تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):فريب نماز و روزه مردم را نخوريد، زيرا آدمى گاه چنان به نماز و روزه خو مى كند كه ا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820757753




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرمايشات و رهنمودهاي علما و مراجع معظم تقليد در همه زمينه ها راهگشا است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۷ تير ۱۳۹۴ (۱۶:۲۰ب.ظ)
سرپرست استانداري قم: فرمايشات و رهنمودهاي علما و مراجع معظم تقليد در همه زمينه ها راهگشا است موج - قم - سرپرست استانداري قم در ديدار با آيت الله موسوي اردبيلي، فرمايشات و رهنمودهاي علما و مراجع معظم تقليد در همه ي زمينه ها را راهگشا عنوان كرد و گفت: عمل به اين رهنمودها را وظيفه شرعي و قانوني خود مي دانيم.
به گزارش خبرگزاري موج از قم، سرپرست جديد استانداري قم با آيت الله موسوي اردبيلي ديدار كرد.
آيت الله موسوي اردبيلي در اين ديدار طي سخناني با اشاره به وجود مشكلات در جامعه، مقبوليت دولت تدبير و اميد نزد مردم را مورد توجه قرار داد و افزود: خدمت كردن كار دشواري است و ما براي مسوولان آرزوي توفيق مي كنيم.
سرپرست استانداري قم نيز در اين ديدار، خدمت در قم را توفيق الهي دانست و گفت: اميدوارم دوران مسووليتم در قم، منشا خدمات براي حوزه هاي علميه و مردم عزيز قم باشد.
وي با بيان اين كه فرمايشات و رهنمودهاي مراجع عظام تقليد در همه زمينه ها راهگشا هستند خاطرنشان كرد: عمل به اين رهنمودهاي ارزنده را وظيفه شرعي و قانوني خود مي دانيم.
فريدون همتي حمايت آيات عظام از دولت را پشتوانه بسيار خوبي براي دولتمردان در شرايط جاري كشور دانست و تصريح كرد: اميدواريم با تداوم حركت دولت در مسير تحقق اهداف و برنامه ها در چهارچوب قوانين و مقررات اسلامي و حمايت ها و دعاي خير اين بزرگواران شاهد توفيقات بيش از پيش دولت در خدمت به مردم باشيم.
حجت الاسلام والمسلمين نمازي، مشاور امور روحانيت وزير كشور، سيار، فرماندار قم، رستمي، معاون توسعه مديريت استاندار، حجت الاسلام هاشمي، مشاور امور روحانيت استاندار و طباطبايي، مدير كل روابط عمومي استانداري، همراهان همتي در اين ديدار بودند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن