تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس از حرام دورى كند، خداوند به جاى آن عبادتى كه او را شاد كند نصيبش مى‏گردا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804822385




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

چرا آمریکایی ها با ایران مکاتبه می کنند؟


واضح آرشیو وب فارسی:تراز: تراز: عضو شورای مرکزی حزب موتلفه، با اشاره به پیام اوباما برای مذاکره با ایران، گفت: بارها آمریکا برای رهبر انقلاب در خصوص مذاکرات پیام فرستاده‌اند، چرا که آنها می‌دانند که تحریم‌ها در ایران بی‌اثر بوده است.

به گزارش تراز ،اسدالله بادامچیان در آستانه ۱۰ تیر و پایان مهلت ضرب الاجل توافق هسته ای، به مهر گفت: رهبر انقلاب خطوط اصلی مذاکره را مشخص کردند و ما در این مذاکرات هر نوع زیاده‌طلبی، بازرسی‌های بی‌حساب و کتاب، تحقیقات خارج از چارچوب و هر تعهدی که خلاف مصالح و منافع ملی باشد را قبول نداریم.وی با تاکید براینکه از تیم مذاکره کننده حمایت می کنیم و اعتماد داریم، گفت: از تیم مذاکره‌کننده حمایت می‌کنیم اما این حمایت به آن معنا نیست که آنها اختیار دارند هر کاری که می‌خواهند انجام دهند، اختیار آنها تنها در زمینه مذاکره است و اگر به هر جمع‌بندی که در این مذاکرات رسیدند، باید آن جمع‌بندی در داخل کشور توسط سران قوا، مجلس و مردم بررسی شود.
نایب ریس جبهه پیروان خط امام و رهبری، با بیان اینکه ما هیچ نگرانی بابت این مذاکرات نداریم، گفت: تیم مذاکره‌کننده وظیفه خود را انجام می‌دهد، حمایت رهبری را نیز به همراه دارد لذا از رفتار تیم هسته‌ای خودمان هیچ نگرانی نداریم و تنها نگرانی‌ ما نسبت به بدعهدی و زیاده‌خواهی‌های طرف مقابل مذاکره‌کننده است.
وی با تاکید بر اینکه چه به توافق برسیم و چه نرسیم، ایران برنده این مذاکرات خواهد بود، گفت: ما با این مذاکرات نشان دادیم که اهل منطق و مذاکره هستیم و به همگان ثابت کردیم که براساس نظر ولی‌فقیه و نه تحمیل دیگران، به دنبال سلاح هسته‌ای نیستیم.
بادامچیان با بیان اینکه ایران تسلیم زیاده خواهی های امریکا نخواهد شد، ادامه داد: در صورت هر گونه زیاده‌خواهی‌های طرف مقابل، ما محکم می‌ایستیم و در مقابل فشار و تحریم‌ها سر خم نمی‌کنیم و دنیا نیز این استقامت ما را تحسین خواهد کرد.
وی پذیرش پروتکل الحاقی را خط قرمز مذاکره دانست و گفت: مجلس هفتم پذیرش پروتکل الحاقی را رد کرده و تیم مذاکره‌کننده با عباراتی همچون «بازرسی مدیریت شده» نمی‌تواند آن را قبول کند؛ چراکه پذیرش یا عدم پذیرش آن تنها حق مجلس شورای اسلامی است.
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه، با اشاره به پیام اوباما برای مذاکره با ایران، گفت: بارها آمریکا برای رهبر انقلاب در خصوص مذاکرات پیام فرستاده‌اند، چرا که آنها می‌دانند که تحریم‌ها در ایران بی‌اثر بوده است.
بادامچیان، خاطر نشان کرد: اگر به هر دلیلی مذاکرات به نتیجه نرسد، دولت باید یک تغییر کلان در مدیریت‌ها و سیاست‌های خود ایجاد کند، چرا که تاکنون سیاست دولت بر مبنای توافق بوده و اگر توافقی صورت نگرفت، لازم است که متناسب با شرایط، تغییراتی در کادر مدیریت و وزرا به وجود آید.






زمانبندی انتشار: 9 تير 1394 - 15:50





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تراز]
[مشاهده در: www.taraznews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن