تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكات عقل تحمّل نادانان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798504194




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دروغ ساخت سلاح‌ هسته‌اي در ايران بايد براي جهان افشا شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۷ تير ۱۳۹۴ (۹:۱۱ق.ظ)
روحاني: دروغ ساخت سلاح‌ هسته‌اي در ايران بايد براي جهان افشا شود موج-رئيس جمهوري در ضيافت افطاري با فرماندهان ارشد نظامي و انتظامي گفت: جمهوري اسلامي ايران به هيچ عنوان به دنبال ساخت سلاح‌هاي مخرب و غيرانساني نبوده و نيست و اين ذهنيت سازي هاي دروغين بايد براي جهانيان افشا شود.
به گزارش خبرگزاري موج، حسن روحاني روز شنبه در ضيافت افطاري با فرماندهان ارشد نظامي و انتظامي گفت: جمهوري اسلامي ايران به هيچ عنوان به دنبال ساخت سلاح‌هاي مخرب و غيرانساني نبوده و نيست و اين ذهنيت سازي هاي دروغين بايد براي جهانيان افشا شود.
رئيس جمهوري با تأكيد بر اين كه دولت و مجموعه نيروهاي مسلح تحت امر ولايت فقيه است، گفت: بايد در نوع سخن گفتن و حركت، در صف واحد بوده و سپاه، ارتش، دولت و كارگزاران نظام تحت پرچم ولايت فقيه و فرماندهي واحد، قانون اساسي و قرآن و اهل بيت(ع) حركت ‌كنند.
روحاني با بيان اينكه آمادگي و تجهيز نيروهاي مسلح بر مبناي محاسبه موقعيت و محيط پيراموني و بين‌المللي است، گفت: اين بدين معني است كه جمهوري اسلامي ايران بر مبناي شرايط حاكم بر منطقه و جهان، تهديدات قابل محاسبه و همچنين اهداف ديگر كشورها كه گاهي در تضاد يا رقابت با اهداف نظام است، سطح آمادگي خود را حفظ مي‌كند.
رئيس جمهوري با اشاره به تجربيات گرانبهاي دوران دفاع مقدس اظهارداشت: آن هشت سال براي ارتش، سپاه ، بسيجيان دلاور و نيروهاي انتظامي و مسوولان سياسي، تجربه گران بهايي بود اما در عين حال نبايد خود را صرفا در آن تجربه هشت ساله محصور نماييم چرا كه فضا و شرايط امروز جهان با گذشته تفاوت بسيار زيادي داشته است.
روحاني با اشاره به تغييرات استراتژيك سياسي و نظامي در منطقه و جهان گفت: جمهوري اسلامي ايران و نيروهاي مسلح در طول اين مدت كه كشورهاي همسايه با مشكلات بسيار زيادي روبه‌رو بوده‌اند، سطح آمادگي و هوشياري خود را حفظ نمود.
رئيس جمهوري به تلاش نيروهاي مسلح براي افزايش توان دفاعي کشور و ضرورت حفظ اين آمادگي هاي دفاعي اشاره و تأكيد كرد: جايگاه جمهوري اسلامي ايران و تلاش نيروهاي مسلح باعث شده تا دشمنان نتوانند تهديدهاي نظامي خود را عملي کنند.
روحاني ادامه داد: بايد از يك طرف براي آمادگي دفاعي كشور، واقعيت‌هاي راهبردي و شرايط منطقه و جهان در نظر گرفته شود و از سوي ديگر بايد ذهنيت راهبردي را نيز مورد توجه قرار داد.
رئيس جمهوري تصريح كرد: دشمن تنها سلاح، ماهواره و موشك نمي‌سازد بلكه ذهنيتي را براي دنيا منطقه و حتي مردم ايران مي‌سازد تا ايران را خطري براي جهانيان نشان دهد.
روحاني با تأكيد بر اين كه توجه به ذهنيت‌هاي راهبردي به اندازه واقعيت راهبردي اهميت دارد، گفت: زماني كه دشمن مي کوشد ذهنيت هاي غلطي را درباره ايران به جهانيان القا کند ما نيز بايد ضمن مقابله با تهديد، با تمام توان بکوشيم اين ذهنيت ها را از افكار عمومي جهان پاك نماييم.
رئيس جمهوري با بيان اين كه گاهي دشمن به دنبال اين است كه اين دروغ را در بين اذهان عمومي جهان جا بيندازد كه حكومت ايران، حكومتي نيست كه قدرت تعامل، گفت و گو، مذاكره و ائتلاف با ديگر كشورها داشته باشد، افزود: همه ما در جمهوري اسلامي ايران بايد در برابر اين تهديدها آمادگي خود را حفظ نماييم.
روحاني حضور نيروي دريايي در آب‌هاي بين المللي و همچنين كمك‌هاي ايران به كشورهاي منطقه که مورد تجاوز تروريست‌ها قرار گرفته‌اند را از نمونه پاسخ‌هاي عملي كشور در برابر اتهامات بي‌اساس دشمنان دانست و گفت: براي جمهوري اسلامي ايران شيعه و سني، يمن، سوريه، لبنان، عراق و فلسطين هيچ فرقي نداشته و ما همواره در كنار مظلومان ايستاده و خواهيم ايستاد.
رئيس جمهوري با اشاره به تصويب قطعنامه جهان عاري از خشونت و افراطي گري، خاطرنشان كرد: تصويب اين قطعنامه در سازمان ملل پاسخ قاطعي در برابر ذهنيت‌ سازي‌هاي بدخواهان جهان بود و جمهوري اسلامي ايران در حساس‌ترين شرايط تاريخي توانست اين پرچم را به دست بگيرد.
روحاني با تأكيد بر اين كه تلاش دشمنان براي ايجاد ذهنيت دروغين ساخت سلاح هسته‌اي در ايران بايد براي جهانيان افشا شود، گفت: بايد اين تبليغ غلط دشمن را با تمام توان براي جهان افشا نماييم.
رئيس جمهوري با بيان اين كه مسير نيروهاي مسلح ايران، صلح مقتدرانه است، گفت: تقويت نيروهاي مسلح ايران تنها براي ايجاد صلح در منطقه بوده و نيروهاي مسلح پشتيبان اقتدار و منافع ملي هستند.
روحاني در ابتداي سخنان خود ماه مبارك رمضان را ماه جهاد ، روزه، هدايت حق تعالي، ماه نزول قرآن و ولايت دانست و گفت: ماه رمضان در طول ۸ سال دفاع مقدس از فضاي معنوي و فوق‌العاده‌اي برخوردار بود و همچنين عمليات رمضان در سال ۶۱ در همين ماه انجام شد.
رئيس جمهوري با بيان اين كه نيروهاي مسلح جمهوري اسلامي ايران با نيروهاي مسلح ساير كشورهاي جهان متفاوت و قابل مقايسه نيست، اظهار داشت: در برخي از كشورها نيروهاي مسلح به خاطر ترس مردم آن كشور مورد احترام هستند اين در حالي است كه نيروهاي مسلح جمهوري اسلامي ايران در جامعه داراي منزلت و مقام شامخ هستند.
رئيس جمهوري ادامه داد: مردم نيروهاي مسلح را به عنوان پناه بزرگ براي حفظ كشور و نظام جمهوري اسلامي ايران و علمدار جهاد و مبارزه در راه خدا مي‌دانند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن