انسجام خانواده را با چالشي غير قابل باور مواجه خواهد کرد.
وي با هشدار به استفاده کنندگان از شبکه هاي اجتماعي در آرايشگاه هاي زنانه با بيان اينکه شبکه هاي اجتماعي ريشه اي اسرائيلي داشته و به دنبال هدف واحده اي براي تغييرات اجتماعي به سبک غربي ها هستند، اضافه کرد: برخي شبکه هاي اجتماعي با ورود به اين حريم خصوصي به طور مداوم اطلاعات افراد را تجزيه و تحليل مي کنند و اين خطري جدي است.
سرهنگ صادقي سپس با تاکيد بر اينکه استفاده از شبکه هاي مجازي بايد تعريفي داشته باشد، اضافه کرد: اصرار اينکه بايد آگاهي مان نسبت به خطرات تکنولوژي کامل باشد امري واقع بينانه است .
معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي استان قم با بيان اينکه حضور فرزندان در شبکه هاي اجتماعي و غفلت از آن ها مي تواند آسيب هايي را متوجه آن ها کند، افزود: دشمنان به دنبال اين هستند تا حرمت و اخلاق را بشکنند و عفاف را از بين ببرند.
معاون اجتماعي و فرهنگي دادگستري قم نيز در سخناني با بيان اينکه انسان 3 دوره تربيتي اصلي دارد، گفت: 7 سال اول زندگي فرزند به دنبال الگو گرفتن است، 7 سال دوم بحث آموزش و تربيت اهميت پيدا مي کند و 7 سال سوم نياز به يک مشاور خوب بيش از هر زمان ديگري احساس مي شود.
حجت الاسلام يزدي با بيان اينکه دانستن ضوابط شغلي جزء الزامات آن شغل به حساب مي آيد ، تصريح کرد: خداوند برکت هر شغلي را که از سلامت برخوردار باشد افزون مي کند.
رئيس اداره وضعي – امنيتي معاونت اجتماعي و پيشگيري از وقوع جرم دادگستري قم نيز با بيان اينکه هدف از برگزاري اين همايش ارتقاء آگاهي هاي حقوقي است، افزود: اهتمام دادستان قم بر ضرورت و استمرار اين همايش است.
سعيد کاوياني سپس با اشاره به اينکه پيشگيري بهتر از درمان است، اضافه کرد: حوزه پيشگيري از آسيب هاي اجتماعي به سه نوع پيشگيري توسعه مدار، وضعي و محله مدار تقسيم مي شود.
رئيس اداره وضعي – امنيتي معاونت اجتماعي و پيشگيري از وقوع جرم دادگستري قم با بيان اينکه پيشگيري توسعه مدار برنامه هاي آموزشي را در دستور کار قرار مي دهد و هدف پيشگيري وضعي نيز بالا بردن هزينه ارتکاب جرم براي متهمان است، در خصوص پيشگيري محله مدار گفت: افراد شاغل در اين صنف بايد اتحاديه را از مسائل و آسيب هايي که متوجه اين شغل مي شود مطلع و حتماً به نيروي انتظامي اطلاع بدهند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 108]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن