تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هر کـس به رزق و روزى کم از خدا راضى باشد، خداوند از عمل کم او راض...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819875333




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حاشیه نشینی یکی از عوامل ایجاد اعتیاد است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: حاشیه نشینی یکی از عوامل ایجاد اعتیاد است خبرگزاری پانا :رئیس مبارزه با مواد مخدر نیروی انتظامی استان یکی از عوامل موثر در ترویج اعتیاد را حاشیه نشینی بیان کرد.
۱۳۹۴ پنج شنبه ۱۱ تير ساعت 13:36

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرگزاری پانا، به مناسبت هفته ی جهانی مبارزه با اعتیاد سرهنگ حسینی رئیس مبارزه با مواد مخدر در نشست خبری با اصحاب رسانه علل کشف مقادیر زیاد مواد مخدر نسبت به مصرف در اصفهان گفت: مرکزی بودن استان و اینکه استان ما بهترین راه ارتباطی با استانهای همجوار را دارد موجب سو استفاده قاچاقچیان قرار میگیرد که البته مراقبت های ویژهای از استان و مرزهای آن میشود.
وی درمورد جرایم مربوط به اعتیاد گفت: اعتیاد یک بیماری چند بعدی است که اثرات متفاوتی دارد 65%همسر آزاری ها 25%کودک آزاری ها 20%جرایم مالی 80%سرقت ها و 50%حبس هادر سطح کشور به اعتیاد بازمیگردد.
 وی درمورد سرانه ی مصرف و درصد معتادین استان گفت: استان اصفهان 19رتبه در کشور را به خود اختصاص داده استکه البته سرانه ی اعتیاد در کل کشور 6/2% است ولی خوشبختانه سرانه ی مصرف در استان ما96/1% است.
وی درمورد ارتباط بیکاری با اعتیاد چنین عنوان کرد: 63% از افراد معتاد شاغل بوده اند.
وی در پایان با اشاره به3700 شهید و 3000جانباز نیروی انتظامی در راه مبارزه با مواد مخدر انتظارات نیروی انتظامی از شورای شهر و شهرداری را اینگورنه بیان کرد:حاشیه نشینی یکی از عوامل ایجاد اعتیاد است که البته  دسترسی به این مناطق برای پلیس دشوار است.
وی گفت : شورای شهر و شهرداری باید به این مسئله رسیدگی کنند تا دسترسی پلیس به همه ی مناطق استان ساده و سریع باشد.  













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن