تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):به کوچکی گناه نگاه نکنید بلکه به چیزی [نافرمانی خدا] که برآن جرات یافته اید بنگ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820382586




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دريافت گواهينامه فني کارخانه‌هاي توليد قير و آسفالت


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۷ تير ۱۳۹۴ (۱۷:۲۴ب.ظ)
دريافت گواهينامه فني کارخانه‌هاي توليد قير و آسفالت موج - رئيس بخش تحقيقات قير و آسفالت مرکز تحقيقات راه، مسکن و شهرسازي از دريافت گواهينامه فني همه کارخانه‌هاي توليد قير و آسفالت طرف قرارداد وزارت راه و شهرسازي از اين مرکز خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، عقيل قديم، رئيس بخش تحقيقات قير و آسفالت مرکز تحقيقات راه، مسکن و شهرسازي، در نشست خبري رونمايي از سامانه‌هاي اطلاعات و آمار مرکز تحقيقات راه مسکن و شهرسازي که امروز يکشنبه هفتم تير در اين مرکز برگزار شد، گفت: در حال حاضر همه کارخانه‌هاي قير و آسفالت طرف قرارداد با وزارت راه و شهرسازي گواهينامه فني مرکز تحقيقات را دريافت کرده‌اند و با توجه به تفاوت کيفيت کارخانه‌هاي داراي گواهينامه فني با قير توليدي کارخانه‌هاي قير و آسفالت بدون اين گواهينامه، شهرداري‌هاي کلان‌شهرها و حتي شهرهاي کوچک نيز هر گونه امضاي قرارداد با کارخانه‌هاي قير و آسفالت بدون گواهينامه فني را ممنوع کرده‌اند.
رئيس بخش تحقيقات قير و آسفالت مرکز تحقيقات راه، مسکن و شهرسازي با اشاره به مهم‌ترين اتفاق دو سال اخير در بخش قير و آسفالت که ايجاد هماهنگي ميان وزارتخانه‌هاي راه و شهرسازي و نفت با هدف متمرکز شدن فعاليت‌هاي حقيقي و اجرايي در زمينه قير و آسفالت در کميته ملي قير بوده، اظهار کرد: آخوندي در زمان تشکيل اين کميته دو مأموريت مهم براي آن تعريف کرد که شامل افزايش عمر روسازي و بهبود شرايط سرويس‌دهي جاده‌هاي آسفالتي کشور و همچنين کاهش هزينه‌هاي توليد قير است که اين دو مأموريت در کميته ملي قير در حال اجراست.
وي با بيان اين که سالانه ۳۷ ميليارد تومان سوخت به دليل وجود تانکرهاي حمل قير تک‌جداره و سنتي به هدر مي‌رود، ادامه داد: در هيچ يک از کشورهاي توسعه‌يافته يا پيشرو، ديگر شاهد فعاليت تانکرهاي حامل قير تک‌جداره نيستيم، بنابراين تا پايان امسال در تلاشيم تا سه هزار و ۲۰۰ تانکر دوجداره حامل قير وارد ناوگان حمل‌ونقل قير کنيم که تا به الان ۱۸۰۰ تانکر حامل قير را دوجداره سازي کرده‌ايم.
پژوهشگر حوزه قير و آسفالت مرکز تحقيقات راه، مسکن و شهرسازي با بيان اين که قير امولسيوني سالانه ۴۵۰ ميليارد تومان صرفه‌جويي در پي دارد، گفت: هدف‌گذاري وزارت راه و شهرسازي، توليد، استفاده و جايگزيني ۱۵۰ هزار تن قير امولسيوني به جاي قير محلول تا پايان امسال است که با احتساب ۵۰ هزار تن قير امولسيون سفارش داده شده از سوي شهرداري‌ها، اين رقم به ۲۰۰ هزار تن مي‌رسد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن