تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش، نابود كننده نادانى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815744708




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

درگیری های کوبانی و افزایش انتقادها از اردوغان


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: درگیری های کوبانی و افزایش انتقادها از اردوغان


ارتش سوریه با همکاری نیروهای دفاع مردمی، مواضع تروریستها را در استانهای لاذقیه و قنیطره هدف قرار دادند.درگیری های شدید در شهر الحسکه در شمال شرقی سوریه میان نیروهای سوری و داعش برای تسلط به این شهر همچنان ادامه دارد. به  گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،  با وجود پایان ماجراجویی خونین داعش در شهر کوبانی، موج انتقادها از دولت ترکیه همچنان ادامه دارد. حمله نفوذی تکفیری های داعش که گفته می شود از خاک ترکیه صورت گرفت بیش از دویست کشته در میان اهالی این شهر مرزی سوریه با ترکیه برجا گذاشت. این در حالی است که برخی منابع مطبوعاتی حتی از تلاش دولت اردوغان برای دخالت نظامی مستقیم درشمال سوریه خبر می دهند. گروهک تروریستی داعش سه کامیون حامل مواد منفجر را برای باز کردن جاده در سه محور این شهر منفجر کرد.
یکی از مسئولان کرد این منطقه اعلام کرد داعش از اراضی ترکیه و از طریق گذرگاه مرشد پینار به شهر کوبانی حمله کرده است و عناصر داعش لباس مبارزان کرد را بر تن داشتند. مقامات ترکیه با تکذیب این خبر اعلام کردند مبارزان داعش از شهر جرابلس( به فتح جیم و به کسر لام) در حومه استان حلب به سوی شهر کوبانی رفته اند.

همچنین ناظران سیاسی سوریه معتقدند سیطره نیروهای مردمی کرد بر شهر مهم تل ابیض علاوه بر اینکه راه را برای پیشروی به سمت شهر رقه یعنی مرکز داعش در سوریه فراهم کرد، راه کمک های تسلیحاتی از ترکیه به این گروه را مسدود کرد، و مواضع اخیر اردوغان ناشی از نگرانی دولت آنکارا از شکستهای بیشتر داعش در این منطقه است. در حمله نیروهای سوری به حومه لاذقیه ، ضمن انهدام یک انبار پر از موشک‌های تاو آمریکایی متعلق به تروریست‌ها  بیش از 30  عضو جبهه النصره  کشته و زخمی شدند. جبهه النصره یکی از شاخه‌های گروه تروریستی القاعده در سوریه است که اعضای آن از ملیت‌های مختلف هستند. در حومه‌ استان قنیطره نیز یگان‌هایی از ارتش سوریه به تروریست‌های گروه جبهه النصره حمله کردند و تعدادی از آنها را از پا در آوردند.
دانلود   المنار:ارتش سوریه با حملات تروریست در درعا، حلب و حسکه مقابله کرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما و به نقل از پایگاه خبری المنار، خبرگزاری رسمی سوریه(سانا) اعلام کرد یگان هایی از ارتش سوریه ده ها نفر از تروریست ها را در حومه استان درعا به هلاکت رساندند. این تروریست ها به شماری از مواضع ارتش سوریه در این منطقه حمله کرده بودند. همچنین ارتش سوریه با حملات تروریست ها به مواضع نیروهای امنیتی در شهر درعا مقابله کرد و درگیری ها در چند محور این شهر ادامه دارد. ارتش سوریه تلاش تروریست ها را برای قطع جاده قرفا-نمر به شکست کشاند و در درگیری های این منطقه شماری از تروریست ها کشته و زخمی شدند.
بر اساس گزارش های میدانی، تروریست های مسلح در درگیری های استان درعا محموله های لجستیکی و تسلیحاتی خود را از اردن دریافت می کنند. همچنین ارتش سوریه درگیری های شدیدی با گروه های مسلح تروریست به ویژه داعش در منطقه نشوی در شهر الحسکه دارد. نیروهای امنیتی سوریه همچنین مواضع گروهک داعش را در اطراف دانشکده هوایی در حومه حلب منهدم کردند و شماری از اعضای این گروهک را به هلاکت رساندند.
در حمله موشکی به دمشق چهار نفر کشته و 13 نفر زخمی  شدند
دیده بان حقوق بشر سوریه اعلام کرد در حمله موشکی  تکفیری ها  به خیابان الثوره دمشق حداقل چهار نفر کشته و بیش از 13 نفر زخمی شدند. به گزارش خبرگزاری فرانسه از بیروت، منطقه العماره در مرکز دمشق نیز توسط مخالفان سوری بمباران شد.
خبرگزاری رسمی سوریه با تایید این دو حمله تروریستی شمار کشته ها را سه تن اعلام کرده است. درگیری های شدید در شهر الحسکه در شمال شرقی سوریه میان نیروهای سوری و داعش برای تسلط به این شهر همچنان ادامه دارد.
داعش حمله به الحسکه را صبح پنجشنبه گذشته آغاز کرد. نیروهای سوری و نیروهای کرد برای تسلط به این شهر تلاش می کنند. به گفته دیده بان حقوق بشر سوریه روز یکشنبه آمار جدیدی از تعداد کشته شدگان در شهر کوبانی را اعلام کرد که بر این اساس تاکنون 223 نفر توسط داعش در این شهر کشته شده اند.
سازمان دیده بان حقوق بشر سوریه اعلام کرد داعش صبح روز پنجشنبه در حالی که عناصر آن لباس های یگان های ملت کرد  و مبارزان عربی را بر تن داشتند به کوبانی حمله کرده و چند ساختمان را در مناطق مختلف شهر اشغال و از ساکنان آن به عنوان گروگان و سپر انسانی استفاده کردند.
این سازمان تاکید کرد در حمله نیروهای داعش به سه ایستگاه بازرسی در شمال شرقی استان حماه دست کم 68 تن از نیروهای دولت سوریه و نیروهای طرفدار آن ها کشته شدند. این ایستگاه ها در جاده حلب و حماه قرار دارند که تسلط به آن، امدادرسانی به نیروهای سوریه را متوقف خواهد کرد.
 

لینک را کپی کنید


دوشنبه ۸ تیر ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن