تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 16 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):برای انسان عیب نیست که حقش تاخیر افتد، عیب آن است که چیزی را که حقش نیست بگیرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805046261




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طرح جامع بندر آزاد تجاری بوشهر تدوین می‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: طرح جامع بندر آزاد تجاری بوشهر تدوین می‌شود خبرگزاری پانا : استاندار بوشهر گفت: با توجه به اینکه لایحه بندر آزاد تجاری صنعتی بوشهر در مجلس شورای اسلامی در حال بررسی است، طرح جامع آن برای استقرار واحدهای مختلف و اجرای طرح‌های گوناگون تدوین می‌شود.
۱۳۹۴ شنبه ۶ تير ساعت 01:06

خبرگزاری پانا+طرح جامع بندر آزاد تجاری بوشهر

  به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری بوشهر ، دکتر مصطفی سالاری در نشست با مسئولان امور صنفی استان بوشهر با بیان اینکه اصناف نقش مهم و موثری در اجتماع دارند اظهار داشت: اصناف و بازاریان در بیشتر امور اجتماع کارگشا و در بهبود وضعیت مختلف جامعه موثر هستند.
 
وی، با اشاره به اینکه بازاریان به عنوان سرمایه‌‌های مهم اجتماع محسوب می‌شوند تصریح کرد: بازاریان که مورد اعتماد همگان قرار دارند به عنوان سرمایه با ارزش اجتماع قلمداد می‌شوند که این خود از ظرفیت‌های مهم جامعه است.
 
استاندار بوشهر، با اشاره به تصویب بندر آزاد تجاری و صنعتی بوشهر در هیئت دولت بیان کرد: لایحه بندر آزاد بوشهر اکنون در کمیسیون‌های مختلف مجلس شورای اسلامی در حال بررسی است که تصویب این طرح تحول مهمی در استان بوشهر ایجاد می‌کند.
 
دکتر سالاری، با بیان اینکه مطرح شدن بندر آزاد شدن بوشهر قدمتی 60 ساله دارد گفت: با توجه به ظرفیت‌هایی که بندر بوشهر دارد سال 1332 طرح بندر آزاد بوشهر با مستندات قوی مطرح شد که اکنون پس از 60 سال شاهد محقق شدن این مهم هستیم.
 
وی، با اشاره به اینکه اصناف در بندر آزاد بوشهر نقش مهمی دارند یادآور شد: بندر آزاد بوشهر دارای مزایای گوناگونی است که اصناف بوشهر باید از این مزایا بهره‌مند شوند.
 
استاندار بوشهر با تاکید بر توجه به ایجاد شهرک خودرو در محدوده بندر آزاد بوشهر افزود: با توجه به اینکه بندر بوشهر یکی از مبادی ورود خودروهای خارجی است لازم است در محدوده بندر آزاد بوشهر مکانی برای شهرک خودرو ایجاد شود.
 
دکتر سالاری، از تدوین طرح جامع بندر آزاد بوشهر خبر داد و بیان کرد: برای استقرار واحدهای مختلف صنفی، صنعتی، تجاری، خدماتی و دیگر واحدها  و اجرای طرح‌های گوناگون، طرح جامع بندر آزاد بوشهر تدوین می‌شود.
 
وی با اشاره به طرح انتقال صنایع و واحدهای صنفی آلاینده بوشهر به خارج از شهر افزود: این طرح اهمیت زیادی دارد، چرا که برخی از واحدهای صنفی که آلایندگی‌های صوتی و زیست محیطی فراهم می‌کنند به خارج از شهر منتقل می‌شود.
 
استاندار بوشهر حمایت از واحدهای کوچک اقتصادی را مورد اشاره قرار داد و گفت: برای این مهم مشکلات مالی این واحدها از طریق پرداخت تسهیلات با نرخ 4 درصد برطرف می‌شود که اقدامات لازم در این حوزه انجام شده است.
 
دکتر سالاری با بیان اینکه ورودی درگاه اینترنتی بوشهر افزایش یافته است اظهار داشت: ورودی درگاه اینترنتی استان بوشهر از یک درگاه به سه درگاه افزایش یافته که این مهم نشان می‌‌هد اینترنت استان بوشهر قطعی ندارد.
 
وی افزود: ظرفیت اینترنت استان بوشهر 2.5 برابر افزایش یافته و با اتصال اینترنت بوشهر به فیبر نوری مشکلات سرعت اینترنت استان بوشهر برطرف می‌شود.
 
استاندار بوشهر با تاکید بر ایجاد خط راه‌آهن بوشهر و اتصال آن به خط راه آهن سراسری گفت: استان بوشهر دارای زیرساخت‌های مهم بندری است که باید به خط راه‌آهن متصل شود که این مهم سبب رونق مهم اقتصادی استان و اتصال به آسیای میانه می‌شود.
 
دکتر سالاری افزود: اجرای طرح راه‌آهن بوشهر از اولویت‌های دولت است که با حل مشکل فاینانس خارجی آن ساخت این طرح تسریع می‌یابد.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 55]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن