تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اولین چیزی که از انسانها سؤال می شود، نمازهای پنج گانه است .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820010126




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عملیاتی شدن قانون حمایت از تولید


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: رئیس اتاق بازرگانی خراسان جنوبی تاکید کرد عملیاتی شدن قانون حمایت از تولید خبرگزاری پانا : رئیس اتاق بازرگانی خراسان جنوبی بر عملیاتی و اجرایی شدن قانون حمایت از تولید تاکید کرد گفت : باید با فعالیتهای غیرمولد و سوداگری و دلالی که انگیزه تولیدکنندگان را کاهش می‌دهد مبارزه کرد .
۱۳۹۴ دوشنبه ۸ تير ساعت 13:12

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرگزاری پانا ، محسن احتشام پیش از ظهر امروز با بیان این مطلب که حمایت از تولید و اشتغال حمایت از منابع ملی است اظهار کرد : اگر بخش تولید در کشور تقویت کنیم اقتصاد ملی را توسعه بخشیده و همه باور داریم که پایه اقتصاد ملی تولید است اما هنوز تولید محور نشده‌ایم و تولید در کشور ناشناخته است.


رئیس اتاق بازرگانی خراسان جنوبی نرخ تورم 45 درصدی، افزایش نرخ ارز، سیاست‌های نادرست پولی و مالی دولت، تحریم‌ها و کسب سود ناچیز تولید را از شرایط سخت تولیدکنندگان عنوان کرد

احتشام نقش صنایع کوچک در اشتغال، ارزش افزوده و تولید صادرات محور مهم دانست و گفت : باید زیربنای سرمایه‌گذاری در صنایع کوچک که مورد تاکید مقام معظم رهبری است بخصوص در بحث مولفه‌های اقتصاد مقاومتی فراهم شود.


وی با اشاره به اینکه سیاست های پولی و مالی باید برای به حرکت درآوردن چرخ‌های تولید اصلاح شود، افزود: برای رونق اقتصادی راهی جزء حمایت تولید، اقتصاد دانش محور و تولید صادرات محور وجود ندارد.

احتشام با بیان اینکه برای حمایت از تولید قانون های زیادی وجود دارد اظهار کرد : با توجه به قانون های زیاد برای تولید با عملیاتی واجرایی شوند و با فعالیتهای غیر مولد و سوداگری و دلالی که انگیزه تولیدکنندگان را کاهش می‌دهد، مبازره شود.

وی بر مقررات زدایی در کشور تاکید کرد و ادامه داد: هنوز مقررات دست و پاگیر برای تولیدکنندگان وجود دارد که باید اصلاح و یا حذف شود.


وی با بیان اینکه بهره‌وری عامل اصلی توسعه ملی است، افزود: با افزایش بهره‌وری سازمانها می‌توانند اقتصاد و تولید ملی را ارتقا دهند و برای ارتقای بهره‌وری باید برنامه داشته باشیم.   در پایان از واحدهای صنفی واتحادیه هاو واحدهای نمونه تولیدی موفق تجلیل به عمل امد. و توافقنامه سه جانبه ای بین سازمان معدن وتجارت وشرکت شهرک های صنعتی و اتاق اصناف برای همکاری ها هماهنگ تر انعقاد شد.  













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 59]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن