تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):از خوشبختى انسان خوش اخلاقى و از بدبختى انسان بد اخلاقى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798493670




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ترفندهای ساده برای تمیز کردن لوازم خانه


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:


فنون خانه داری؛
ترفندهای ساده برای تمیز کردن لوازم خانه
ترفندهای ساده اما بسیار تاثیر گذار برای تمیز کردن بخش های مختلف خانه را ارائه می کنیم.



قال امیرالمومنین علیه السلام: خداوند روزه را واجب کرد تا به وسیله آن اخلاص خلق را بیازماید.   به گزارش سرویس خانواده جام نیوز، درست است که تمیز کردن خانه کارمورد علاقه هیچ کس نیست، اما قبول کنید که وقتی این کار را به نحو احسن انجام دهید نتیجه اش خیلی شیرین خواهد بود.   آن احساس خوب کامل بودن و تمام شدن وقتی که به خانه ای که از تمیزی برق می زند نگاه می کنید واقعا ارزش این همه زحمت و تلاش را دارد. خب اگر واقعا خانه ای درخشان می خواهید باید آن را به طور کامل و تمام تمیز کنید. این کار قطعا سخت است اما راه هایی وجود دارند که کار شما را راحت تر می کنند.   سفید کردن ملحفه ها و پارچه های زرد شده حتما شما هم از دیدن ملحفه ها و پارچه های سفیدی که به مرور زمان زرد شده اند ناراحت می شوید. اما راه حل ساده ای برای سفید کردن مجدد این ملحفه ها وجود دارد. برای این کار یک پیمانه مایع لباسشویی، یک پیمانه پودر ظرفشویی، یک پیمانه مایع سفید کننده، یک دوم پیمانه بوراکس و آب بسیار داغ را با هم مخلوط کنید و پارچه مورد نظر را برای مدتی در آن قرار دهید . خواهید دید که همان رنگ اول را به دست می آورید.
  سفید کردن ملحفه ها و پارچه های زرد شده برطرف کردن خراش های روی سطوح چوبی اگر وسیله چوبی مانند میز دارید که تمام سطح آن خراشیده و زشت شده است اصلا فکر نکنید مجبورید آن را دور بریزید با یک ترفند ساده می توانید آن را دوباره قابل استفاده کنید. محلول یک دوم پیمانه سرکه و یک دوم پیمانه روغن زیتون را درست کنید ، پارچه ای در آن فرو کنید و روی سطح چوبی بکشید. خراش ها ناپدید می شوند و وسیله شما نو به نظر می رسد.
  برطرف کردن خراش های روی سطوح چوبی از بین بردن لکه های جرم آب یکی از آزاردهنده ترین صحنه ها جرم آب اطراف شیرهای آب ، دوش ها و بقیه لوازم است. اما به راحتی می توانید با استفاده از سرکه از شر آنها خلاص شوید. اگر جرم آب روی سطح صافی است، کافی است مقداری سرکه روی آن بریزید و بعد از بیست دقیقه بشویید. برای شیرهای آب و غیره هم می توانید دستمال حوله ای را به سرکه آغشته کنید و دور آنها قرار دهید.
  از بین بردن لکه های جرم آب از بین بردن لکه های ناشی از حرارت زیاد و سوختگی برای از بین بردن لکه سفید ناشی از سوختگی روی مبلمان و لوازم چوبی خود،  باید مجددا به آن حرارت مرطوب بدهید. برای این کار ابتدا تعدادی پارچه روی لکه بیندازید بعد به آنها آب اسپری کنید تا مرطوب شوند و 15 ثانیه آن را اتو کنید ، لکه از بین می رود.
  از بین بردن لکه های ناشی از حرارت زیاد و سوختگی برطرف کردن لک مبلمان مایکرو فایبر اگر مبلمانی از جنس مایکروفایبر دارید که لک شده است ، راه حل آن استفاده از الکل و اسفنج است. به محل لکه الکل اسپری کنید و بعد با اسفنج سفید (اسفنج حتما باید سفید باشد تا رنگ ندهد) روی آن را تمیز کنید. اجازه دهید محل لکه خشک شود و بعد با برس کرک های آن را بلند کنید.   نیکو/ 2014



۰۳/۰۴/۱۳۹۴ - ۱۷:۱۰




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 157]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن