تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 12 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):درهاى آسمان در اولين شب ماه رمضان گشوده مى‏شود و تا آخرين شب آن بسته نخواهد شد. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799085582




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سپرده مردم لرستان در بانک‌هاي خصوصي بايد در راستاي توسعه استان به کار گرفته شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۴ تير ۱۳۹۴ (۱۵:۴۸ب.ظ)
استاندار لرستان: سپرده مردم لرستان در بانک‌هاي خصوصي بايد در راستاي توسعه استان به کار گرفته شود موج - خرم آباد- استاندار لرستان گفت: درصد قابل توجهي از سپرده استان به دست بانک‌هاي خصوصي است و به کار نگرفتن اين سپرده در استان ظلم نابخشودني در حق استان است.
به خبرگزاري موج، هوشنگ بازوند ظهر امروز در کارگروه سرمايه و اشتغال استان که در سالن جلسات استانداري لرستان برگزار شد، ضمن انتقاد از بي‌توجهي برخي فرماندارها به مسئله بانک‌ها و کم بودن اشتغال‌زايي در لرستان، اظهار داشت: فرماندارها بايد اين کارگروه‌ها را رصد کند و از شرايط شهرستان خود با اطلاع باشد.
وي افزود: پايان سال 94 از هيچ فرمانداري نمي‌پذيريم که رتبه‌هاي پاييني داشته باشند، بايد تلاش کنند تا در رتبه‌هاي خوبي قرار گيرند.
استاندار لرستان در رابطه با عدم حضور نمايندگان بانک پاسارگاد، سرمايه و بانک مهر در اين نشست، بيان کرد: اين بانک‌ها که از پول شخصي خود براي اداره بانک‌ها استفاده نمي‌کنند، بلکه از سپرده مردم استفاده مي‌کنند و سپرده مردم نيز بايد در راستاي اشتغال مردم به کار گرفته شود و قرار نيست در شهر‌هاي ديگر معامله بازرگاني کند، اين ظلم در حق استان است.
وي خاطرنشان کرد: بانک مرکزي به شدت بانک‌هاي خصوصي را رصد مي‌کند و پيشنهاد من اين است که بانک‌هايي که در استان اقدامات خوبي نداشته‌اند، تعطيل شوند تا زمينه‌اي براي ايجاد بانک‌هايي باشد که در راستاي ايجاد اشتغال به ما کمک کند.
استاندار لرستان بيان کرد: اين بانک‌ها بايد تعهد جبران کار خود را بدهند در غير اين صورت با مصوبه شوراي تأمين نسبت به پلمپ کردن و بستن بانک آن‌ها اقدام مي‌کنيم.
وي با بيان اين‌که هدف‌گذاري سال 94 کميته امداد امام خميني (ره) 130 درصد است، عنوان کرد: بانک‌ها، فرماندارها و مديرکل کميته امداد امام خميني (ره) مد نظر داشته باشند تا حداقل 100 درصد تحقق پيدا کند و فرماندارها نيز بايد جلسات ماهانه بگذارند تا مشکلات حل شود.
بازوند تصريح کرد: پولي که در بانک‌هاي خصوصي وجود دارد، متعلق به شخص يا بانک نيست بلکه سپرده مردم است و بايد در راستاي توسعه استان به کار گرفته شود.
وي خاطرنشان کرد: اين پول‌ها نبايد به شهر ديگري منتقل شود و به خاطر عملکرد بد برخي از بانک‌ها حتما گلايه داريم و شک نکنيد که نامه ما به آقاي سيف منجر به برکناري برخي مديران شعبه بانک‌ها مي‌شود.
استاندار لرستان گفت: درصد قابل توجهي از سپرده استان به دست بانک‌هاي خصوصي است و به کار نگرفتن اين سپرده در استان ظلم نابخشودني در حق استان است.
وي با بيان اين‌که حل مشکل اشتغال دور از ذهن نيست بلکه لازمه آن همدلي و هماهنگي خوب است، افزود: سال گذشته در صندوق توسعه ملي کار فوق‌العاده‌اي انجام داديم و براي نخستين بار 17 برابر سال 92 توانستيم مسدودي بگيريم.
وي در رابطه با سرپرستي کميته امداد پلدختر، بيان کرد: زماني که فرماندار از عملکرد يک مدير راضي نيست بايد تغيير پيدا کند، مديرکل بهزيستي استان نيز بايد با فرماندارها هماهنگ باشد.
بازوند عنوان کرد: بانک‌ها در زمينه پرداخت، به اندازه سهمي که بانک مرکزي براي بانک‌ها در نظر گرفته، اقدام کنند.
وي ضمن انتقاد از بانک پاسارگاد به دليل حضور نداشتن در جلسه، تصريح کرد: اگر بانک‌داري براي شما سودي ندارد، شعبه‌هاي خود را جمع کنيد و اگر ضرر نمي‌کنيد، سپرده مردم را در جهت نيازهاي استان استفاده کنيد چراکه شعبه‌اي که اختيارش دست ما نباشد به چه درد ما مي‌خورد.
استاندار لرستان بيان کرد: اگر اين بانک‌هاي خصوصي نباشند مردم پول‌هاي خود را در بانک‌هاي دولتي سرمايه‌گذاري مي‌کنند و به اين ترتيب سپرده‌هاي مردم در استان استفاده شود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 126]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن