تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 28 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خودتان را بر خوش اخلاقى تمرين و رياضت دهيد، زيرا كه بنده مسلمان با خوش اخلاقى خود به در...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806996082




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رسانه‌های بین‌المللی به دنبال وارونه جلوه دادن حقایق مربوط به تروریسم هستند


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: عثمانی:
رسانه‌های بین‌المللی به دنبال وارونه جلوه دادن حقایق مربوط به تروریسم هستند
نماینده اهل تسنن مجلس شورای اسلامی نماینده اهل تسنن مجلس شورای اسلامی ابراز تاسف از وارونه شدن حقایق مربوط به ترور و تروریسم در جهان، گفت: متاسفانه به دلیل اینکه صهیونیست‌های غاصب و تروریست، رسانه‌های بین‌المللی را در اختیار دارند، حقایق وارونه جلوه داده می‌شود و ایران به عنوان حامی ترور و تروریسم در جهان معرفی می‌شود.

لنلن
به گزارش خبرنگار سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران، به نقل  از "محمدقسیم عثمانی" پایگاه اطلاع‌رسانی دومین کنگره بین‌المللی 17000 شهید ترور،گفت: ایران بیشترین هزینه و قربانی را در مسئله ترور و تروریسم داد ولی به دلیل در اختیار داشتن رسانه‌ها توسط صهیونیست‌ها، این حقیقت وارونه جلوه داده می‌شود، گویی ایران حامی ترور و تروریسم در جهان است.
 
نماینده مردم بوکان در مجلس نهم افزود: در مسئله ترور هم بیشترین هزینه را در سطح دنیا داده‌ایم و هم بیشترین قربانی را داشتیم ولی با توجه به اینکه عمدتا رسانه‌های غرب در دست صهیونیست‌ها است، همیشه عکس این حقیقت جلوه داده شده است.
 
به گفته این عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس، صهیونیست‌ها افکار عمومی جهان را به دروغ مملو از ایران‌هراسی و اسلام‌‌هراسی کرده‌اند.
 
این نماینده اهل تسنن مجلس شورای اسلامی متذکر شد: رسانه‌های صهیونیستی غرب با وارونه و نادرست جلوه دادن حقیقت به گونه‌ای رفتار می‌کنند که گویی ایران حامی تروریسم است.
 
عثمانی حضور جدی‌تر نمایندگان کشورمان در نهادها و مجامع بین‌المللی را خواستار شد و افزود: حضور جدی‌تر نمایندگان کشورمان در نهادها و مجامع بین‌المللی مانع ترویج ایران‌هراسی و اسلام هراسی است. حضور فعال مسئولان جمهوری اسلامی ایران در مجامع و نهادهای بین‌المللی مرتبط با حقوق بشر و ترور می‌تواند بخشی از سم‌پاشی صهیونیست‌ها و رسانه‌های مغرض غرب بر ضد کشورمان را اصلاح کند و تغییر دهد.
 
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس، متولیان مبارزه با تروریسم را به استفاده بیشتر و گسترده‌تر از رسانه‌های جمعی فراخواند و افزود: هر قدر بتوانیم در حوزه اطلاع‌رسانی، بیشتر فعال باشیم می‌توانیم واقعیت و حقایق عمیق‌تر و بیشتری را به جهانیان انتقال دهیم  و اثر مطالب کذب و دروغین نظام رسانه‌ای صهیونیست را بیشتر از قبل از بین ببریم و کمرنگ‌تر کنیم.
 
نماینده مردم بوکان در مجلس با اشاره به ظرفیت کنگره بین‌المللی 17000 هزار شهید ترور برای مبارزه همه‌جانبه با تروریسم گفت: دومین کنگره بین‌المللی 17000 شهید ترور هم به ایران در مسیر مبارزه با تروریسم محوریت می‌دهد و هم تروریسم واقعی و غیرواقعی را بهتر به جهانیان می‌شناساند.
 
وی با ابراز ناامیدی از اقدامات سازمان‌های بین‌المللی و در راس آنها سازمان ملل متحد گفت: بنده هیچ حسابی روی سازمان ملل برای حمایت از حقیقت و مظلومان باز نمی‌کنم. این سازمان کاملا در یَد قدرت‌های استکباری است و ابزاری برای توجیه خواسته‌های آمریکا و این کشورها است.
 
 نماینده اهل تسنن مجلس شورای اسلامی با قطع امید از اصلاح رویکردهای سازمان ملل اظهار کرد: معتقدم جمهوری اسلامی ایران هر کاری انجام دهد، نمی‌تواند رویکردها و رویه‌های سازمان ملل را تغییر و اصلاح کند اما می‌تواند در افکار و اذهان عمومی ملت‌های آزادی‌خواه تاثیرگذار باشد.
 
به گفته عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس ارتقای کیفی این کنگره تاثیر خوبی در ایجاد همگرایی بین کشورهای قربانی تروریسم و جمهوری اسلامی ایران دارد.
 
نماینده مردم بوکان در مجلس متذکر شد: کیفی‌تر و کارشناسی‌تر شدن کنگره و استفاده از متخصصان فن از سراسر جهان، تاثیر این کنگره را بیشتر می‌کند.
 
عثمانی انعکاس وسیع رویدادهای مربوط به این کنگره را موجب آگاه‌شدن وجدان‌های بیدار دانست و تصریح کرد: باید اصل کنگره و رویدادهای آن را با فراگیری بیشتری رسانه‌ای کرد. هر قدر انعکاس رسانه‌ای کنگره بیشتر شود تعداد افرادی که دنبال محتوا، حقیقت و جزییات بیشتری هستند، افزایش می‌یابد، این اتفاق به معنای رسیدن برگزارکنندگان به اهداف تعیین شده است.

انتهای پیام/




اخبار مرتبط

از تعدد خودروهای "آئودی" در شهر ژنو تا برنامه مشترک اقدام + تصاویر
پیچیدگی مذاکرات هسته‌ای با روندی رو به جلو/ گفتگوها بی وقفه ادامه دارد
بازار حضور در ایران پیش از برجام داغ می‌شود / پارلمان اروپا بدنبال جای پایی در ایران
وهابیون دست به دامان منافقین و منافقین دست به دامن رژیم آل سعود




۰۶ تير ۱۳۹۴ - ۰۴:۳۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 330]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن