تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اى مؤمن! به تحقيق اين دانش و ادب بهاى جان توست پس در آموختن آن دو بكوش كه هر چه بر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798503516




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مجوز مذاکرات در اواخر دولت دهم داده شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۷ تير ۱۳۹۴ (۱۱:۲۶ق.ظ)
وزير سابق ارشاد: مجوز مذاکرات در اواخر دولت دهم داده شد موج - وزير سابق ارشاد درباره موضوع هسته‌اي گفت: همه بايد براي وفاق، خطوط قرمز رهبري را مد نظر داشته باشند، زيرا مذاکره مربوط به اين دولت نيست و براي اصل مذاکره از اواخر دولت دهم مجوز داده شده و در آن مقطع گفت‌وگوهايي صورت گرفته اما اوج گفت‌و‌گوها در دولت يازدهم بوده که با جديت نيز دنبال شده است.
به گزارش خبرگزاري موج، سيد محمد حسيني در نشست «روشنگري و بصيرتي» ضمن تبريک ماه مبارک رمضان اظهار داشت: مردم يمن با الهام گرفتن از انقلاب اسلامي به فرموده شهيد بهشتي راست‌قامت در برابر دشمنان ايستادند، در حالي که دنيايي که دم از حقوق بشر و دموکراسي مي‌زند مردم را رها کرده و از مستبد حمايت مي‌کند.
وي با اشاره به سالروز سوء‌قصد به جان رهبر معظم انقلاب اسلامي ادامه داد: به لطف خداوند رهبر معظم انقلاب اسلامي طي سال‌هاي گذشته تمام مراحل را با شايستگي پشت سر نهاد در حالي که ايشان تجربيات ارزشمندي را داشتند، چرا که قبل از انقلاب مدت زماني در تبعيد و زندان بسر بردند و پس از انقلاب هم با حضور در مجلس شوراي اسلامي، حضور در صحنه‌هاي جنگ در کنار رزمندگان و فرماندهاني همچون شهيد چمران و در نهايت دوران رياست جمهوري اشراف کاملي به تمام مسائل کشور داشتند.
حسيني بيان کرد: همگان بر اشراف و تجربيات مقام معظم رهبري اعتراف دارند به گونه‌اي که کلام حضرت آقا در حوزه فرهنگ و هنر، موسيقي، شعر، ادب، کتاب و مطالعه، مباحث قرآني و هنرهاي تجسمي گره‌گشاست.
وي تاکيد کرد: امروز يکپارچگي در ميان مردم و مسئولان در تبعيت از مقام معظم رهبري وجود دارد، شخصيتي که پيوند آسمان و زمين را برقرار کرده و آرمان را با واقعيت تطبيق داده است.
وزير سابق فرهنگ و ارشاد اسلامي ضمن تسليت ايام شهادت شهيد مظلوم دکتر بهشتي و ياران شهيدش گفت: به فرموده حضرت امام خميني (ره) شهيد بهشتي مظلوم زيست و مظلوم مرد و خار چشم دشمنان اسلام بود، زيرا هيچ چيز به غير از شهادت نمي‌توانست مظلوميت ايشان را نشان دهد.
حسيني خاطرنشان کرد: منافقان و توده‌اي‌ها يد طولايي در تخريب شهيد بهشتي داشتند و در اين راستا رسانه‌هاي بيگانه نيز حمايت مي‌کردند، لذا تعبير امام خميني (ره) در هنگام شهادت شهيد بهشتي که فرمود «ايشان يک امت بود» نشان از ويژگي‌هاي ارزشمند شهيد بهشتي دارد.
وي بيان داشت: حضرت امام خميني (ره) و شهيد بهشتي متعلق به همه عصرها و زمان‌ها هستند به گونه‌اي که آيندگان نيز از افکار و انديشه‌هاي امام راحل استفاده مي‌کنند، زيرا افکار ايشان برگرفته از سرچشمه زلال احکام اسلام و ترجمان قرآن و ائمه معصوم (ع) بود و براي همه مردم قابل درک است.
وزير سابق فرهنگ و ارشاد اسلامي ادامه داد: شهيد بهشتي در بحث دستگاه قضايي شرع مقدس اسلام را مد نظر قرار داد، زيرا ايشان معتقد بود ما اسلام سکولار نمي‌خواهيم همين تفکري که برخي از کشورها بيان مي‌کنند که اسلام در مسائل اجتماعي دخالتي ندارد و شرق و غرب بايد در اين راستا پيش‌قدم باشند.
حسيني گفت: به هر حال شهيد بهشتي قوه قضائيه را بر اساس اسلام پايه‌گذاري کرد و کادرسازي بسيار خوبي را انجام داد و حزب جمهوري اسلامي را تشکيل داد و مجلسي را طراحي کرد که راي به عدم کفايت بني‌صدر داد.
وزير سابق فرهنگ و ارشاد اسلامي ادامه داد: حضرت امام خميني (ره) با هيچ کس حتي نزديکان خود نيز ملاحظه نداشت، اين‌جاست که ما بايد مسائل تاريخي را فراموش نکنيم و صراط مستقيم را در نظر بگيريم و هرکس از اين خط فاصله گرفت ما هم از او فاصله خواهيم گرفت.
حسيني همچنين حضرت امام خميني (ره)، مقام معظم رهبري و قانون اساسي را به عنوان محور همدلي و همزباني عنوان کرد و افزود: هر کس از اين محور فاصله گرفت مطمئناً لطمه خورده است، لذا همه بايد بکوشند وحدت، همدلي و همزباني در کشور مستقر شود.
وي درباره موضوع هسته‌اي ابراز داشت: همه بايد براي وفاق، خطوط قرمز رهبري را مد نظر داشته باشند، زيرا مذاکره مربوط به اين دولت نيست و براي اصل مذاکره از اواخر دولت دهم مجوز داده شده و در آن مقطع گفت‌وگوهايي صورت گرفته اما اوج گفت‌و‌گوها در دولت يازدهم بوده که با جديت نيز دنبال شده است.
وزيرسابق فرهنگ و ارشاد اسلامي گفت: تيم مذاکره‌کننده امين، متدين و مورد عنايت رهبري هستند که با دلسوزي مسئله را دنبال مي‌کنند اما محفوظ بودن اصل صنعت هسته‌اي و برداشته شدن تمام تحريم‌ها بايد مورد توجه باشد.
وي افزود: توافقنامه هسته‌اي نبايد طبق تفسير طرف مقابل باشد و مطالب چند پهلو يا دو پهلو بيان شود بلکه بايد همه چيز شفاف بيان شود در حالي که ما اجازه بازرسي از مراکز هسته‌اي و نظامي و همچنين مصاحبه با دانشمندان هسته‌اي را به آنها نخواهيم داد چون ما در اين راه شهداي عزيزي را تقديم وطن کرده‌ايم.
حسيني تاکيد کرد: موارد شفاف را مردم و دولت پذيرفته‌اند، اما اگر آنها بخواهند زياده‌خواهي کنند ما چيز مهمي را از دست نداده‌ايم چه به توافق برسيم و چه به توافق نرسيم، اما يکي از چيزهايي که مي‌تواند به همدلي کمک کند توجه به نکات هسته‌اي است چون اين موضوع متعلق به حزب و گروه خاصي نيست.
حسيني ادامه داد: رهبر فرزانه و متفکر انقلاب اسلامي به بحث اقتصاد مقاومتي و ظرفيت‌هاي کشور اشاره کردند که بايد ساماندهي شوند تا عدالت در کشور اجرا شود، جلوي مفاسد گرفته شود و واردات به خوبي مورد نظارت قرار گيرد.
وي گفت: دشمن جنگ فرهنگي و اقتصادي را بر ما تحميل کرده است، اما بدون فرهنگ کار و تلاش نمي‌توانيم، پيشرفت کنيم حتي اگر تحريم‌ها برداشته شود باز هم بايد وظيفه خود را به خوبي انجام دهيم.
حسيني در پايان تاکيد کرد: شهداي غواص با دستان بسته آمدند تا به ما ياد بدهند سر و دست‌هاي‌مان بلند باشد و با موضع قدرت و شوکت در برابر دشمنان صحبت کنيم، زيرا دشمن در همه حال به دنبال رسيدن به اهداف خود است، لذا بصيرت، آگاهي و بينش ما بايد هم‌گام با زمان باشد که اين از برکات ماه مبارک رمضان است و بايد تقواي الهي را پيشه کنيم تا دچار ترديد و بن‌بست نشويم، در اين صورت وارد اردوگاه حق خواهيم شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن