تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت مهدی (عج):قلب‏هاى ما جايگاه خواسته ‏هاى الهى است؛ هرگاه او بخواهد ما نيز مى‏&...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820339715




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جاسوسی آمریکا از فرانسه غیرقابل پذیرش است


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: فابیوس:
جاسوسی آمریکا از فرانسه غیرقابل پذیرش است
وزیر خارجه فرانسه جاسوسی آمریکا از روسای جمهور فرانسه را غیرقابل پذیرش دانست


به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران لوران فابیوس وزیر خارجه فرانسه ، اقدام آمریکا در شنود تلفنی از سه رئیس جمهور فرانسه را غیرقابل پذیرش دانست.
لوران فابیوس در پی احضار سفیر آمریکا به وزارت امور خارجه فرانسه ،به دلیل جاسوسی و شنود تلفنی از سه رئیس جمهور فرانسه(شیراک، سارکوزی و اولاند) در کنفرانسی خبری گفت: این اقدام که خبر آن در مطبوعات منتشر شده است غیر قابل پذیرش است.
جاسوسی آمریکا از مقام های ارشد فرانسه و بسیاری دیگر از کشورهای اروپایی از جمله آلمان تاکنون دردسرهایی را برای این کشور در رابطه با همپیمانان اروپایی خود بوجود آورده است.
با وجودی که باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا به فرانسوا اولاند همتای فرانسوی خود درباره متوقف شدن این روند اطمینان داده اما آنگلا مرکل صدر اعظم آلمان نیز این اقدام آمریکا را غیر قابل قبول توصیف کرده است.
در عین حال یک منبع نزدیک به این پرونده که خواست نامش فاش نشود چهارشنبه در مصاحبه با خبرگزاری فرانسه اعلام کرد که  یک سامانه شنود در پشت بام سفارت آمریکا در پایتخت فرانسه مستقر است.



اخبار مرتبط

پشت بام سفارت آمریکا در پاریس محل استقرار دستگاه های جاسوسی است




۰۳ تير ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 210]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن