تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):درگذشت عالم مصيبتى جبران ‏ناپذير و رخنه ‏اى بسته ناشدنى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798617061




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

۷۳۶ زندانی جرایم غیر عمد خراسان رضوی در انتظار جشن گلریزان


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: ۷۳۶ زندانی جرایم غیر عمد خراسان رضوی در انتظار جشن گلریزان
مدیر عامل ستاد دیه خراسان رضوی گفت: جشن گلریزان آزادی زندانیان جرائم غیر عمد سال ۹۴ جهت فراهم کردن زمینه آزادی ۷۳۶ محکوم جرایم غیر عمد برگزار می شود.
جواد غفاریان طوسی در نشست خبری ستاد جشن گلریزان آزادی زندانیان جرائم غیرعمد که در دفتر مدیرعامل ستاد دیه خراسان رضوی برگزار شد اظهار داشت: ستاد دیه خراسان رضوی در ۱۱ شهر استان فعال است و جشن گلریزان در این مراکز آغاز شده است.


وی با بیان این که اختتامیه جشن گلریزان شنبه ۱۳ تیر در مشهد برگزار می شود افزود: از سال ۸۰ تاکنون در بیش از ۶ هزار و ۲۳۲ نفر از طریق اقدامات ستاد دیه خراسان از زندان آزاد شده اند که از این تعداد ۶هزار و ۶۰ نفر مردان و ۱۷۲ نفر بانوان بوده اند.


مدیرعامل ستاد دیه خراسان رضوی ادامه داد: ۳ هزار و ۳۳۴ نفر از کل تعداد آزادشدگان توسط ستاد دیه استان از سال ۸۰ تا کنون زندانیان دیه و ۲هزار و ۸۹۷ نفر زندانیان مالی شامل چک های بی محل، مهریه و نفقه بوده اند.


وی ادامه داد: کل بدهی این زندانیان ۲۶۴ میلیارد تومان بوده است که شاکیان تا مبلغ ۱۰۰ میلیارد تومان از شکایت خود صرف نظر کرده اند.


غفاریان طوسی به آمار آزادی زندانیان استان در سال ۹۳ اشاره کرد و گفت: بیش از ۵۸۰ نفر از زندانیان مشمول ستاد دیه آزاد شدند که از این تعداد ۵۶۴ نفر آقایان و ۱۶ نفر بانوان بوده اند.


وی  با بیان این که در سال ۹۳ مددجویان توانستند با خودیاری مبلغ ۲ میلیارد و ۶۶۵ میلیون تومان از بدهی را بپردازند گفت: چهار میلیارد و ۵۸۰ میلیون تومان در سال گذشته به زندانیان مشمول ستاد دیه تعلق گرفت.


غفاریان افزود: ستاد دیه در سال گذشته هفت میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان به صورت بلاعوض به زندانیان کمک کرده است.


وی با اشاره به این که زمینه آزادی ۱۶۰ نفر از زندانیان از ابتدای سال ۹۴ تا کنون فراهم شده است گفت: ۹ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان مبلغ بدهی این زندانیان بوده که شاکیان پنج میلیارد تومان تخفیف داده اند.


غفاریان طوسی گفت: زندانیان استان که مشمول ستاد دیه می شوند ۷۳۶ نفر هستند که ستاد دیه پرداخت بدهی های تا مبلغ پنج میلیون تومان را در اولویت قرار می دهد.


156 نفر به آمار سال 94 افزوده شد


وی با بیان این که در باقیمانده سال ۹۴ محکومین دیه، تصادفات، حوادث کارگاهی و شبه عمد ۱۵۶ نفر هستند گفت: مجموع بدهکاری این افراد ۱۸ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان تخمین زده شده است.


غفاریان طوسی ادامه داد: محکومان جرایم مالی ۲ هزار و ۹۰۰ نفر هستند که بدهی تقریبی این زندانیان ۲ میلیارد و ۹۳۰ میلیون تومان سات و سایر محکومیت های مالی شامل ستاد دیه ۲۸۷ نفر هستند که مبلغ بدهی آن ها ۱۴ میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان است.


وی با اشاره به این که در سال های گذشته شاکیان از حدود ۴۵درصد شکایت خود صرف نظرکرده اند گفت: امیدواریم در جشن گلریزان امسال هم با گذشت شاکیان مبلغ کل بدهی های زندانیان کاهش ۳۰ تا ۴۰ درصدی پیدا کند.


غفاریان طوسی افزود: ۳۵ میلیارد تومان کل بدهی زندانیان در جشن گلریزان امسال است که اگر با بخشودگی شاکیان مواجه شویم انتظار داریم این مبلغ تا ۲۰ میلیون تومان کاهش پیدا کند.


غفاریان به بازپرداخت وام های پرداختی به زندانیان اشاره کرد و گفت: این وام ها با سود چهار درصد در اختیار مددجویان قرار می گیرد اما این افراد پس از آزادی در بازپرداخت این مبالغ دچار مشکل شده و بانک ها طبق مقررات با این افراد برخورد می کنند که بعضا منجر به زندانی شدن مجدد آن ها می شود.


وی از تشکیل مجمع خیرین خراسان رضوی خبر داد و گفت: این مجمع متشکل از گروهی از خیرین که در جشن های گلریزان حضور چشمگیر داشته اند جهت سیاست گذاری های مجمع و برنامه ریزی جشن های گلریزان تشکیل می شود.





تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 60]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن