تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):خدايا به تو پناه مى برم از اين كه باطل را بر حق ترجيح دهم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821017864




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

واگذاری اماکن ورزشی باعث رشد ورزش در شهرستان ها می شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان فارس: واگذاری اماکن ورزشی باعث رشد ورزش در شهرستان ها می شود خبرگزای پانا: معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان فارس گفت: واگذاری اماکن ورزشی از طریق ماده 88 باعث رشد ورزش در شهرستان ها می شود. که سال جاری براساس برنامه ریزی های انجام شده اختیار ماده 88 برعهده روسای شهرستان ها است.
۱۳۹۴ چهارشنبه ۳ تير ساعت 17:40

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرگزاری پانا، وحید رجایی در جلسه هم اندیشی با روسای ادارات ورزش و جوانان شهرستان های استان اظهار داشت :ماده 88 فرصت مدیریتی مطلوبی برای روسای شهرستانها است تا زمینه موفقیت بیشتر ورزش در شهرستانهای خود را فراهم کنند.
وی ادامه داد: درصورتی که روسای شهرستانها امکان نگهداری اماکن ورزشی و تامین هزینه های مربوطه را داشته باشند این مکانها به آنها واگذار میشود تا در اختیار مردم قرار دهند.
معاون توسعه منابع و پشتیبانی افزود :با توجه به نبود این شرایط،در راستای تامین هزینه های ورزشی شهرستانها،استفاده از ماده 88 و واگذاری اماکن به اشخاص حقیقی و حقوقی بسیار راهگشا است.
رجایی تصریح کرد: اجاره مکان ورزشی از طریق ماده 88 به هیات های ورزشی شهرستان ها علاوه بر کمک به تامین منابع مورد نیاز ورزش شهرستان باعث موفقیت بیشتر ورزشکاران نیز می شود.
وی سپس عنوان کرد: روسای ادارات ورزش و جوانان شهرستان ها باید در شورای برنامه ریزی با فرمانداران تعامل بیشتری داشته باشند تا بدین وسیله اعتبارات بیشتری به ورزش اختصاص داده شود.
معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان فارس همچنین تاکید کرد: برنامه ریزی زمینه ساز موفقیت و استفاده بهینه از امکانات است و سازمان های موفق این اصل را به خوبی رعایت می کنند.
رجایی افزود: اداره کل ورزش و جوانان فارس نیز این اصل را سر لوحه فعالیت های خود قرار داده و در تمام زمینه ها براساس برنامه ریزی فعالیت های خود را انجام می دهد.
وی اظهار امیدواری کرد که همکاری مناسب با سازمان های مربوطه و جذب بودجه مطلوب در سال جاری باعث رشد ورزش استان و ارائه خدمات مناسب به کارکنان ورزش و جوانان فارس شود.
دراین نشست روسای ادارات ورزش و جوانان شهرستان های فارس نظرات خود در زمینه ، مسائل و مشکلات موجود در شهرستان مربوطه را بیان کردند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 133]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن