تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):فال بد زدن شرك است و هيچ كس ازما نيست مگر اين كه به نحوى دستخوش فال بد زدن مى شود، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820298599




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بیش از 500 ساعت پرواز امدادی در ده استان داشته‌ایم


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: امیر سرتیپ یاری در همایش هوانیروز و مردم همدلی و همزبانی
بیش از 500 ساعت پرواز امدادی در ده استان داشته‌ایم
فرمانده هوانیروز زمینی ارتش گفت: بیش از 500 ساعت پرواز امدادی در بیش از 10 استان داشته ایم که استقرار اورژانس مستقر در این استان ها باعث شد تا بیش از 3 هزار نفر را در سوانح جاده ای امدادرسانی کنیم.

بیش از 500 ساعت پرواز امدادی در ده استان داشته‌ایم
به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران، امیر سرتیپ دوم خلبان "حسین یاری" در همایش هوانیروز و مردم همدلی و همزبانی که در ستاد هوانیروز برگزار شد اظهار داشت: بیش از 500 ساعت پرواز امدادی در بیش از 10 استان داشته ایم که استقرار اورژانس مستقر در این استان ها باعث شد تا بیش از 3 هزار نفر را در سوانح جاده ای امدادرسانی کنیم.  
 
وی ادامه داد: نیروهای مسلح کارشان همدلی و همزبانی و ایجاد امنیت است و از برنامه های هوانیزو خوشایند سازی محیط سربازی است.  
 
امیرسرتیپ یاری با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری و عملکردهای هوانیروز یادآور شد: تخلیه مجروحین، تدارکات رزمندگان اسلام، مبارزه با اشرار و قاچاقچیان مواد مخدر و پرواز بیش از 4 هزار ساعتی در مبارزه با اشرار و قاچاقچیان در شرق کشور و جنوب شرق کشور و پرواز بیش از 6 هزار ساعتی در مرزهای غربی از جمله این اقدامات است.  
 
وی ادامه داد: همکاری با قرارگاه حمزه و نجف در منطقه غرب و شمال غرب، مردم یاری و امدادرسانی، عملکرد در سازندگی و پشتیبانی فنی تخصصی و پرواز بیش از ده هزار ساعتی در این زمینه، تسهیل در برگزاری انتخابات با پرواز بیش از 7 هزار ساعت در قالب 8 هزار و 100 سورتی پرواز از دیگر این اقدامات است.  
 
وی با اشاره به هزینه های مادی و معنوی که بر دوش هوانیروز در انجام وظایفش باقی مانده خاطر نشان کرد: از سال 68 تاکنون در کمک به سوانح طبیعی نقش آفرینی کرده ایم.  


انتهای پیام/



اخبار مرتبط

لزوم تحقق متوسط رشد اقتصادی ۸ درصد/ ایجاد شبکه ملی اطلاعات/ تدوین راهبرد ملی مبارزه با فساد/ افزایش توان دفاعی در تراز قدرت منطقه‌ای/ اولویت دادن به دیپلماسی اقتصادی
همایش همدلی و همزبانی هوانیروز با مردم فردا برگزار خواهد شد.
برای پیشگیری از فساد باید امضاهای طلایی از میان برود/شرط اول توسعه دستگاه قضای کارآمد است + فیلم
شهید بهشتی: نباید اجازه دهیم استعمارگران برای ما مهره‌سازی کنند
فناوری‌های نوین وظیفه روحانیت را سنگین تر کرده است/ در شرایط کنونی، رویکرد اعتدال برای معرفی صحیح اسلام ضروری است




۰۹ تير ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 88]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن