تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):روزه سپر آتش (جهنم) است. «يعنى بواسطه روزه گرفتن انسان از آتش جهنم در امان خواهد بود...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804390267




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اخبار مناطق شهرداری تهران را در یک کلیک بخوانید


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
اخبار مناطق شهرداری تهران را در یک کلیک بخوانید
تهران شهر بزرگی است که برای ارتقای سطح کیفی زندگی در آن شهرداری های مناطق در گوشه و کنار آن طرح های مختلفی را اجرا می کنند، در این گزارش می توانید تمامی اخبار مربوط به این اقدامات را بخوانید.
*برپایی نمایشگاه قرآنی فصل نیایش در بلنداری شرقی تهران


معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه 1 گفت: نمایشگاه قرآن فصل نیایش در بلندای شرقی تهران در منطقه متشکل از 30 غرفه به مناسبت ماه مبارک رمضان برپا شده است.


سعید کارگران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران  اظهار کرد: این 30 غرفه با رویکرد قرآن، نهج‌البلاغه، عفاف ، حجاب،‌آسمان آبی و زمین پاک برپا شده است.


وی در ادامه گفت: این نمایشگاه قرآنی در عرصه 10 هزار متری که بخش بزرگی از آن محل نشست بیش از 5 هزار تماشاگر است میزبان شهروندان تهرانی است.


کارگران تصریح کرد: هر شب شهرداری برای یک محله از منطقه اتوبوس در نظر می‌گیرد تا شهروندان را به محل نمایشگاه برساند و بعد از اذان افطاری ساده همراه با تئاتر زنده برای شهروندان در نظر گرفته می‌شود.



اخبار مناطق شهرداری تهران را در یک کلیک بخوانید



*برپایی طرح جهادی فصل نیایش و 14 محفل قرآنی در منطقه


معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه 7 گفت: طرح جهادی فصل نیایش با تأکید بر سه محور هویت، سبک زندگی و مدیریت تغییرات فرهنگی در منطقه برگزار می‌شود.


محمود منیعی، معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه 7 در گفت و گو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران با بیان این که برنامه‌های متنوعی به مناسبت ماه رمضان انجام می‌شود، اظهار کرد: طرح جهادی فصل نیایش با تأکید بر سه محور هویت، سبک زندگی و مدیریت تغییرات فرهنگی در بوستان شهید نیاکی برگزار می‌شود.


وی افزود: این طرح با هدف پر کردن اوقات فراغت، محرومیت‌زدایی، ارتقاء نشاط معنوی، تلطیف فضاهای دینی، ایجاد انس و الفت بین شهروندان با تکیه بر تقویت ارزش‌های دینی برگزار می‌شود.


منیعی با اشاره به این که ماه رمضان برنامه‌های متعدد فرهنگی در مساجد منطقه برگزار می‌شود، گفت: امسال با همکاری مساجد و نهادها 14 محفل قرآنی در سرای محلات 14گانه برپا می‌شود.


معاون امور فرهنگی و اجتماعی در ادامه گفت: به منظور پاسخگویی به پرسش‌های اقتصادی و فرهنگی شهروندان، تقویت مبانی اخلاق اسلامی در میان افراد، تقویت باورهای دینی و توسعه اخلاق و رفتارهای اسلامی در طرح نسیم بهشت اجرا می‌شود.


منیعی در پایان گفت: کمک به اتیام و نیازمندان، غبارروبی مساجد، توزیع و اهدای 2 هزار جلد قرآن کریم و 800 رحل قرآن به مساجد، اهدای سبد کالا به نیازمندان و زنان سرپرست خانوار و توزیع افطاری ساده در پنج منطقه پرتردد از دیگر برنامه‌های شهرداری در ماه رمضان است.



اخبار مناطق شهرداری تهران را در یک کلیک بخوانید



*بهبود وضعیت ترافیکی با اجرای خط سفید در شرق تهران


معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه8 گفت: رانندگی بین خطوط، توقف پشت خط ایست و حرمت ایمن عابران پیاده از مهمترین اقدامات اجرای طرح خط سفید در سطح منطقه است.


منصور هنرور معاون حمل ونقل وترافیک شهرداری منطقه8 در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران  اظهار کرد: رانندگی بین خطوط، توقف پشت خط ایست در تقاطع ها، حرکت ایمن عابران پیاده و بهبود وضعیت رانندگی از مهمترین اتفاقات اجرای طرح خط سفید در شرق است.


هنرور ادامه داد: به دنبال اجرای طرح خط سفید، بهبودوضعیت ایستگاه های حمل ونقل عمومی، آموزش و ارتقای فرهنگ ترافیک، نصب سیستم های هوشمند ثبت تخلفات در تقاطع ها نیز در سطح محدوده انجام شده است.


وی در پایان گفت: براساس آمار دوربین های ثبت تخلف، بعد از اجرای طرح خط سفید در منطقه، رانندگی بین خطوط، 30 درصد، توقف بین خطوط 70درصد و استفاده شهروندان از خطوط عابر پیاده 60 درصد بهبود یافته است.



اخبار مناطق شهرداری تهران را در یک کلیک بخوانید



*برگزاری تبلیغات محیطی با مضامین و شعائر اسلامی در منطقه 9


معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 9 گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان تبلیغات محیطی مناسب به مضامین و شعائر اسلامی در بوستان‌های سطح منطقه اجرا می‌شود.
 
علی‌اکبر کریمی‌پور معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 9 در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگارانبا اشاره به ویژه برنامه‌های ایام ماه مبارک رمضان در سطح منطقه گفت: به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان آذین‌بندی، غبارروبی و نظافت نمازخانه های موجود در بوستانها، نصب بنرهای اطلاع‌رسانی در خصوص برکات ماه مبارک رمضان اجرا می شود.


وی ادامه داد: نوسازی و بهسازی سیستم صوتی و پخش اذان با صدای واحد در بوستانهای ، منطقه، تامین کامل روشنایی تمام بوستانها و قطعات فضای سبز، تعمیر و رفع نواقص تمام المانها از جمله نیمکت ، سطل زباله، آبخوری ، روشن کردن تمام آبنماهای موجود به جهت ایجاد میکرو کلیپهای خنک و مرطوب جهت بهره‌مندی شهروندان و آماده‌سازی بوستان‌ها و هماهنگی با معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه به منظور برگزاری هر چه بهتر طرح نشاط و فصل نیایش نیز در ایام ماه مبارک رمضان اجرا می‌شود.


همچنین برگزاری جشن بازیافت به مناسبت ولادت امام حسن(ع) ، نظافت و شستشوی غرف، ایستگاه‌ بازیافت و ناوگان جمع‌آوری پسماندهای خشک،‌ چاپ 100 هزار برگ بروشور، توزیع 100 کیلوگرم کیسه پسماند به تمام مساجد منطقه، تحویل 70 عدد مخزن پلاستیکی آبی رنگ و 200 عدد مخزن کارتن پلاست به تمام مساجد منطقه، آموزش نمازگزاران در تمام مساحد منطقه توسط آموزشگران، نیز اجرا می‌شود.


گفتنی است در روز عید سعید فطر توزیع کیسه ، مخزن و جمع آوری پسماند خشک توسط این واحد صورت می‌گیرد.


معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 9 در پایان گفت" به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان اداره ساماندهی منطقه اقدام به برنامه‌ریزی در زمینه رفع مزاجمت‌های صنفی اطراف مساجد نموده همچنین قرر شد اکیپ مبارزه با جانوران مضر شهری به کلیه مساجد سطح منطقه مراجعه و نسبت به طعمه‌گذاری و تحویل تله چسبی و توزیع بروشور اقدام شد.


همچنین اداره زیباسازی شهرداری منطقه 9 با فرارسیدن ماه مبارک رمضان شروع به اقداماتی به منظور زیباسازی و پاکسازی سطح منطقه نمود که از جمله این اقدامات می توان به حذف زواید فیزیکی در اطراف مساجد، تهیه و نصب 30 تخته بنر بر روی پرتابل‌ها و 8 تخته بنر بر روی عرشه پل های عابر پیاده سطح منطقه و همچنین نصب 300 تخته پرچم ارسالی از سوی سازمان زیباسازی که در جهت زیباسازی و پاکسازی مساجد و معابر در این ماه مبارک اشاره کرد.


گفتنی است به همین مناسبت و در راستای آموزش‌های زیست محیطی که در حال اجرا است این منطقه در نظر دارد بصورت شاخص اهم فعالیت های خود را با محوریت کاهش مصرف آب ، تفکیک زباله و آلاینده‌های زیست محیطی در سطح مساجد منطقه اجرا کند.



اخبار مناطق شهرداری تهران را در یک کلیک بخوانید



*برگزاری مسابقات ورزشی ویژه بانوان محلات مرکزی شهر تهران


شهردار منطقه 11 گفت: به مناسبت ماه مبارک رمضان مسابقات مختلف ورزشی ویژه بانوان در سطح منطقه برگزار می‌شود.


نصر‌الله آبادیان شهردار منطقه 11 در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران  اظهار کرد: معاونت اجتماعی و فرهنگی منطقه با همکاری ادارات ورزش نواحی و مدیریت محلات، نسبت به برگزاری ویژه ماه رمضان در سطح منطقه اقدام کرده است.


وی افزود: برگزاری مسابقات دارت در خانه سرای محله‌ آگاهی، سرای محله عباسی، پارک اوستا و مسابقه تنیس روی میز در سرای محله عباسی و پارک رازی از اهم برنامه در ماه رمضان است.


آبادیان تصریح کرد: برگزاری مسابقه فوتبال دستی در محله شیخ هادی، پارک رازی و مسابقه جام رمضان در پارک رازی و ... از دیگر فعالیتهای اداره ورزش منطقه در ماه رمضان است.


شهردار منطقه 11 در پایان گفت: توسعه و نهادینه کردن ورزش در خانواده‌ها در اولویت کارهای اداره ورزش منطقه است و هدف از این مسابقات تامین سلامت، نشاط و شادابی شهروندان تهرانی است.



اخبار مناطق شهرداری تهران را در یک کلیک بخوانید



انتهای پیام/





اخبار مرتبط

اخبار مناطق شهرداری تهران را در یک کلیک بخوانید
اخبار مناطق شهرداری تهران را در یک کلیک بخوانید
اخبار مناطق شهرداری تهران را در یک کلیک بخوانید
اخبار مناطق شهرداری تهران را در یک کلیک بخوانید"در حال بروزرسانی"




۰۶ تير ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 98]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن