تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 12 مرداد 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس در مقابل ثروتمند به خاطر ثروتش تواضع كند دو سوم دينش از بين برود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید ابزار دقیق

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

الکترود استیل

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1809197543




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

داورزنی:ترس از باخت، موجب باخت ما شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: داورزنی:ترس از باخت، موجب باخت ما شد خبرگزاری پانا: رییس فدراسیون والیبال بعد از باخت به لهستان گفت: به نظرم قدری بازیکنانمان از باخت می ترسیدند و همین موجب شد که نتوانند بازی خود را ارائه دهند، اما خوشحالم که مردم فهم بالایی از والیبال دارند.
۱۳۹۴ دوشنبه ۸ تير ساعت 01:10

خبرگزاری پانا+والیبال

به گزارش خبرگزاری پانا، محمدرضا داورزنی، رییس فدراسیون والیبال، پس از باخت تیم ملی مقابل لهستان اظهار کرد: هیجانات ورزش و زیبایی‌های ورزش به همین برد و باخت‌هایش است. نباید بعد از یک باخت به تیم گلایه کرد. بله همه ما دوست داریم که همیشه تیم والیبال پیروز باشد، ولی به هر ترتیب تیمی هم که مقابل ماست، قهرمان جهان است. بازیکنان ما امشب زحمت زیادی کشیدند، ولی لهستانی ها بهتر کار کردند ولی با توجه به تجربه و شرایطی که داشتند روز خوبی را پشت سر گذاشتند. وی افزود: با توجه به صحبت‌هایی که از قبل کردیم مسیری را برای والیبال بزرگسالان ترسیم کرده ایم که لیگ جهانی یکی از این مسیرهاست، اما هدف نیست. خود این بازی‌هایی که در ایران و لهستان انجام شد زمینه پیشرفت و ارتقای سطح والیبال ایران را فراهم می کند. وی تاکید کرد: هدف ما موفقیت در مسابقات انتخابی المپیک است. هنوز باید با این تیم‌های بزرگ بجنگیم. با آمریکا و لهستان مبارزه کنیم تا به این هدف دست یابیم. رییس فدراسیون والیبال تاکید کرد: الان هنوز شرایط لیگ جهانی والیبال معلوم نیست که آمریکا و لهستان چگونه بازی کنند و ما با روسیه چه نتیجه ای بگیریم. همه باید تا هفته آینده صبر کنیم، اما هر نتیجه ای که حاصل شود چیزی از ارزشهای بازیکنان ایران کم نمی کند. آنها تا الان زحمت زیادی کشیده اند و کار بزرگی انجام داده‌اند. رییس فدراسیون والیبال درباره بازی امشب تیم ملی مقابل لهستان گفت:به نظرم بازیکنان زحمت خود را کشیدند، اما شاید مقداری از باخت می ترسیدند و همین ترس از باخت کار را برای آن‌ها سخت کرد و خودش عامل این شد که آن عملکرد 100 درصد خود را نداشته باشند از طرف دیگر لهستانی ها هم خیلی خوب تیم ما را آنالیز کرده بودند و در همه پست ها هم خوب بازی کردند. داورزنی تاکید کرد: ما باید مطمئن باشیم که بازیکنانمان تلاش خود را انجام می دهند. فارغ از اینکه چه نتیجه ای در لهستان رقم بخورد بازیکنان تمام تلاش شان را می کنند که در مقابل روسیه پیروز شوند. آن چیزی که برای ما مهم است رشد خوب والیبال بزرگسالان مان است و فهم و شعور مردمی است که بازیکنان را تشویق کردیم. در این چهار بازی که ما میزبان بودیم شاهد بودیم که 15 هزار تماشاگر در سالن حاضر بودند و هیچ کس هم فحاشی نکرد و رفتار ناشایستی انجام نداد. رییس فدراسیون والیبال با قدردانی از مردم گفت: این که تماشاگران بعد از باخت تیم ملی را تشویق می کنند نشانه فهم و بلوغ بالای آنان است. خود این موضوع عملکرد خوب تیم ملی را نشان می دهد. مردم می دانند که تیم ملی هفته آینده مقابل روسیه نیاز به حمایت دارد و با یک باخت آسمان به زمین نیامده است. 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن