تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820436425




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تقواي الهي مانند سپري است که انسان را در برابر تيرهاي دشمن حفظ مي کند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۷ تير ۱۳۹۴ (۱۴:۲۱ب.ظ)
جانشين سازمان عقيدتي سياسي ارتش در جمع مديران ارشد ستاد آجا: تقواي الهي مانند سپري است که انسان را در برابر تيرهاي دشمن حفظ مي کند موج- حجت الاسلام والمسلمين محمد حسني، جانشين سازمان عقيدتي سياسي ارتش گفت: تقواي الهي همانند سپري است که انسان را در برابر تيرهاي دشمن حفظ مي کند.
به گزارش خبرگزاري موج و به نقل از روابط عمومي ستاد ارتش، در اين مراسم حجت الاسلام محمد حسني، طي سخناني به بررسي سيماي بندگان محبوب خداوند از ديدگاه قرآن کريم پرداخت و گفت: انسان هايي که خداوند آنها را دوست دارد تقوي کاران، عدالت پيشگان، مجاهدين في سبيل الله، صابرين، محسنين، توبه کاران، پاکان، توکل کنندگان به خداوند، پيروان راه پيامبر (ص) و دين ياوران برگزيده هستند.
وي در ادامه با بيان اين که ماه رمضان ماه متقين و تقوا پيشگان است، افزود: تقوا يک نيروي دروني خود کنترلي مي باشد که در پيچ و خم هاي خطرناک به کمک انسان آمده و او را نجات مي دهد.
محمد حسني با بيان اينکه تقوا در نزد خداوند متعال چنان ارزش و جايگاهي دارد که يکي از مهم ترين خصوصيات قرآن، هدايت متقين است، افزود: ملاک برتري افراد و جوامع بر يکديگر و همچنين صلاحيت آنها، تقوا است.
جانشين سازمان عقيدتي سياسي ارتش، نقطه مقابل بندگان محبوب خداوند را مغبوضين خواند و تصريح کرد: متجاوزين، کافرين، ناسپاسان، ستمکاران، فخر فروشان، ظالمين، سرمستان ثروت و قدرت، مفسدين، اسراف کاران و مستکبران جزو گروه مغبوضين هستند.
او در بخش ديگري از سخنانش تقوا را همانند سپري در برابر تيرهاي دشمن جهت حفظ انسان خواند و خاطر نشان کرد: خداوند در آيات مختلف ضمن اينکه بندگانش را به تقواي الهي دعوت مي کند و نجات آنها را در گرو تقواي الهي مي داند، مي فرمايد: انسانها فقط با تمسک به تقواي الهي مي توانند اهل نجات باشند و خود را از خطرها، امتحانات و بلايا حفظ کنند.
وي در پايان گفت: خداوند متعال در قرآن کريم صفات متقين را، ايمان به غيب، ارتباط با خدا، ارتباط با انسان ها، ايمان به انبياي الهي، ايمان به آخرت و خداوند و ملائکه، وفاي به عهد و جهاد در راه خدا برشمرده است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن