تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر جوان مؤمنى كه در جوانى قرآن تلاوت كند، قرآن با گوشت و خونش مى آميزد و خداوند ع...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820329067




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بیش از 500 بقعه متبركه غبار روبی می شوند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: مدیر كل اوقاف و امور خیریه فارس: بیش از 500 بقعه متبركه غبار روبی می شوند خبرگزاری پانا: مدیر كل اوقاف و امور خیریه فارس از غبار روبی بیش از 500 بقعه متبركه به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارك رمضان خبر داد.
۱۳۹۴ سه شنبه ۲۶ خرداد ساعت 09:06

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرگزاری پانا، حجت الاسلام سید عباس موسوی تصریح كرد: ما باید ماه مبارك رمضان را بیش از پیش قدر دانسته و از آن کمال استفاده را نماییم، چرا که این ماه، ماه بسیار پر فضیلتی است و با ماه های دیگر قابل مقایسه نیست.
وی در خصوص نشانه های عظمت این ماه نسبت به ماه های دیگر گفت: در قرآن از ماه رمضان به بزرگی یاد شده و این ماه را ماه نزول قرآن می خواند.
این مقام مسئول با بیان اینكه سعی کنیم تا می توانیم از این ماه پر برکت غافل نشویم تصریح كرد: هنگامی که روایات متعددی را که در شأن ماه مبارک رمضان وارد شده، بررسی نموده و در آن کمی تأمل نماییم، خواهیم دید که در این روایات تأکید بسیاری بر این امر شده است که بندگان باید سعی داشته باشند این ماه را با همان غفلتی که در ماه های گذشته به سر می برده اند، سپری ننمایند، چرا که این ماه، ماهی است سرنوشت ساز که غفلت از آن موجب شقاوت و بدبختی انسان می گردد.
مدیر كل اوقاف و امور خیریه فارس در گوشه ای دیگر از سخنان خود ابراز كرد: به مناسبت ماه ضیافت الهی بقاع متبركه استان فارس نیز به پیشواز رفته و غبار روبی می شوند.
وی اضافه كرد: بقاع متبركه شیراز نیز همزمان با سراسر كشور غبار روبی و عطر افشانی خواهند شد.
حجت الاسلام موسوی خاطر نشان كرد: حرم های مطهر سید علاءالدین حسین(ع)، سید تاج الدین غریب(ع)، علی بن حمزه(ع)، شاهداعی الی ا...(ع) و دیگر بقاع غبارروبی می شوند.
این مقام مسئول با اشاه به اینكه بقاع متبركه شهرستان های استان فارس نیز غبارروبی می شوند اذعان داشت: بقاع شاخص شهرستان هایی چون فسا، مرودشت، جهرم، فیروزآباد، كازرون، لارستان، قیرو كارزین و .... نیز عطر افشانی و غبار روبی خواهند شد.
وی در پایان از مردم خواست تا در این مراسم معنوی شركت كنند زیرا هم زیارت كرده و هم از روند هزینه های نذورات اطلاعاتی را كسب خواهند كرد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 89]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن