تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خداى تعالى كتابى راهنما فرستاد و در آن خوب و بد را روشن ساخت. پس راه خوبى را پيش گ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821075076




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

یک پروژه ایمن سازی خطوط ریلی در راه‌آهن شمالشرق به اتمام رسید


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: مدیرکل راه‌آهن شمالشرق : یک پروژه ایمن سازی خطوط ریلی در راه‌آهن شمالشرق به اتمام رسید خبرگزاری پانا: مدیرکل راه‌آهن شمالشرق(1) از اتمام یک پروژه ایمن سازی خطوط ریلی خبر داد .
۱۳۹۴ سه شنبه ۹ تير ساعت 10:58

خبرگزاری پانا+


به گزارش خبرگزاری پانا،حمید درباغ عنبران افزود: این پروژه ایمن سازی که شامل نصب دیوارهای پیش ساخته بتنی حفظ حریم خطوط ریلی ایستگاه است با اعتباری بالغ بریک میلیارد و 918 میلیون ریال به پایان رسید.
وی اظهار کرد: این پروژه درراستای اهداف این اداره کل و با هدف کاهش سوانح ریلی صورت گرفته است.
مدیرکل راه‌آهن شمالشرق(1) تصریح کرد: تمامی فعالیتها و برنامه های راه آهن جمهوری اسلامی ایران در راستای رساندن سوانح به عدد صفر است.
درباغ عنبران با اذعان به اینکه درراستای طرح های ایمن سازی حریم خطوط ریلی پروژه های متعددی صورت گرفته است خاطر نشان کرد: ایجاد حفاظ و راه‌بند برای گذرگاه‌های بدون مستحفظ و نصب علائم هشدار دهنده از جمله این فعالیتها است.
وی گفت: پروژه های دیگری از قبیل تبدیل گذرگاه‌های همسطح به غیرهمسطح از دیگر یفعالیتهای انجام شده در این راستا است.
مدیرکل راه‌آهن شمالشرق با اشاره به انجام طرح قطار مهربانی نیز گفت: این اداره کل در راستای طرح های ایمن سازی حریم خطوط ریلی فعالیتهای فرهنگی ،آموزشی را نیز به هموطنان ارائه داده است و این طرح به جهت فرهنگ سازی اجتماعی بویژه برای ساکنان حریم راه آهن با نام طرح ایمن سازی همجواری (قطار مهربانی) را به سرانجام رسانده است .
درباغ عنبران وی با بیان اینکه راه‌آهن شمالشرق(1) باجذب اعتباری بالغ بر 15 میلیارد و 80 میلیون ریال، عملیات نصب دیوارهای پیش ساخته بتنی را به منظور جلوگیری از حضور عابران در خطوط ریلی، در ایستگاههای تابعه خود به مرحله اجرا گذاشته است، یادآوری کرد: در فاز اول این پروژه ،عملیات نصب دیوار حفظ حریم در ایستگاه آزادور را در مدت4 ماه به پایان رسانده است.
مدیرکل راه آهن شمالشرق متذکر شد: نزدیکی منازل مسکونی به خطوط ریلی ، حاشیه نشینی و وجود زمین‌های کشاورزی ساکنین ،مدارس و... در دو طرف خطوط ریلی بویژه در سه ایستگاه آزادور ، سنخواست و جوین و عدم تردد ساکنین محلی از گذرگاه‌های تعریف شده در سالهای پیش موجبات بروز حوادث ریلی از جمله برخورد عابرین با قطارهای مسافری شده بود که با اجرای طرح فوق الذکر انشاء ا... شاهد بروز چنین حوادثی در آینده نخواهیم بود .


       
 
 
 
 














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن