تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):هر كس فكرش به جايى نرسد و راه تدبير بر او بسته شود، كليدش مداراست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819517621




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خوزستان در تابستان امسال با مشکل آب مواجه نمی شود


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: خوزستان در تابستان امسال با مشکل آب مواجه نمی شود
تمهیدات لازم بمنظور تامین آب مصرفی مردم در فصل تابستان اندیشیده شده و در این راستا تمام اقدامات پیشگیرانه در حال انجام است.


 محسن درفشان معاونت بهره برداری شرکت آب و فاضلاب خوزستان با بیان اینکه تامین آب مورد نیاز مردم در تابستان امسال از دغدغه های اساسی وزارت نیرو ، آبفا کشور و آبفا خوزستان است، گفت: با برنامه ریزی انجام شده و البته همکاری مردم در مصرف بهینه و صحیح آب در تابستان مشکل خاصی نخواهیم داشت . وی با اشاره به اینکه در فصل تابستان مصرف آب در استان خوزستان به شدت افزایش می یابد، افزود: در منابع تولید آب مدیریت جایگزین و بحران را تجهیز کرده ایم تا در صورت بروز هرگونه مشکلی دسترسی مردم به آب منقطع نشود .درفشان اقداماتی مانند مدیریت مخازن ، شستشو ، تعمیر و نگهداری مخازن و تاسیسات ، آماده نگه داشتن پمپ های ذخیره ، کنترل بیشتر آب به لحاظ فیزیکی، شیمیایی و میکروبی، استفاده از ظرفیت دستگاه های آب شیرین کن در آبادان ، خرمشهر و هندیجان ، مدیریت منابع بالادست آب و استفاده از 40 دستگاه تانکر آبرسان در صورت بروز بحران را از جمله اقدامات پیشگیرانه برای مقابله با کمبود آب احتمالی در تابستان امسال عنوان کرد .معاونت بهره برداری آبفا خوزستان  با اشاره به اینکه 90 درصد برداشت آب مورد نیاز مردم استان از آبهای سطحی صورت می پذیرد افزود: مدیریت منابع آب از بالادست روی کیفیت آب تاثیر می گذارد و به خاطر پارامترهای مهم و موثر در آب مثل طعم آب  (EC) بطور لحظه ایی پایش می گردد.  

منبع : جوان آنلاين



تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن