تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):مؤمن، خاموشى اختيار مى‏كند تا سالم بماند و سخن مى‏گويد تا سودى ببرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821096064




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کتابخانه های مساجد مازندران به اقلام کتابخانه ای تجهیز می شوند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: کتابخانه های مساجد مازندران به اقلام کتابخانه ای تجهیز می شوند خبرگزاری پانا: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران ب با اشاره به این که هم اکنون 250 کتابخانه عمومی و 91 کتابخانه باز در مساجد استان فعالیت می کنند، از تجهیز این کتابخانه ها به اقلام کتابخانه ای خبر داد
۱۳۹۴ دوشنبه ۸ تير ساعت 13:25

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از روابط عمومی ادره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی احدجاودانی با بیان اینکه مقرر شده طی بازدیدهای کارشناسان دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد مازندران اولویت اهدای تجهیزات با کانون های  روستایی دارای فضای 70متر و شهری 100متر باشد، عنوان داشت: 86 قفسه کتاب، 40میز مطالعه، 160 صندلی به  کتابخانه های کانون فرهنگی و هنری مساجد سراسر استان که  اهدا می شود.

جاودانی با اشاره به دغدغه های مقام معظم رهبری(دامت برکاته) جهت ورود کتاب به سبد فرهنگی خانواده ها، خاطرنشان کرد: کانون های فرهنگی و هنری مساجد در امر ترویج فرهنگ کتابخوانی نقش مهمی ایفا می کنند.

وی، مردمی بودن را مهم ترین خصیصه کتابخانه های مساجد دانست و گفت: این کتابخانه ها در جوار مساجد زمینه روشنگری و ایجاد بصیرت و بیداری را برای جامعه اسلامی فراهم می نمایند.

جاودانی با اشاره به نقش کتابخانه های مساجد در راستای ارتقاء سطح سواد دینی جامعه، اظهار داشت: کتاب و کتابخوانی در سلامت روانی و اخلاقی فرد و جامعه و تعلیم و تربیت مؤثر است که باید با تجهیز و به روز رسانی اقلام کتابخانه ای مساجد در راستای تحقق این مهم گام برداشت.

وی با بیان اینکه کتابخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد در دو شیفت صبح و عصر و بعضا در شیفت شب فعالیت دارند، گفت: دسترسی همگان به خدمات کتابخانه ای، قابل اعتماد برای خانواده ها جهت مراجعه فرزندانشان با توجه به همجواری با مسجد از مهمترین مزیت های کتابخانه های مساجد است.

جاودانی با بیان اینکه بیشتر جمعیت استان مازندران را روستاییان تشکیل می دهند، اظهار داشت: وجود کتابخانه های مساجد در مناطق محروم و روستاها باعث بهره مندی کودکان، جوانان و نوجوانان این مناطق از منابع آموزشی، دینی، فرهنگی و... می شود.

وی همچنین از اهدای 86 بسته کتاب با موضوعات کودکان، آموزشی، مرجع، عمومی و مذهبی به کتابخانه های مساجد مازندران خبر داد.  
 
 














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن