تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ایمان هیچ کس کامل نمی شود مگر هر که را خدا دوست دارد دوست داشته باشد و آن که را خدا دشم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819236257




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حرف‌های جالب مخترع تلفن‌همراه از آینده اختراعش |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: حرف‌های جالب مخترع تلفن‌همراه از آینده اختراعش
در آینده همه مردم تلفن‌هایشان را در بدن خود خواهند کاشت و این تلفن‌ها دستیاران فوق‌العاده هوشمند آن‌ها در انجام کارهای روزانه و همچنین کارهای بسیار پیچیده خواهند بود.
کد خبر: ۵۱۱۹۸۳
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۴ - ۰۷:۱۷ - 26 June 2015


مخترع تلفن همراه معتقد است در آینده همه مردم تلفن‌هایشان را در بدن خود خواهند کاشت و این تلفن‌ها دستیاران فوق‌العاده هوشمند آن‌ها در انجام کارهای روزانه و همچنین کارهای بسیار پیچیده خواهند بود.

به گزارش تسنیم به نقل از آی تی رسان، مخترع تلفن همراه پیش‌بینی می‌کند که روزی به جای در دست گرفتن تلفن‌های هوشمند، مردم یک رایانه پیشرفته را در کنار گوش خود و زیر پوست خواهند کاشت که تماما به‌وسیله ذهن کنترل می‌شود. او همچنین فکر می‌کند که اپلیکیشن‌های حال حاضر تلفن‌های هوشمند چندان کاربردی نیستند!

وب‌سایت مادربورد در مصاحبه‌ای با مارتی کوپر 89 ساله، سازنده اولین تلفن همراه قابل‌حمل یعنی Motorola DynaTAC 8000X، نظر او را در مورد آینده تلفن‌های همراه پرسیده است.

کوپر معتقد است در آینده همه مردم تلفن‌هایشان را در بدن خود خواهند کاشت و این تلفن‌ها دستیاران فوق‌العاده هوشمند آن‌ها در انجام کارهای روزانه و همچنین کارهای بسیار پیچیده خواهند بود. او می‌گوید: روزی خواهد رسید که شما فقط به دستوری که می‌خواهید به تلفنتان بدهید، فکر کنید و تلفن شما آن را انجام دهد. البته چند نسل دیگر طول می‌کشد تا تلفن‌ها به این سطح از بلوغ برسند، اما دیر یا زود آن روز فرا خواهد رسید.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 125]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن