تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگاه مؤمن به برادر [دينى] خود تهمت بزند، ايمان در قلب او از ميان مى رود، همچنان كه نم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819910365




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استاندار البرز: تعداد تخت‌های بیمارستانی در البرز دو برابر می‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: استاندار البرز:
تعداد تخت‌های بیمارستانی در البرز دو برابر می‌شود
استاندار البرز بر توسعه سرانه‌های بهداشت و درمان در استان البرز تأکید کرد و گفت: تعداد تخت‌های بیمارستانی در البرز دو برابر می‌شود.

خبرگزاری فارس: تعداد تخت‌های بیمارستانی در البرز دو برابر می‌شود



سید حمید طهایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: استان البرز با کمبود سرانه‌های بهداشت و درمان مواجه است و لازم است تا تدابیر اساسی در این حوزه اندیشیده شود.
وی با بیان اینکه هم اکنون در برخی از بخش‌ها و شهرستان‌های این استان بیمارستان تخصصی وجود ندارد، افزود: شهرستان تازه تأسیس فردیس فاقد امکانات درمانی و بهداشتی است و شهروندان در این شهرستان با مشکلاتی در حوزه درمان مواجه هستند.
استاندار البرز تأکید کرد: باید با برنامه‌ریزی‌های اساسی تحولات عظیمی را در حوزه درمان و بهداشت این استان فراهم کنیم و با توسعه امکانات و نیروهای متخصص گام‌های ویژه‌ای را به سمت توسعه سرانه‌های درمان برداریم.
طهایی اعلام کرد: یکی از نیازهای این استان توسعه تخت‌های بیمارستانی است چرا که بیماران در این استان با مشکلاتی بسیاری در این زمینه مواجه می‌شوند.
وی بدون ارائه آماری از تعداد تخت‌های بیمارستان اعلام کرد که با تمهیدات اندیشیده شده در سال‌جاری تعداد تخت‌های بیمارستانی در استان البرز دو برابر می‌شود که گامی مهم در جهت توسعه خدمات بهداشتی و درمانی در البرز محسوب می‌شود.
استاندار البرز در بخشی دیگر از سخنان خود بر توسعه طرح‌های عمرانی در استان البرز تأکید کرد و گفت: استان البرز برای رشد و توسعه بیشتر نیازمند توسعه و اجرای طرح‌های عمرانی است.
طهایی تأکید کرد: در این راستا و با توجه به اینکه دولت نیز یکی از مهمترین منابع مالی خود را در جهت توسعه خدمات عمرانی در نظر گرفته است، اعتبارات عمرانی این استان نیز 50 درصد افزایش پیدا کرده است.
وی این افزایش اعتبارات را مهم ارزیابی کرد و افزود: این توسعه منابع مالی می‌تواند ما را در تحقق اهداف مورد نظر یاری دهد.
استاندار البرز استفاده از بخش خصوصی را نیز در این زمینه مهم خواند و افزود: استفاده از توان و ظرفیت سرمایه‌گذاران نیز می‌تواند ما را در توسعه طرح‌های عمرانی یاری دهد.
انتهای پیام/2302/ح30

94/04/06 - 11:10





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 117]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن