تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام کاظم (ع):از شوخی (بی مورد) بپرهیز، زیرا که شوخی نور ایمان تو را می برد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820220047




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

یک ادعا: آمانو در تهران است


واضح آرشیو وب فارسی:آخرین نیوز: یک ادعا: آمانو در تهران است
در حال که خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران (ایرنا) اعلام کرد که یوکیوآمانو روز پنج شنبه فردا به تهران سفر می کند برخی منابع خارجی ادعا کردند که آمانو اکنون در تهران است.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما در حالی که فرانس پرس و شبکه العالم به نقل از دیپلماتها اعلام کرده بودند یوکیا آمانو فردا پنج شنبه به تهران سفر می کند خبرگزاری اسپوتنیک از وین به نقل از یک منبع بلند پایه دیپلماتیک ادعا کرد یوکیا آمانو مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی به تهران سفر کرده تا درباره مسئله هسته ای با حسن روحانی رئیس جمهوری ایران رایزنی کند. این منبع در گفتگو با خبرگزاری اسپوتنیک درباره اینکه آمانو در حال حاضر در تهران است خاطر نشان کرد : «بله ، آمانو اکنون در تهران است».وقرار است روز پنجشنبه آمانو با روحانی دیدار کند. آمانو روز سه شنبه در حاشیه مذاکرات هسته ای در وین با محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه ایران دیدار کرد.



چهارشنبه, 10 تیر 1394 ساعت 16:45





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آخرین نیوز]
[مشاهده در: www.akharinnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن