تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه به نماز ايستادى، با دل به خدا رو كن تا او نيز به تو رو كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820755792




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استفاده های جالب و خاص از کره


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:


فوت و فن خانه داری؛
استفاده های جالب و خاص از کره
همه میدونن که کره چاق میکنه و باید خیلی کم مصرف بشه. اما این ماده غذایی یه جزء اصلی هر خونه ایه. نظرتون راجع به استفاده از کره توی خونه چیه؟



قال امیرالمومنین علیه السلام: خداوند روزه را واجب کرد تا به وسیله آن اخلاص خلق را بیازماید.   به گزارش سرویس خانواده جام نیوز، ما چند تا از استفاده های جالب از کره رو براتون میگیم:   خانه داری  با چرب کردن لولای درها صدای جیر جیر درها رو متوقف کنین.
  میتونین برای پاروی برف ازش استفاده کنین. پارو کردن برف یه کار سرگرم کننده و جالب توی زمستونه. میتونین با چرب کردن پارو با کره، کاری کنین که برف به پارو نچسبه.
  لکه جوهر رو پلاستیک رو از بین ببرین. کمی کره روی لکه زده و اجازه بدین چند روز در معرض نور خورشید باشه. بعد از چند روز اون رو با آب و صابون بشورین.
  از جاهای مزاحمی که روی چوب میمونن راحت شین. اگه یکی از اعضای خانواده تون نسبت به استفاده از زیرلیوانی حساسیت داره و همیشه جای لیوانش روی میز و کابینت ها میمونه، میتونین کمی کره روی اون نقاط زده و بذارین تمام شب باقی بمونه. صبح روز بعد با استفاده از یه حوله اون نقاط رو تمیز کنین.   پخت و پز  میتونین کاری کنین پنیر بیشتر باقی بمونه. اطراف پنیر رو با کره بپوشونین. این کار باعث میشه که پنیر کپک نزنه.
 عمر پیاز رو طولانی تر میکنه. اگه فقط به نصف پیاز نیاز دارین ، نصفه باقی مونده رو داخل پلاستیک نذارین، کافی مقدار کره روش بزنین و با فویل آلومینیومی بپوشونینش.
  نمیذاره آب بیش از حد بجوشه. کافیه مقدار کمی کره داخل قابلمه ای که داره میجوشه بریزین تا روند جوشیدن رو کند کنه.
 مواد غذایی چسبناک رو پاک میکنه. پای و کیک های شکلاتی بیشتر اوقات به چاقو و ظروف دیگه میچسبن. میتونین با چرب کردن ظروف با مقداری کره از این کار جلوگیری کنین.   نوین زی /2021



۰۵/۰۴/۱۳۹۴ - ۱۲:۰۰




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 77]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن