تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):هر که می خواهد که قویترین مردم باشد بر خدا توکل نماید .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802812613




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برای حفظ نظام راهی جز اتصال واقعی به قرآن و اهل بیت(ع) نداریم/ کشتن مسلمانان در مسجد به نام اسلام و قرآن،سوءاستفاده از دین و بزرگترین ظلم است


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: روحانی در ضیافت افطار با خادمان قرآن و ذاکرین اهل بیت (ع):
برای حفظ نظام راهی جز اتصال واقعی به قرآن و اهل بیت(ع) نداریم/ کشتن مسلمانان در مسجد به نام اسلام و قرآن،سوءاستفاده از دین و بزرگترین ظلم است
رییس جمهور با بیان اینکه بی تردید پیروزی انقلاب اسلامی در سایه اتصال به قرآن و اهل بیت (ع) بود، اظهار داشت: امروز هم برای حفظ نظام و تداوم آن و دستیابی به اهداف متعالی انقلاب، راهی جز اتصال واقعی به قرآن و اهل بیت عصمت و طهارت نداریم.


به گزارش حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، حسن روحانی در ضیافت افطار با خادمان قرآن و ذاکرین اهل بیت (ع) با تجلیل از خدمات این دو قشر فرهنگی و معنوی به جامعه گفت: خادمان قرآن به فرزندان این جامعه خواندن، فهمیدن و عمل به قرآن را می آموزند و این بسیار ارزشمند است.
رییس جمهوری با بیان این که قرآن صرفا برای خواندن و فهمیدن نیست، اظهار داشت: قرآن راه و مسیر هدایت را به تمام انسان‌ها نشان می‌دهد و افتخار انقلاب و نظام ما این است که از روز اول به قرآن و اهل بیت عصمت و طهارت متصل است و بدون تردید اگر این دو ثقل بزرگ نباشند، سعادت هم وجود نخواهد داشت.


روحانی گفت: امام راحل در بین آحاد مردم، عزیز و بزرگ بودند چرا که مبین قرآن و عاشق اهل بیت (ع) بودند و اتصال مردم به امام (ره) از این جهت بود که ایشان را مرجعی برای فهم عمیق تر و بهتر قرآن و دین می دانستند.


رییس جمهوری اضافه کرد: قرآن به همه انسانها تعلق دارد و مسیر هدایت را نه تنها برای مسلمانان بلکه برای هر آن کسی که طالب آن باشد نمایان می‌سازد و از این رو هم پیامبر عزیز اسلام (ص) برای همه عالمیان رحمت بودند و هم قرآن مجید برای همه جهانیان هدایت و رحمت است.


روحانی با تذکر این نکته که بعضی اوقات از بهترین نعمت‌های الهی سوء استفاده می‌شود، اظهارداشت: ظلمی بالاتر از این که انسان به نام حق و به نام قرآن، به قرآن و راه حق خیانت کند و افترا ببندد وجود ندارد. در اوایل انقلاب برخی جوانان ما را با ادعای قرآن و اسلام منحرف کردند و امروز هم مراقب باشیم که در گوشه و کنار چنین اتفاقی رخ ندهد.


رییس جمهوری با اشاره به سوء استفاده‌هایی که از قرآن و اسلام در منطقه صورت می‌گیرد، گفت: اینکه در محل مسجد و در حین نماز جمعه مردم را متاسفانه به نام اسلام و قرآن قطعه قطعه می کنند، سوء استفاده از دین خدا و بزرگترین ظلم است.


روحانی تأکید کرد: خدا نکند کسی به نام قرآن و اهل بیت علیهم السلام مردمی را جمع کند و سخنانی خلاف قرآن و سیره خاندان اهل بیت بگوید.


رییس جمهوری در ادامه با گرامیداشت یاد شهید دکتر بهشتی و مظلومیت ایشان گفت: در مقطعی که شهید بهشتی زنده بودند متأسفانه با تبلیغات غلط و منحرف، اذهان بخشی از جامعه را نسبت به ایشان منحرف کردند به گونه‌ای که در آن دوران در مسجد، دانشگاه و جامعه کسی جرأت نمی‌کرد از ایشان تجلیل کند و این نشان دهنده آن است که با تبلیغات غلط و منحرف توانستند جامعه را به انحراف بکشانند.


روحانی تأکید کرد: بسیار مهم است که انسان بتواند قدردان و شاکر نعمتهای بزرگ الهی باشد و بالاتر از آن، هرگز از این نعمت‌ها سوء استفاده نکند.


رییس جمهوری در پایان اظهار امیدواری کرد همه بتوانند خادم واقعی و ذاکر واقعی اهل بیت علیهم السلام باشند.
در ابتدای این مراسم وزیر اطلاعات در سخنان کوتاهی جمع حاضر را ذاکرین و مداحان ولایی توصیف کرد که در جلسات خود نسبت به متن و مداحی‌هایی که انجام می‌دهند دقت و حساسیت دارند.


همچنین حجت‌الاسلام «مهدوی راد» و «مریم حاج عبداللهی» در سخنانی اهمیت توجه آموزش و ترویج قرآن در جامعه را مورد تأکید قرار دادند و در ادامه مراسم، سازگار ذاکر اهل بیت چند دقیقه‌ای در مدح امام زمان (عج) و ابا عبدالله الحسین (ع) به مداحی پرداخت.


در پایان این مراسم میهمانان حاضر در جلسه نماز مغرب و عشاء را به امامت روحانی اقامه کرده و روزه خود را همراه با ایشان افطار کردند.


انتهای پیام/



اخبار مرتبط

قدردانی «روحانی» از اعتماد مجدد نمایندگان مجلس به «فانی»/ تصویب تعدادی دیگر از آیین‌نامه‌های اجرایی قانون رفع موانع تولید
برای پیشگیری از فساد باید امضاهای طلایی از میان برود/شرط اول توسعه دستگاه قضای کارآمد است + فیلم
هدف تروریست های تکفیری، بدنام کردن اسلام و تحریک مسلمانان به برادرکشی است
قانون جدید وظایف و اختیارات وزیر دادگستری ابلاغ شد
ابلاغ قانون موافقتنامه گمرکی بین ایران و کویت
ابلاغ قانون موافقتنامه مالیاتی بین ایران و کنیا
ابلاغ قانون یادداشت تفاهم بین ایران و ترکیه در مورد استفاده مشترک از دروازه‌های مرز زمینی «رازی» و «کاپی‌کوی»
ابلاغ قانون مواقتنامه استفاده مشترک از دروازه مرز زمینی «سرو» و «اسندره» بین ایران و ترکیه
رییس جمهوری قانون موافقتنامه اجتناب از اخذ مالیات مضاعف بین ایران و ویتنام را ابلاغ کرد




۰۸ تير ۱۳۹۴ - ۰۲:۲۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن